twitter:fonslambie twitterde op donderdag 12-03-2020 om 10:59:52Vanmiddag opnieuw crisis-overleg over coronavirus: premier Rutte komt opnieuw samen met meest betrokken ministers. #kabinet #corona #coronavirus reageer retweet
Wel benieuwd hier naar ja, heb ook al een aantal dagen een lichte keelpijn, niks ernstigs maar gewoon een heel licht raspje. Ik drink dan wel genoeg water en regelmatig thee, dat dan weer welquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dit betrouwbaar of gewoon een Facebook kettingbrief?
Heb nu voor de tweede dag keelpijn zonder andere symptomen. Lees overal dat heg juist nooit begint met keelpijn en juist eerder met koorts.
Ah thnx voor het plaatje, relevant voor de OP :wquote:
lockdown confirmed!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef Netflixed het volgende:
twitter:fonslambie twitterde op donderdag 12-03-2020 om 10:59:52Vanmiddag opnieuw crisis-overleg over coronavirus: premier Rutte komt opnieuw samen met meest betrokken ministers. #kabinet #corona #coronavirus reageer retweet
twitter:bosalbert twitterde op donderdag 12-03-2020 om 10:58:13Zo’n ministerieel crisisoverleg wordt altijd voorafgegaan aan een ambtelijk overleg. Daar zitten topambtenaren van verschillende ministeries die alles voorbespreken. Die is om 11u begonnen reageer retweet
Dat betwijfel ik. Je zal eerst over je piek heen moeten gaan, om er daarna onder te zakken. Je blijft er niet onder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een grijs gebied. Dat grijze gebied betekent spreiden en vertragen zodat de zorg het hopelijk zo lang mogelijk aankan. Wij zitten gewoon in het witte gebied.
Benieuwd wat er nu aan de lijst toegevoegd gaat wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef Netflixed het volgende:
Scholen dichtquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd wat er nu aan de lijst toegevoegd gaat worden
Nu moeten we anderhalve meter afstand doen van elkaar ipv 1.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef Netflixed het volgende:
Niet meer tongzoenen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd wat we nu aan de lijst toegevoegd gaat worden
Als je naar Duitsland gaat kun je dan ff door de drive in. Daar welquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Wel benieuwd hier naar ja, heb ook al een aantal dagen een lichte keelpijn, niks ernstigs maar gewoon een heel licht raspje. Ik drink dan wel genoeg water en regelmatig thee, dat dan weer wel
Op "in de wandelgangen gaat een gerucht" zou ik inderdaad niet reageren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef Roellie80 het volgende:
Hier op school lopen dagelijks zo'n 3000 mensen in het gebouw. In de wandelgangen gaat het gerucht dat 2 leerlingen besmet zijn en thuis zitten. We gaan vrolijk door alsof er niks aan de hand is...
Nou Mark heeft hier de zon aangezet. Misschien gaat ie m nog hoger zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd wat er nu aan de lijst toegevoegd gaat worden
Mag je daar als auslander doorheen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je naar Duitsland gaat kun je dan ff door de drive in. Daar wel
Ze hebben het flink achter de ellebogen met hun mediale propaganda showtjes die afleiden van de inhoud.quote:
M'n vrouw is zojuis in de corona-tent van het ziekenhuis in Kleve geweest met koorts, keelpijn klachten. Zonder enige test weer naar huis gestuurd om uit te zieken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je naar Duitsland gaat kun je dan ff door de drive in. Daar wel
Dat is het doel volgens mij ook. Verspreiden zodat onze zorgmedewerkers overeind blijvenquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ze hebben het flink achter de ellebogen met hun mediale propaganda showtjes die afleiden van de inhoud.
Voordeel is wel dat je geen woorden meer hoeft te verwachten over handenschudden waarmee een heleboel interactionele problemen worden opgelost. Ik vraag mij verder af op graond van welke onderzoek is aangetoond dat handen schudden oorzaak is van de besmetting.
En dan weten dat dit hooguit de verspreidingssnelheid zal verminderen. Op zichzelf natuurlijk wel goed, echter het geen oplossing om allemaal in een holletje te gaan zitten. Ouderen zijn/lijken vooral kwetsbaar en om die nu allemaal van ons of voor zichzelf, in isolatie te plaatsen.... lijkt mij sociaal gezien meer dan onwenselijk.
Maar wat bespreken ministers dan wat de ambtenaren niet al besproken hebben, vraag ik me dan afquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef Netflixed het volgende:
twitter:bosalbert twitterde op donderdag 12-03-2020 om 10:58:13Zo’n ministerieel crisisoverleg wordt altijd voorafgegaan aan een ambtelijk overleg. Daar zitten topambtenaren van verschillende ministeries die alles voorbespreken. Die is om 11u begonnen reageer retweet
Ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk maar op lange termijn weinig kans
Evenementen met meer dan 10.000 deelnemers zijn nog OK, sorry Indoor Brabant, voor de anderen doe zoals gewoonlijk elleboogjes tegen elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef Grishenko_ het volgende:
Nu moeten we anderhalve meter afstand doen van elkaar ipv 1.
"Stuur door naar familie en vrienden!!!" Zou voldoende takeaway moeten zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Wel benieuwd hier naar ja, heb ook al een aantal dagen een lichte keelpijn, niks ernstigs maar gewoon een heel licht raspje. Ik drink dan wel genoeg water en regelmatig thee, dat dan weer wel
Omdat ze buitenlands is of vanwege de aard van de klachten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:03 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
M'n vrouw is zojuis in de corona-tent van het ziekenhuis in Kleve geweest met koorts, keelpijn klachten. Zonder enige test weer naar huis gestuurd om uit te zieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |