Nu krijgen we alle zielige verhaaltjes weer die Trump schijnbaar kapot gemaakt heeftquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef iBenny het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)egen-tranen-verdriet
Meer info? Want dat is wel van enig belang weer voor de nodige sportwedstrijdenquote:
Ach, er waren toch geen tests geweest. Dit is Z korea niet!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En gisteren kwam er nog een vliegtuig uit Iran aan op Schiphol. Niks aan de hand mensen loopt u maar door!
Frankrijk gaat vanavond dus ook op slot. Zal men Europees nu eindelijk iets hebben afgesproken/gaan afspreken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef Netflixed het volgende:
twitter:Elysee twitterde op donderdag 12-03-2020 om 11:52:03Le Président de la République @:EmmanuelMacron s’adressera aux Français ce soir, à 20h.
https://t.co/KwF53LrOxw reageer retweet
Mijn dochter kuchte een beetje en was voor school niet voldoende om thuis te blijven, dat accepteerde ik. Nu ik weet dat er corona is op haar school laat ik haar maandag niet naar school gaan. In onze stad zijn 14 gevallen op zeker en god weet hoeveel meer. Iedereen roept blijf thuis en de school zegt kom naar school. Het is mijn dochter en ik hou haar thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook, met verkoudheidsverschijnselen sinds maandag thuis, ziek gemeld dus. Maar begint alweer over te gaan, dus vraag me af wat te doen, volgende week.
volgens mij alleen in osloquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer info? Want dat is wel van enig belang weer voor de nodige sportwedstrijden
Er kunnen ook jonge gezonde mensen dood gaan aan dit virus dat klopt. Maar het feit dat juiste deze allemaal onder een vergrootglas gelegd worden zegt genoeg. Waarom doen we dit ook niet voor alle gevallen van 80+? Als je de cijfers van Italië bekijkt dan valt dat tot nu toe nog wel mee voor de 'jongere' mensen. In ieder geval geen doden onder de 40 de laatste keer dat ik gekeken heb. En ook die in de 40 was een uitzondering (en geen idee of er nog meer aan de hand was bij deze patiënt).quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er zijn genoeg doden te melden die kerngezond waren en relatief jong, dus dit slaat nergens op.
Succes! Hou je ons op de hoogte? Interessant ....quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:46 schreef Markesh het volgende:
[..]
Voorlopig voor 4 weken. Ik kan moeilijk voor een half jaar boodschappen halen. Dus dan zullen we er nog even uit moeten om bij te vullen
Dit gaat over gevallen uit de periode 1 tot 10 januari, in Wuhan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:48 schreef Za het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
Ik heb alles gelezen wat er te lezen was over die eerste gevallen.
De 7 in december, de 47 die daarna gevolgd zijn, en 90 random figuren tot ergens in januari.
Hoezo solide bronnen? Het is het rapport van de WHO-China joint mission, ik tel minstens 7 Chinese officials in de lijst van leden.quote:Werkelijk nergens is ooit gepubliceerd dat 20% daarvan het niet overleefd heeft.
Doe mij wat solide bronnen svp ipv een verzonnen grafiekje op basis van niet representatief materiaal.
Het is jammer dat al deze info verloren is gegaan in de eerste 50 threads.
Terecht!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn dochter kuchte een beetje en was voor school niet voldoende om thuis te blijven, dat accepteerde ik. Nu ik weet dat er corona is op haar school laat ik haar maandag niet naar school gaan. In onze stad zijn 14 gevallen op zeker en god weet hoeveel meer. Iedereen roept blijf thuis en de school zegt kom naar school. Het is mijn dochter en ik hou haar thuis.
Meld d'r gewoon ziek, klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn dochter kuchte een beetje en was voor school niet voldoende om thuis te blijven, dat accepteerde ik. Nu ik weet dat er corona is op haar school laat ik haar maandag niet naar school gaan. In onze stad zijn 14 gevallen op zeker en god weet hoeveel meer. Iedereen roept blijf thuis en de school zegt kom naar school. Het is mijn dochter en ik hou haar thuis.
VLOGJE!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Succes! Hou je ons op de hoogte? Interessant ....
Toch zou ik daar niet op rekenen. We lezen net dat 20% (!) van de IC-patiënten in Lombardije jong (= onder de 50) en voorheen gezond was (=zonder significante co-morbiditeit).quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:48 schreef Vallon het volgende:
Een gezond & jong persoon kan/zal zich prima kunnen verweren, als die al wat merkt, wat ook de (leeftijd)statistieken bevestigen.
Mjah. Ik snap dat het heel sneu is. Maar over de hele wereld zijn nu teleurgestelde en bange mensen, mensen van wie de reisjes niet kunnen doorgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef iBenny het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)egen-tranen-verdriet
Nou, RIP World Cup-finale in het biatlon dusquote:
Ik dacht dat ze hadden gezegd dat ze die niet bij gingen houden?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Elke dag stuivertje wisselen. Denemarken heeft ons nu weer ingehaald en Noorwegen ook.
O ja ik wacht in die lijsten nog steeds op de recoveries in Nederland. Zodat je het aantal 'active cases' overhoudt.
https://nos.nl/liveblog/2(...)leg-in-den-haag.htmlquote:"Wij vinden dat alle Nederlandse scholen gesloten moeten worden". Dat zegt voorzitter Petra van Haren van de Algemene Vereniging van schoolleiders tegen de NOS. "Het is ondenkbaar dat er nu nog scholen open zijn. Kijk naar Italië. Zowel in het basis- als voortgezet onderwijs moeten we verspreiding van het virus voorkomen."
Precies. Ik hoop ook van harte dat reizen van Brazilië naar Nederland halverwege mei nog steeds gewoon kan, want ik zou na 4-5 maanden tegen die tijd m'n vriendin ook wel weer eens willen zienquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Ik snap dat het heel sneu is. Maar over de hele wereld zijn nu teleurgestelde en bange mensen, mensen van wie de reisjes niet kunnen doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |