SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
MBO en lager blijven openquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
IK GEEF OP HET MIDDELBARE OOK LES AAN 80 kinderen,
Dat mag wel?![]()
Scholen als kinderopvangcentrum
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jaaaquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
IK GEEF OP HET MIDDELBARE OOK LES AAN 80 kinderen tegelijk
Dat mag wel?
Rip jou![]()
Ik heb al mijn afspraken sinds dinsdag al afgezegd voor de komende 2 weken, zit sinds dinsdag 17:00 in zelf quarantaine, I DO MY PARTquote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Dat is dan een meevallerquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Wie is de mol zal dan ook zonder publiek zijn lijkt mij![]()
Ik werk bij een opvang voor exotische dieren.
Dat wordt de cobra's en giftige spinnen mee naar huis nemen.![]()
![]()
Scholen niet dicht. Is namelijk niet de risicogroep.
Wat een grap! Die kinderen kunnen het wel verspreiden naar opa en oma!![]()
VVDGodenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef PippenScottie het volgende:
Basisscholen blijven open.
Economie gaat voor.![]()
![]()
Ongekend dit hoor.. wat zal het hier in Brabant stil op straat worden“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Scholen blijven open, want de ouders moeten kunnen blijven werken.
Want kinderen ondervinden weinig klachten! Maar hallo, de meesters en juffen dan?Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Is geen 100 toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
IK GEEF OP HET MIDDELBARE OOK LES AAN 80 kinderen tegelijk
Dat mag wel?![]()
Dus hbo en uni's sluiten?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: