Net zoals er tig dieren met uitsterven bedreigt zijn omdat idioten in China denken dat hun tanden, huid, organen, whatever een helende werking heeft of status geeft.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef PzKpfw het volgende:
En dat allemaal om dat een paar Chinezen zonodig een buideldier moesten vreten
Wtfquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef maily het volgende:
twitter:AFP twitterde op maandag 09-03-2020 om 08:36:52VIDEO: Thousands gathered in France at the weekend to break the world record for the largest-ever gathering of Smurfs.
Around 3500 people set aside fears of the #coronavirus to dress up as the characters, which come from a Belgian comic franchise https://t.co/G3tMFoTE6A reageer retweet
Ik zeg nergens dat ik een expert ben. Ik heb echter ook geen enkele keer met opzet verkeerde of onzin informatie gegeven/gepost. Wil best geloven dat ik soms een rare aanname had of een bron gebruikte die achteraf toch niet zo betrouwbaar was. Wel jammer dat je niet met voorbeelden kan komen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik houd gelukkig geen archieven bij van allerlei postsMaar als je denkt dat je een expert bent op elk gebied die dit virus raakt, dan overschat je jezelf schromelijk. Ik heb zelf ook een paar posts geplaatst, waar ik achteraf niet zo trots op ben.
Als je ziet wat die mensen allemaal naar binnen werken, was zoiets als dit gewoon een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef PzKpfw het volgende:
Nee, maar hij is wel de enige die hier vragen over zou stellen. Helaas.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof men Wilders serieus neemt
Geen idee. İk heb geen andere besmettingen gezien op het nieuws behalve dat de Turken op dezelfde dag dat die ene melding kwam meteen begonnen met hamsteren en dat alle tv programma's erover begonnen te praten. Komt bij mij over als dat de overheid net zo panisch reageert als de bevolking.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Allemaal door dat ene geval ja?Of is er ondertussen meer, volg het niet zo moet ik zeggen.
Die roeien zichzelf uit, niks mis meequote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef maily het volgende:
twitter:AFP twitterde op maandag 09-03-2020 om 08:36:52VIDEO: Thousands gathered in France at the weekend to break the world record for the largest-ever gathering of Smurfs.
Around 3500 people set aside fears of the #coronavirus to dress up as the characters, which come from a Belgian comic franchise https://t.co/G3tMFoTE6A reageer retweet
Zo kan je het RIVM ook beschrijven jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk
Geloof je het zelf..ze eten daar al eeuwen lang dat soort ranzigheidquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef PzKpfw het volgende:
Madtwitter:owenandreas01 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:39:54@MinPres @bruno_bruins @ferdgrapperhaus Rutte, mijn ma is diabeet (risicogroep) en jij denkt dat wij, jongeren, geen risicogroep zijn. Ik kan dit makkelijk aan mijn ma overdragen. Als jij wilt dat mn ma dood gaat, laat dan vooral de scholen open! Lul de behanger... #coronavirus #coronavirusNederland reageer retweet
Doodstil niet waar?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Is er ondertussen trouwens al meer bekend over de paus?
Holaat:?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:40 schreef Richestorags het volgende:
Ik ben benieuwd wat de cijfers van Italië gaan brengen. Ik vrees het ergste...
SP is ook vaak scherp tot nu toe gelukkig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel de enige die hier vragen over zou stellen. Helaas.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef maily het volgende:
wat boeit hun die eer, de wereld zoals wij die nu kennen staat op het spelquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Die brief neem ik ook serieus.
Het gaat mij erom dat de grootste schreeuwers op het forum nu met de eer gaan strijken omdat zij dat ook eens genoemd hebben.
Vraag anders even in Italië hoe ze daar over denken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:40 schreef Kaji het volgende:
Ik vind toch dat er excessief veel economische schade wordt aangericht om een virus dat qua mortaliteit nog in de verste verte niet bewezen heeft in de buurt te komen van de gewone griep. Als het zo doorgaat zullen door die economische schade veel meer doden vallen dan door het virus.
Rookgordijn opgeworpen.quote:
Ja, maar percentages en exponentieel etcquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:40 schreef Kaji het volgende:
Ik vind toch dat er excessief veel economische schade wordt aangericht om een virus dat qua mortaliteit nog in de verste verte niet bewezen heeft in de buurt te komen van de gewone griep. Als het zo doorgaat zullen door die economische schade veel meer doden vallen dan door het virus.
Schrok even, omdat ik dacht dat er 2979 nieuwe gevallen warenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bijna -17% op de italiaanse beurs...twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:36:15BREAKING: Italian stock market closes down 2,979 points (16.6%), London's FTSE 100 down 10.9% reageer retweet
GeertGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:13:29Te laat en te weinig!
Als het kabinet de ernst van het #Corona virus niet zo lang had onderschat en eerder maatregelen had genomen waren er nu minder problemen geweest.
En onbegrijpelijk dat de scholen openblijven en dat er geen inreisverbod voor mensen uit risicolanden komt! https://t.co/tLaOgUj3K5 reageer retweet
Zou me niet eens verbazen. Maar Jezus, de economie komt in een vrije val terecht zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Schrok even, omdat ik dacht dat er 2979 nieuwe gevallen waren
Ditquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]We verdienen het misschien ook gewoon, als mensheid
Gister waren het er 2300, dus dat is best nog een realistisch nummer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Schrok even, omdat ik dacht dat er 2979 nieuwe gevallen waren
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:42 schreef Zipportal het volgende:
GeertGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:13:29Te laat en te weinig!
Als het kabinet de ernst van het #Corona virus niet zo lang had onderschat en eerder maatregelen had genomen waren er nu minder problemen geweest.
En onbegrijpelijk dat de scholen openblijven en dat er geen inreisverbod voor mensen uit risicolanden komt! https://t.co/tLaOgUj3K5 reageer retweet
Als er meer dan 1000 doden zijn gevallen in Nederland (of meer dan 4000 in Italië) en het aantal doden vertoont dan nog steeds een exponentiële groei, zal ik me echt zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, maar percentages en exponentieel etc
Ja, ik ga wel gewoon even zelf afbellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Doe ik al 2 weken nu. Is blijkbaar zo'n goede waar mijn kind zit, die nog niet eens bellen hoe en waarom.
Ik kan makkelijk praten, want ik ben de hele dag toch thuis. Hij zit daar voor de leuk, sociale contacten en zo, af en toe even niet aan mij hangen. Maar nu vind ik 't allemaal een beetje kut worden. Ik ben longpatiënte en loop iets meer risico dan een gezond mens om complicaties te krijgen.quote:
Ah, dat heb ik dan gemist. Tot nu toe vooral goede reacties van PVV en PvdD gehoord (echt twee partijen waar ik ook echt NUL mee hebquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
SP is ook vaak scherp tot nu toe gelukkig.
Daar gaat iets niet goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:42 schreef StephanL het volgende:
RTLNieuws is nu Live. Extra lang begreep ik tot 19:30
Hebben die mensen dan zelf geen vermogen om na te denken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:40 schreef StephanL het volgende:
Madtwitter:owenandreas01 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:39:54@:MinPres @:bruno_bruins @:ferdgrapperhaus Rutte, mijn ma is diabeet (risicogroep) en jij denkt dat wij, jongeren, geen risicogroep zijn. Ik kan dit makkelijk aan mijn ma overdragen. Als jij wilt dat mn ma dood gaat, laat dan vooral de scholen open! Lul de behanger... #coronavirus #coronavirusNederland reageer retweet
Idioot die je bent. Kijk naar Italië en besef dat wij hoogstens twee weken daarop achter liggen. Spanje één week.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef Kaji het volgende:
[..]
Als er meer dan 1000 doden zijn gevallen in Nederland en het aantal doden vertoont dan nog steeds een exponentiële groei, zal ik me echt zorgen gaan maken.
Zeker dat 8 uurquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:42 schreef StephanL het volgende:
RTLNieuws is nu Live. Extra lang begreep ik tot 19:30
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Thuisblijven met luchtwegklachten lees ik. Valt keelpijn daar ook onder?
Ja en als je verkouden bent ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Met dank aan de informatie voorziening waar mensen nog sneller hun leven aan op hangen zonder nog te kunnen of willen kijken naar wat het nu echt voor zichzelf inhoudt.quote:
Ik vind de situatie in Italië niet zorgelijk, daar vallen jaarlijks 5-20k doden door griep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Idioot die je bent. Kijk naar Italië en besef dat wij hoogstens twee weken daarop achter liggen. Spanje één week.
Australiërs zijn de recordhouders wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe kan Duitsland nog steeds de anomalie zijn met maar 5 doden op 2500 gevallen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Idioot die je bent. Kijk naar Italië en besef dat wij hoogstens twee weken daarop achter liggen. Spanje één week.
Nouja dan ga ik morgen maar bellen dan. Nu nog een kwartier aan het werk, dus heeft voor vandaag geen nut meer.quote:
Dit. Alsof ik er anders van wordquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat boeit hun die eer, de wereld zoals wij die nu kennen staat op het spel
Maar besmetten daarmee anderenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die roeien zichzelf uit, niks mis mee
Misschien meer getest, in Nederland kunnen we ook al met gemak 3000 gevallen hebben maar die worden lang niet allemaal getest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe kan Duitsland nog steeds de anomalie zijn met maar 5 doden op 2500 gevallen?
Yep..... keel is normaliter een plek waar je luchtwegen zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Lag en waarschijnlijk een gezonde populatie geraakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe kan Duitsland nog steeds de anomalie zijn met maar 5 doden op 2500 gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |