Ze kijkt alsof ze ineens verrast werd met een gigantisch dildo in haar kontquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze ineens verrast werd met een gigantisch dildo in haar kont
Bah Doedelsquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan besmet worden met corona omdat degene die haar voor jou gelikt heeft besmet wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja alleen als ze lekker is, dan kan je haar vervolgens klaar likken als betaling
Proef je toch niets vanquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
En dan besmet worden met corona omdat degene die haar voor jou gelikt heeft besmet was
Beflapje gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
En dan besmet worden met corona omdat degene die haar voor jou gelikt heeft besmet was
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
sorryquote:
Volgens mij werkt iedereen al thuisquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
het grote SARS deel II topic gaat wel heel hard nu
Ik mistte je een beetje.quote:
Lol ik nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij werkt iedereen al thuis
ik had al wat gemeld hoorquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:54 schreef Nizno het volgende:
zelfscannen met zn allen en stras kan al het personeel wel ontslagen worden want mensen weten toch hoe de zelfscan werkt
Rare maatregel, als of je bij 100 man niet besmetten kanquote:
Slaat ook nergens opquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat scholen en kdv openblijven.
ECONOMIE GAAT VOOR.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hier bij de winkel hebben ze zelfscan en dan moet je in de rij staan bij de zelfscankassa waar dan een muppet achter gaat zitten die de scanner aanneemt en eventuele steekproef uitvoertquote:
omdat de ouders onder andere in de zorg werken en we die in ziekenhuizen etc nodig hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |