Liever vroeg de kist in dan een leven niet geleefd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou persoonlijk, Nederland is in gevaar
Te vroeg is ook niks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever vroeg de kist in dan een leven niet geleefd.
ja daar wordt over gesproken, geen idee of het nu al een feit isquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoorde ook iets voorbijkomen over verplaatsen van het EK?
Daar hadden ze het gister over idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoorde ook iets voorbijkomen over verplaatsen van het EK?
kan nooit al een feit zijn gaan teveel dingen aan vooraf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar wordt over gesproken, geen idee of het nu al een feit is
16 mei toch?quote:
opnames in besloten studioquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:30 schreef 88-4 het volgende:
De finale van Wie is de Mol?, die zaterdagavond live in Amsterdam plaatsvindt, gaat gewoon door, maar vanwege de maatregelen rond het coronavirus zonder publiek. Alle deelnemers van dit seizoen zullen bij de uitzending in VondelCS in de hoofdstad aanwezig zijn, het heeft voor fans van het programma geen zin om naar Amsterdam te komen.
Hadden ze het ook al over omdat zonder publiek te doen mocht het corona virus hier nog zijnquote:
las het ook net dat is niet zo erg kunnen ze zich focussen op de deelnemers enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:30 schreef 88-4 het volgende:
De finale van Wie is de Mol?, die zaterdagavond live in Amsterdam plaatsvindt, gaat gewoon door, maar vanwege de maatregelen rond het coronavirus zonder publiek. Alle deelnemers van dit seizoen zullen bij de uitzending in VondelCS in de hoofdstad aanwezig zijn, het heeft voor fans van het programma geen zin om naar Amsterdam te komen.
voor een ESF is dat toch wel een dingetje vermoed ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hadden ze het ook al over omdat zonder publiek te doen mocht het corona virus hier nog zijn
Jammer dat Uto niet meer bestaat, alle evenementen afgelast, geen inkomstenquote:
Hele slechte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch echt af wat voor ervaringen jij met 40+ hebt
[..]
JA!
quote:
Zolang we maar weten wie het nu uiteindelijk isquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
las het ook net dat is niet zo erg kunnen ze zich focussen op de deelnemers enzo.
Ja, dat is het zeker, maar denk dat dat wel voor veel meer dingen telt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor een ESF is dat toch wel een dingetje vermoed ik.
inkomstenbron is toch de bezoekers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |