Past zich aan aan de gebruikerquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De server moet tussen elke kuch steeds opnieuw een papieren zakdoekje pakken, kost tijd.
Even wat desinfecterende gel in gietenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De server moet tussen elke kuch steeds opnieuw een papieren zakdoekje pakken, kost tijd.
hihahoquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even wat desinfecterende gel in gieten
Ik doe al zo'n beetje heel mijn leven de meest gruwelijke wandaden in games. Maar heb nog nooit in mijn leven een klap uitgedeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Pffff, HET KOMT DOOR DE GAMES
is echt zo'n dooddoener.
Ik heb al 2,5 jaar onthouding.quote:
Ik snap de definitie ook nog niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb al 2,5 jaar onthouding.
of bedoelen ze dat niet?
Dit dus ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe al zo'n beetje heel mijn leven de meest gruwelijke wandaden in games. Maar heb nog nooit in mijn leven een klap uitgedeeld.![]()
Dus ik zet ook zo mijn twijfels bij een causaal verband tussen games en geweld.
Dat zit wel snor bij mij, alles wat ik had staan dit weekend is afgelastquote:
Jij had niks staan dit weekend, tegen ons mag je eerlijk zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zit wel snor bij mij, alles wat ik had staan dit weekend is afgelast
Je vrouw doet daar niet aan mee, dat weet je hequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb al 2,5 jaar onthouding.
of bedoelen ze dat niet?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit dus ook.
Ik heb al zo vaak na het neuken een hoer doodge-reden/knuppeld/stoken/slagen/schoten in GTA om mijn geld terug te krijgen.
Trump zit in een verkiezingsjaar, die zal nog wel meer zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
Trump zegt dat het de schuld is van Europa.
Jezus, en genocide gepleegd, de meest verwerpelijke morele beslissingen genomen en last but not least in online MMO's mensen het leven zuur gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit dus ook.
Ik heb al zo vaak na het neuken een hoer doodge-reden/knuppeld/stoken/slagen/schoten in GTA om mijn geld terug te krijgen.
Ik dacht dat het de schuld van China was en dat hij de rekening voor de zorg en economische schade naar china zou sturen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Trump zit in een verkiezingsjaar, die zal nog wel meer zeggen.
Net als Biden en Clinton.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je vrouw doet daar niet aan mee, dat weet je he
[..]
Nee, serieus, ik zou vrijdag naar ijshockey gaan, zaterdag naar voetbal en zondag naar een bierfestival. Alles gecanceldquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij had niks staan dit weekend, tegen ons mag je eerlijk zijn
@:Dud0r had dat ook
Dat wordt GAMENquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik zou vrijdag naar ijshockey gaan, zaterdag naar voetbal en zondag naar een bierfestival. Alles gecanceld
HOi hoiquote:
het leven wordt saai komende maandenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik zou vrijdag naar ijshockey gaan, zaterdag naar voetbal en zondag naar een bierfestival. Alles gecanceld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |