Oh ja, het is juist een escape planquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Eigen vliegtuig en hij is piloot. Die komen overal.
Waar is Klaasgod eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
We missen eigenlijk alleen @:klaasweetalles en @:tong80
Ahja, ik zie het. Ik heb zelf ook van een betrouwbare bron binnen de uni gehoord dat de VU gaat sluiten, maar ook niets bevestigd verder.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
over dat toiletpapier he... ik snap niet dat mensen zich daar zo druk om maken... als het echt op is ga ik gewoon alleen nog maar kakken op het toilet in de badkamer en zet ik na elke beurt gewoon de douchekop op m'n anus...
Thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:03 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Smerig varken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
over dat toiletpapier he... ik snap niet dat mensen zich daar zo druk om maken... als het echt op is ga ik gewoon alleen nog maar kakken op het toilet in de badkamer en zet ik na elke beurt gewoon de douchekop op m'n anus...
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Ja maar niet in cash, dat is gevaarlijk. Je mocht een tikkie naar Rutte sturen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:04 schreef Doublepain het volgende:
Krijg ik eindelijk mijn 1000 euro???
Hij doet hij het nogquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:05 schreef KI1234 het volgende:
@:Momo
Pagina kan niet worden gevonden.
https://forum-fok.digidip(...)c%2F2542796%2F9%2F25
Ook niet veiligquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:04 schreef Collide het volgende:
Voor 400¤ ben je vanavond nog veilig op Spitsbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |