SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 12-03-2020 20:29:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nog niks geplandquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz heb je je sportkijkvrijedagen/vakantie al geannuleerd?
Oh ik dacht dat je die voor WK en OS allemaal al vrij had genomenquote:
Nou. Leuk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef derLudolf het volgende:
hehehe, wie weet gaat F1 in Zandvoort ook niet door. Zou ik leuk vinden
Ach ja, die mensen waren sowieso nooit allemaal op het circuit gekomen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Leuk hoorEen dagje uit waar mensen al maanden naar uitkijken gaat niet door en dan heb jij een portie leedvermaak. Zoooooooooooooo leuk.
Ik had bij de laatste PhotoKlassik nog een flyer van de FotoKina zitten in Köln. Zal ook wel afgelast worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou naar Pixperience en Professional Imaging gaan over twee weken. Dat zal nu ook wel geannuleerd of verplaatst worden.
Ik moet nog vrij nemen voor de OS.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die voor WK en OS allemaal al vrij had genomen
Gewoon niet doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef minilot het volgende:
Ben benieuwd of het obscure industrialfeestje in Rotterdam waar ik heen wilde volgende week nog doorgaat - zal erom hangen of dat wel honderd man trekt!
??quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, die mensen waren sowieso nooit allemaal op het circuit gekomen...
Wij moesten ook al gniffelenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef derLudolf het volgende:
hehehe, wie weet gaat F1 in Zandvoort ook niet door. Zou ik leuk vinden
Pas op bij meer dan 100 honden!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga ook even met de hond wandelen, hele land in lockdown ineens.
Mini heb jij al nieuws ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef minilot het volgende:
Ben benieuwd of het obscure industrialfeestje in Rotterdam waar ik heen wilde volgende week nog doorgaat - zal erom hangen of dat wel honderd man trekt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zijn we er nog niet. We hadden aangegeven dat zogeheten 'nevenbevindingen' bij het uitgebreide DNA-onderzoek zeer welkom bij ons waren (weten > niet weten, zo zitten J. en ik eigenlijk allebei wel in elkaar) en daar kwam ook nog wat uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Hier ook in de agenda.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou naar Pixperience en Professional Imaging gaan over twee weken. Dat zal nu ook wel geannuleerd of verplaatst worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |