Dat in echt niet bij alle beroepen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die ouders moeten toch thuis werken.
WTF ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Wethouder Kasmi: Songfestival in Rotterdam gaat gewoon door
Omboeken naar volgend jaar alvastquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
Mijn neef werkt bij KLM, geeft aan dat als KLM zelf de vluchten annuleert je je geld gewoon terugkrijgt + gratis kan omboeken. Maargoed.. waar moet je in godsnaam heen nu.
Malediven?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
Mijn neef werkt bij KLM, geeft aan dat als KLM zelf de vluchten annuleert je je geld gewoon terugkrijgt + gratis kan omboeken. Maargoed.. waar moet je in godsnaam heen nu.
je kan beter geld terug vragen, voor diegene die op vakantie willen stel het uit naar volgend jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
Ik snap het ook niet, vanwaar die fixatie op fysiek contact "en als dat niet kan, moet het een rare beweging zijn"?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie al die rare groet vormen en denk.. wat is er mis met gewoon hallo zeggen?
Kreeg dat net te horen van iemand, maar kon er niets over vinden. Vandaar mijn vraagquote:
Dan krijg je je geld terug in tegoedbonnen maar geen idee of dat het volledige bedrag is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je kan beter geld terug vragen, voor diegene die op vakantie willen stel het uit naar volgend jaar.
14:00 overleg, met persco nadienquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Kreeg dat net te horen van iemand, maar kon er niets over vinden. Vandaar mijn vraag
Hopelijk hebben je medebewoners er geen last van.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar blikken soep, paar blikken bruine bonen en uien plus spek, wat broden extra.... gelukkig hou ik wel van bruine bonen.
voor de griep moeten ze extra ziekenhuizen bouwen (china ) en gaan hele landen op slot ieder jaar ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je hier elke griepdode gaat melden (2000-3000 p.j) dan word je ook snel zenuwachtig daardoor.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hopelijk hebben je medebewoners er geen last van.
https://economictimes.ind(...)cleshow/74535526.cmsquote:
quote:The Maldives has curbed movement on several resort islands, authorities said on Sunday, after the country reported its first two cases of coronavirus. The two infected people, who are both staff at the Kuredu Island Resort, tested positive late on Saturday. They are believed to have caught the disease from an Italian tourist who has returned to Italy and tested positive there.
Dit festival staat half mei op het programma. Lijkt me inderdaad prima om die call uiterlijk half april te maken... de wereld ziet er dan misschien weer heel anders uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Dan verdien je gewoon een spuitje hoor. Godverdomme zeg.
Je kan er ook voor kiezen om een andere keer te gaan. Dit gaat er wel voor zorgen dat KLM een grotere financiële klap krijgt, doordat ze straks nog allerlei mensen moeten vervoeren die ze nu niet kunnen vervoeren waar andere vliegmaatschappijen klanten niet tegemoet komen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
Vraag me af of dat gaat gebeuren. Wat dat betreft, doet de reactie in NL een beetje denken aan de reactie direct na 10 mei 1940 toen de nazi's ons land binnenvielen. Een weekje lag alles eerst een beetje op zijn gat, maar nog voor het weekend erna en dus vlak na de capitulatie, kwam alles weer op gang.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:27 schreef Greenpeas het volgende:
Ik verwacht echt wel met de maatregelen om ons heen dat vandaag de boel in Nederland ook gewoon op slot gaat.. Dat zou het enige zinnige zijn.
Soms wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
voor de griep moeten ze extra ziekenhuizen bouwen (china ) en gaan hele landen op slot ieder jaar ?
Sow.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 11:51:08BREAKING: Iran reports 1,075 new cases and 75 new deaths; total confirmed cases reach 10,075 and 429 deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Hoeft niet, heb geen nee-nee stikker.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:36 schreef KingRadler het volgende:
heeft iedereen genoeg wc papier in huis
Fijn dat je die andere begroetingsvormen wél kunt waarderen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lik liever het speeksel uit de mond van een COVID-19-patiënt dan dat ik onderstaande begroeting uitvoer![]()
[ afbeelding ]
Naar Zuid Amerika kan nog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
... Maargoed.. waar moet je in godsnaam heen nu.
Klopt, gratis omboeken. Hoofdpijndossier..quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:36 schreef Collide het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om een andere keer te gaan. Dit gaat er wel voor zorgen dat KLM een grotere financiële klap krijgt, doordat ze straks nog allerlei mensen moeten vervoeren die ze nu niet kunnen vervoeren waar andere vliegmaatschappijen klanten niet tegemoet komen.
Spitsbergenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
daar is het ook al ....quote:
Hoe groot acht je daadwerkelijk de kans dat de wereld er over een maand beter uit ziet dan nu t.o.v. het virus?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit festival staat half mei op het programma. Lijkt me inderdaad prima om die call uiterlijk half april te maken... de wereld ziet er dan misschien weer heel anders uit
tuurlijk.....quote:
Sowieso wil je niet in het vliegtuig zitten als daar wordt aangekondigd dat of iedereen 14 dagen in quarantaine moet of je gewoon niet naar binnen mag.quote:
Klein, maar dan kun je op dat moment die knoop toch doorhakken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe groot acht je daadwerkelijk de kans dat de wereld er over een maand beter uit ziet dan nu t.o.v. het virus?
Waarschijnlijk zitten we dan op de piek van de epidemie....
Dat weet je nu toch nog niet. Zullen we dan ook alles voor juni/juli en augustus dan alvast cancellen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe groot acht je daadwerkelijk de kans dat de wereld er over een maand beter uit ziet dan nu t.o.v. het virus?
Waarschijnlijk zitten we dan op de piek van de epidemie....
Je mag er wel uit, je kunt er niet uit omdat vluchten worden geannuleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef KingRadler het volgende:
het probleem is dat je het land niet meer uit mag als je ergens naar toe vliegt.
En dat pas bij een totale lockdown, wij laten vrolijk nog steeds alles doorgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:39 schreef KingRadler het volgende:
hoe lang heeft het met China geduurd, het gaat nu wat beter
Ik denk dat we pas maandag op slot gaan, bedrijven moeten in de komende dagen regelen dat er vanuit thuis gewerkt kan worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:27 schreef Greenpeas het volgende:
Ik verwacht echt wel met de maatregelen om ons heen dat vandaag de boel in Nederland ook gewoon op slot gaat.. Dat zou het enige zinnige zijn.
Lees nou eens verder. Hij wil nu de knoop nog niet doorhakken. Ze gaan pas in april de boel opbouwen in Ahoy. Dat staat er ook. Dat ze het dan wel bekijken hoe en wat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Dan verdien je gewoon een spuitje hoor. Godverdomme zeg.
Goed punt. Bij mijn vrouw op haar werk zijn ze in ieder geval totaal niet voorbereid op het thuiswerken. Geen idee of dat binnen een weekend geregeld kan zijn, maar je kan in die paar dagen nog wel wat maatregelen treffen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat we pas maandag op slot gaan, bedrijven moeten in de komende dagen regelen dat er vanuit thuis gewerkt kan worden.
Beter geen risico nemen, zelfs als het virus tegen die tijd al redelijk onder controle zou zijn (die kans is al minimaal) is het nog een onverantwoord risico om zoveel mensen uit heel de wereld samen te brengen net na zo'n uitbraak. Daarmee loop je het risico dat het direct weer op laait.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Klein, maar dan kun je op dat moment die knoop toch doorhakken?
twitter:LodewijkA twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:37:07Volgens Hoekstra zijn vergaande economische maatregelen vooralsnog niet nodig. Onverstandig. Naïef.
Gisteren was het nog “whatever it takes”, nu het grote niks https://t.co/lfHuWbpqOQ reageer retweet
die gooiden al best snel een hele provincie groter dan NL op slot.....quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:39 schreef KingRadler het volgende:
hoe lang heeft het met China geduurd, het gaat nu wat beter
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso wil je niet in het vliegtuig zitten als daar wordt aangekondigd dat of iedereen 14 dagen in quarantaine moet of je gewoon niet naar binnen mag.
Ben je wél 14 dagen op de Malediven geweestquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso wil je niet in het vliegtuig zitten als daar wordt aangekondigd dat of iedereen 14 dagen in quarantaine moet of je gewoon niet naar binnen mag.
Ik denk dat we voorlopig helemaal niet op slot gaan, want RIVM meneer zei vandaag nog geen extra maatregelen. En zou Rutte z'n kompas zo voor lul zetten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat we pas maandag op slot gaan, bedrijven moeten in de komende dagen regelen dat er vanuit thuis gewerkt kan worden.
52 miljoen mensenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die gooiden al best snel een hele provincie groter dan NL op slot.....
Ja, precies de houding van het RIVM. We weten allemaal wat dat heeft veroorzaaktquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees nou eens verder. Hij wil nu de knoop nog niet doorhakken. Ze gaan pas in april de boel opbouwen in Ahoy. Dat staat er ook. Dat ze het dan wel bekijken hoe en wat.
Als de rest van de wereld op slot gaat, wordt je eigenlijk als Nederland ook automatisch op slot gezet natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voorlopig helemaal niet op slot gaan, want RIVM meneer zei vandaag nog geen extra maatregelen. En zou Rutte z'n kompas zo voor lul zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |