SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
(Dit was dus al een vrij lang bestaand initiatief)quote:Zonder stress naar kantoor verhoogt je productiviteit, werkgeluk en tevredenheid. Probeer het zelf en doe van 23 t/m 27 maart mee aan De Week Zonder Spits.
Ik blijf morgen thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en nu gewoon doen wat ze zeggen dus @:Melting thuisblijven!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ben net twee uur bezig geweest met het opzetten van een vpn-verbinding om thuis te werken. Het lukte maar niet met de mfa en authenticator. Maar uiteindelijk gelukt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Niks hier vanavond?
Wil eventueel nog wel iets draaien zo...
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net twee uur bezig geweest met het opzetten van een vpn-verbinding om thuis te werken. Het lukte maar niet met de mfa en authenticator. Maar uiteindelijk gelukt.
Dus nu ben ik best toe aan muziek.
Moet je dat zelf even tussendoor regelen allemaal?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben ingetuned dus.
En het issue met de telefooncentrale is nog steeds niet opgelost
Ja, ik word toch geacht om telefoontjes te beantwoorden thuis. En dat ik vrij zou nemen werd niet als goed alternatief gezien. Ik heb vanmiddag software gekregen om thuis te downloaden, maar daar had ik geen zin meer in na het opzetten van de vpn-verbinding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Moet je dat zelf even tussendoor regelen allemaal?
Voor nu, relax...
Ai, dat is balen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik word toch geacht om telefoontjes te beantwoorden thuis. En dat ik vrij zou nemen werd niet als goed alternatief gezien. Ik heb vanmiddag software gekregen om thuis te downloaden, maar daar had ik geen zin meer in na het opzetten van de vpn-verbinding.
Dus ga ik nu inderdaad relaxen.
quote:
Ik ga morgen nog wel gewoon naar mijn werk, maar verwacht 1 van de weinige te zijn. Ze gooien het pand nog niet dicht. Zolang het niet geregeld is met de telefoon moet ik er toch zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai, dat is balen.
Vanaf nu werk je dus thuis?
Bij mw. MM is ook iedereen naar huis gestuurd vanaf vandaag, maar zij gaat wel naar het bedrijfspand. Als daar toch niemand is, dan is het er in ieder geval safe...
Ik werk vanaf vandaag in shifts deels wel/niet op kantoor...
Echt wel! Ik heb de tv uitgegooid en ben een tijdje achter de naaimachine bezig geweest.quote:
Ik zou best wel met een naaimachine willen kunnen werken. Zit er aan te denken om een cursus te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel! Ik heb de tv uitgegooid en ben een tijdje achter de naaimachine bezig geweest.
Ik word er letterlijk moe van...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel! Ik heb de tv uitgegooid en ben een tijdje achter de naaimachine bezig geweest.
Ik ook. Al sinds de persconferentie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word er letterlijk moe van...
Ik werd mezelf helemaal zatquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou best wel met een naaimachine willen kunnen werken. Zit er aan te denken om een cursus te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |