Klopt dat roept zo'n daling van het aantal besmettingen wel op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:10 schreef _The_General_ het volgende:
Er is maar een oplossing nu. De hele wereld 2 weken op slot!
Ah! Dat is een mooie verklaring.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is er maar 1. Het RIVM begint pas te tellen bij 2 (zie het bolletje)
Een tegengeluid of een compliment naar het RIVM staat hier gelijk aan trollen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
man man man .. kap es met dat trollen
Oh, ik bedoel gemeentequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt! Die man woont ook in Elspeet, dus vandaar mijn verbazing.
https://www.destentor.nl/(...)heden-goed~a3bc214d/
Dit inderdaaad. Die aantallen zijn nietszeggend meer en alleen maar verwarrend nuquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk dat de RIVM beter kan ophouden met de cijfers geven.
De reacties hier geven ook alweer aan dat mensen geen flauw idee hebben wat het betekent.
Dit zorgt alleen maar voor een continuering van de "Het valt allemaal mee" mentaliteit.
Dan komt de klap direct daarna. Wil je het goed doen moet je eigenlijk regio's gefaseerd naar buiten laten gaan/blootstellen aan besmetting, zieken behandelen, immuniteit creëren en dan naar de volgende regio..quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:10 schreef _The_General_ het volgende:
Er is maar een oplossing nu. De hele wereld 2 weken op slot!
Wat een sneue vent is dit tochtwitter:robin_haase twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:49:32I know everyone is having issues but how can @lufthansa not react on 6 different phone numbers and other messages... flight is cancelle. We have to find out online and can not find any information. Any suggestions? reageer retweet
Klopt. Bovendien: het overlijdensrisico daalt daarmee drastisch naar het bereik 0,01% - 0,02%quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:10 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Zolang die mensen ook serieus 14 dagen thuis uitzieken dan is er niet zoveel aan de hand..
Kan, maar dan heb je weer een groep mensen die roepen dat er geen transparantie is. RIVM verliest altijd hierquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk dat de RIVM beter kan ophouden met de cijfers geven.
De reacties hier geven ook alweer aan dat mensen geen flauw idee hebben wat het betekent.
Dit zorgt alleen maar voor een continuering van de "Het valt allemaal mee" mentaliteit.
Nee, daar staat geen stipje. Maar dankzij Roellie80 weet ik ook waarom. Het RIVM zet er pas een stipje neer bij twee besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel gemeenteOf staat Nunspeet ook niet op de kaart?
Ja als je niet roept dat dit het einde der tijden is en we er allemaal aan gaan hoor je er niet bij hierquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een tegengeluid of een compliment naar het RIVM staat hier gelijk aan trollen?
Nog los van de mensen die al ziek thuis zitten, maar niet in de risicogroepen vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef crystal_meth het volgende:
614, dat kunnen tot 1290 gekende en vermoedelijke gevallen zijn. (gemiddelde gezinsgrootte is 2.1, en gezinleden worden niet getest bij symptomen).
Welke daling precies?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt dat roept zo'n daling van het aantal besmettingen wel op.
Hier staat die ook niet https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederlandquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, daar staat geen stipje. Maar dankzij Roellie80 weet ik ook waarom. Het RIVM zet er pas een stipje neer bij twee besmettingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |