SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 16:51:27 ]
Alleen als ze klaarkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen muggen het coronavirus ook in mij injecteren?
Ik zal eens wat in jou injecteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen muggen het coronavirus ook in mij injecteren?
Oh dan doe ik het twee keerquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel een half minuutje tijd.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat compleet de verkeerde kant uit makker.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Medische microbiologen: 'Informatie RIVM loopt achter en is incompleet'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)n-is-incompleet.html
JA MAAR DE EXPERTS OP FOK!!!!$!$$!$!$
Ik dacht dat je vanmiddag zei dat het juist de goede kant uitging.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat compleet de verkeerde kant uit makker.
Wtfquote:
Yep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat compleet de verkeerde kant uit makker.
Dat was m'n andere persoonlijkheid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vanmiddag zei dat het juist de goede kant uitging.
Kwestie van goed zuigen maat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
En onlogisch laten ze gewoon los.
WANBELEID
Dat was voordat ze een complete provincie opgaven en elkaar met verwijten begonnen te bestoken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het RIVM heeft dit gewoon onder controle.
Dat moet zo zijn ja.
Werk je al thuis?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was voordat ze een complete provincie opgaven en elkaar met verwijten begonnen te bestoken.
Qua aantallen viel het wel mee vandaag. Voor zover je daar überhaupt van kan spreken natuurlijk.
Vanaf maandag waarschijnlijk. Al bestaat er nog wat onduidelijk, er komt morgen een memo uit.quote:
School blijft voorlopig open heb ik begrepen en mijn werk kan ik thuis niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanaf maandag waarschijnlijk. Al bestaat er nog wat onduidelijk, er komt morgen een memo uit.
Jij?
Lastig om pallets te sorteren in je schuur.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
School blijft voorlopig open heb ik begrepen en mijn werk kan ik thuis niet doen.
Vandaar dat ik de vraag ook niet aan jou stelde.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lastig om pallets te sorteren in je schuur.
'werken'quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]BREAKING NIEUWS [/modbreak]
[info] IK MOET VOLGENDE WEEK THUIS WERKEN [/info]
[modbreak]EINDE BREAKING NIEUWS[/modbreak]
Klopt, hij zit gewoon bij je moeder.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
GGMM heeft wel geluk dat hij boven een cafetaria woont.
Yep, mijn moeder is jouw moeder's pimp.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt, hij zit gewoon bij je moeder.
Kut maat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
School blijft voorlopig open heb ik begrepen en mijn werk kan ik thuis niet doen.
Ik zat er ook al over te denken ja, al die weekenden geen sport.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef fetX het volgende:
Zullen veel gameconsoles gekocht worden komende tijd
Het CORvirus bij mods van COR verspreidt zich naar VBL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom verdwijnen hier TOTAAL ONNODIG posts
quote:[ Bericht % gewijzigd door capricia op 12-03-2020 17:14 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |