Nee, om 14:00 is een persconferentie van Rutte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
18.30 kamerdebat, daarna persconferentie van Rutte.
Ik dacht beide, maar iig na dit crisisberaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, om 14:00 is een persconferentie van Rutte.
Dan lees ik verkeerd, excuus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:bosalbert twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:07:29Wie nu allemaal bij vergadering #corona zijn: Rutte, Bruins, Grapperhaus, Bijleveld, Van Ark, Van Engelshoven, Hoekstra, De Jonge, Kaag, Koolmees, Slob, Wiebes. Daarnaast ook Van Dissel (RIVM), NCTV en politie reageer retweet
WAT MOET IK DOEN STIJN???quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een situatie als in Italië kost niks en legt geen druk op de maatschappij? Dat is namelijk waar we heen gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Om niet teveel drukke te leggen op de maatschappij. Wat denk je dat dit kost?
Bijleveld. Het leger wordt ingezetquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef Netflixed het volgende:
twitter:bosalbert twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:07:29Wie nu allemaal bij vergadering #corona zijn: Rutte, Bruins, Grapperhaus, Bijleveld, Van Ark, Van Engelshoven, Hoekstra, De Jonge, Kaag, Koolmees, Slob, Wiebes. Daarnaast ook Van Dissel (RIVM), NCTV en politie reageer retweet
Roken en drinken, heel veel roken en drinken. En niet achter het stuur kruipen.quote:
Joh, je linkt naar De Telegraaf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-gevaar-door-corona
Dit soort artikelen, wat een enorme stemming- en paniekmakerij
Gaan we nu dan eens drastische maatregelen krijgen? Of weer zon kut maatregel in de trant van liever nier ov pakken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef Netflixed het volgende:
Skypen met wat kenners van hierquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dit topic erbij pakken, gewoon voor wat advies.
Zal tijd wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Bijleveld. Het leger wordt ingezet
Ja I knowquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh, je linkt naar De Telegraaf.
Ja voortaan schieten ze iedereen met symptomen afquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Bijleveld. Het leger wordt ingezet
Volgens mij hebben computers juist veel last van virussen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat heeft echt niks hiermee te maken, overdrijf niet zo zeg
Een flinke storing. Cash meenemen dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:17 schreef theNull het volgende:
Hebben ze de pin ook stil gelegd? Ik kan nergens meer pinnen .
Reis ver, drink wijn, denk naquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Roken en drinken, heel veel roken en drinken. En niet achter het stuur kruipen.
Maar niet in de hand geven!quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een flinke storing. Cash meenemen dus.
[ afbeelding ]
Heb je d'r cash meegegeven? want met pinnen komt ze nu niet verquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:24 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb in ieder geval mijn vrouw erop uitgestuurd om rijst en toiletpapier in te slaan..
Ik heb haar niets meegegeven, ik zit aan de andere kant van het land. Ze zal vast wel een oplossing vinden..quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je d'r cash meegegeven? want met pinnen komt ze nu niet ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |