De fuck?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat we als "wereld" af moeten spreken om een paar maanden alles dicht te gooien/ af te lassen en zoveel mogelijk binnen te blijven. Met deze lappendeken aan halfslachtige maatregelen gaan we het niet redden.
"het is maar een griepje"quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:44 schreef TagForce het volgende:
[..]
De fuck?
Ik denk dat we als "wereld" gewoon is moeten stoppen met dat paniekerige overdreven gezeik...
Al die teammembers zijn gewoon gezond, en hebben dus op zijn hoogst een dag of 5 last van griepverschijnselen. Als er 1 de griep heeft loopt ie ook gewoon door en steekt heel de fucking paddock aan.
De enige reden dat dit nu zo'n 'probleem' is is omdat het zo enorm opgeblazen wordt in de media dat we de instanties welhaast verplichten om er ook een groot punt van te maken. De paniek onder het publiek is er toch al, dus dan maar proberen om het extra in te dammen.
Deze reactie slaat echt nergens op, er is geen enkele reden tot paniek en het platgooien van alles (inclusief de F1 race)
PAAAANIEEEEEEEEK!!!quote:
maar ze kunnen dus in Bahrein ook niet meedoen als de quarantaine regels volgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:47 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... de afspraak was geen race als een team werd tegengehouden door restricties, dit is een terugtrekking terwijl ze er al zijn.
Gewoon racen met die handel
Precies, en een flinke boete voor McLaren vanwege niet starten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:47 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... de afspraak was geen race als een team werd tegengehouden door restricties, dit is een terugtrekking terwijl ze er al zijn.
Gewoon racen met die handel
Nee, het is geen griepje, maar voor verreweg de meeste mensen is de last die ze er van hebben niet meer als een griepje. Wat het RIVM je bijvoorbeeld niet meedeeld, is dat van die ruim 500 gevallen er inmiddels al 300+ geen verschijnselen meer hebben en inmiddels al negatief zijn getest.quote:
Dit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:44 schreef TagForce het volgende:
[..]
De fuck?
Ik denk dat we als "wereld" gewoon is moeten stoppen met dat paniekerige overdreven gezeik...
Al die teammembers zijn gewoon gezond, en hebben dus op zijn hoogst een dag of 5 last van griepverschijnselen. Als er 1 de griep heeft loopt ie ook gewoon door en steekt heel de fucking paddock aan.
De enige reden dat dit nu zo'n 'probleem' is is omdat het zo enorm opgeblazen wordt in de media dat we de instanties welhaast verplichten om er ook een groot punt van te maken. De paniek onder het publiek is er toch al, dus dan maar proberen om het extra in te dammen.
Deze reactie slaat echt nergens op, er is geen enkele reden tot paniek en het platgooien van alles (inclusief de F1 race)
Ben bang van wel inderdaad. Kneuzen paniek circus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:52 schreef Justevo het volgende:
Dit kun je vergeten. Geen schijn van kans dat het nu nog door gaat.
Dat weet iedereenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:52 schreef Justevo het volgende:
Dit kun je vergeten. Geen schijn van kans dat het nu nog door gaat.
Er gaat niks ingehaald worden denk ik. Gewoon minder races. Daar zeiken ze al jaren over.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben bang van wel inderdaad. Kneuzen paniek circus.
Inhalen na of voor de GP van Japan ofso aan het einde van het jaar.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:55 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja paniek is altijd een slechte raadgever. Maar ik denk ook dat het niet doorgaat.
Als het aan het RIVM ligt wel hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
Wordt de GP van Zandvoort nu de seizoensopener?
Samen met angst en woede de grootste slechte raadgevers. Laat dit nu net veel blinde paniek en ongefundeerde angst veroorzaken als grootste symptoom.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:55 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja paniek is altijd een slechte raadgever. Maar ik denk ook dat het niet doorgaat.
op sportieve gronden zou je het al af moeten gelastenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:55 schreef ondeugend het volgende:
Bahrein is er nog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
Nou, dat waag ik inmiddels ook te betwijfelen eerlijk gezegd. Ik denk dat het hele F1 circus uit blinde paniek gewoon de deur dicht pleurt de komende maand en een half.quote:
Hamilton roeptoetert altijd maar wat. Als puntje bij paaltje komt racet hij toch gewoon. Hij kan ook een statement maken en zich terugtrekken, maar dat doet hij toch niet vrijwillig. Die beslissing laat hij aan anderen over.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:59 schreef ondeugend het volgende:
Dat Lewis al roeptoetert dat hij niet snapt waarom ze daar zijn terwijl de wereld in brand staat, zal ook niet helpen
Emotioneel zo stabiel als de combinatie tussen de toren van Pisa en een met Xenon vergiftigde RBMK reactor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:59 schreef ondeugend het volgende:
Dat Lewis al roeptoetert dat hij niet snapt waarom ze daar zijn terwijl de wereld in brand staat, zal ook niet helpen
Die zie ik ook niet doorgaan. Wordt helemaal niets de komende maandenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |