Het is het weer net niet hequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kinderen geven juist alles door
Zet haar in quarantaine dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Sinds dat wijf van mij in de kinderopvang werkt ben ik veel vaker verkouden en ziek dan daarvoor
Ja maar ze glipt steeds uit die kettingen in de kelderquote:
Snap jij het nog?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Meer dan 100 mensen mag niet, alsof je dan niet aangestoken word
Yupquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is het weer net niet he
Juist scholen zijn altijd een grote bron van besmettingen
Het is het weer net niet volgens mijquote:
Nodig je toch 98 gasten uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef dud0r het volgende:
Meer dan 100 mensen, verdomme dan zal m'n feestje van volgende week vrijdag wel afgelast worden.
Fucking hoerenzooi.
een hoop gedoe en nog eigenlijk nietsquote:
Nee, ik heb kaarten voor een industrial techno/hardcore feestje. Heb daar al maanden zin inquote:
Jammer johquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, ik heb kaarten voor een industrial techno/hardcore feestje. Heb daar al maanden zin in
Nou ja. Hoeren of niet, genaaid ben je.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef dud0r het volgende:
Meer dan 100 mensen, verdomme dan zal m'n feestje van volgende week vrijdag wel afgelast worden.
Fucking hoerenzooi.
Dat is echt balen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, ik heb kaarten voor een industrial techno/hardcore feestje. Heb daar al maanden zin in
Ik heb 10 van de 12 maanden een loopneus zo'n beetje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind deze maatregelen helemaal niets
Gaat nergens over, vandaag liep ik met me snotneus buiten, nu mag ik niet meer naar buiten
Ik ben al vanaf dec verkouden op en af
Erquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Je mag wel naar een restaurant alleen ouderen nietof mensen met een slechte gezondheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |