Bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Toch zou ik daar niet op rekenen. We lezen net dat 20% (!) van de IC-patiënten in Lombardije jong (= onder de 50) en voorheen gezond was (=zonder significante co-morbiditeit).
Dan kan je ze toch nog preventief in quarantaine zetten zonder test?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach, er waren toch geen tests geweest. Dit is Z korea niet!
Die heeft hoogst waarschijnlijk wel haar handen gewassen toen jij de deur uit was. Lijkt me sterk dat een oogarts zo laconiek ermee omgaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:01 schreef polderturk het volgende:
Ik was gisteren naar naar een oogarts in Brabant Ze zat aan mijn ogen zonder handschoenen. Ik kreeg wat druppels. Daarna heeft ze haar handen niet gewassen of ontsmet.
Ik hield er geen prettig gevoel aan over. Ik heb daarna gelijk mijn handen en gezicht met zeep gewassen.
Bron ? en graag aantallen t.o.v. de referentiegroep.... met percentages kan ik hoegenaamd niets.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Toch zou ik daar niet op rekenen. We lezen net dat 20% (!) van de IC-patiënten in Lombardije jong (= onder de 50) en voorheen gezond was (=zonder significante co-morbiditeit).
Hmmm.... persoonlijk declassificatie. Het is geen kwestie van geloven maar van vaststellen, wat jij ook poogt te doen. In retour kan ik zeggen dat jij kennelijk er gelooft dat de maatregelen gerechtvaardigd zijn omdat .. vulin.... zonder dat het helpt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ja je kunt ook gewoon antwoorden dat je nul van alle berichtgeving gelooft.
Punt is de steekproef in Brabant heeft laten zien dat ongeveer 4% van de Brabanders besmet is.
Kijkende naar Webasto en Princess hebben we te maken met een veel besmettelijker maar veel minder gevaarlijk virus dan gedacht, en ik denk zelfs dat het na een keer of 10 te zijn overgedragen dooft. Alles wijst hierop.
Zou goed kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm, eerste ingeving die me dan te binnen schiet is: prime time Live uitzending met grote aankondiging rond 20.00u.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft hoogst waarschijnlijk wel haar handen gewassen toen jij de deur uit was. Lijkt me sterk dat een oogarts zo laconiek ermee omgaat.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Doe overal even een bron bij ajb.quote:
https://www.info-coronavi(...)ovid-19-vastgesteld/quote:Op 11 maart testte het netwerk van het nationaal referentielaboratorium 806 stalen.
85 stalen testten positief voor het Covid-19 virus (66 in Vlaanderen, 3 in Brussel, 16 in Wallonië).
twitter:tjcope twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:04:00🚨 Suspendida LaLiga en Primera y Segunda División https://t.co/VOj4xQ0PMg reageer retweet
Tot wanneer?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn dochter kuchte een beetje en was voor school niet voldoende om thuis te blijven, dat accepteerde ik. Nu ik weet dat er corona is op haar school laat ik haar maandag niet naar school gaan. In onze stad zijn 14 gevallen op zeker en god weet hoeveel meer. Iedereen roept blijf thuis en de school zegt kom naar school. Het is mijn dochter en ik hou haar thuis.
"gevallen" betekend geen representatief overzicht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:59 schreef crystal_meth het volgende:
Dit gaat over gevallen uit de periode 1 tot 10 januari, in Wuhan.
Nee dat zeg ik niet, China heeft alles zeer nauwkeurig gedocumenteerd.quote:Hoezo solide bronnen? Het is het rapport van de WHO-China joint mission, ik tel minstens 7 Chinese officials in de lijst van leden.
Je zegt nu dat China een rapport met verzonnen data goedgekeurd heeft, omdat jij andere data gezien hebt, die ook van China kwam, en er niet mee overeenstemde?
Hoe goed = voldoende ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft hoogst waarschijnlijk wel haar handen gewassen toen jij de deur uit was. Lijkt me sterk dat een oogarts zo laconiek ermee omgaat.
Ellebooggroet mag ook niet meer. Alleen nog maar met de voet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef Landgeld het volgende:
Welke maatregelen zal het kabinat aankondigen na vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |