abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:50:15 #176
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191975810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

logisch als je niet test kan je niet genezen worden verklaard.
Tuurlijk wel, anders zou ik inmiddels met 26 verkoudheden en 5 griepjes lopen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_191975825
Ik vlieg 18 april naar Mexico, geen idee of dat nog een risicogevalletje is?
pi_191975837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:51 schreef HulkHeld het volgende:
Jij bent voor Mexico dan wel een risicogevalletje
pi_191975838
quote:
Momenteel veranderen dingen met de dag. Afwachten, veel meer kun je op dit moment niet.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:52:28 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191975844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:49 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Welke buitenlandse bronnen vindt jij betrouwbaarder dan het RIVM dan?
campel, medcram, Peak Prosperity
maar ja, er altijd van die mensne die niet de tijd nemen om een filmpje te zien, die willen alle info in een titel hebben
pi_191975845
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef _I het volgende:

[..]

Cut yourself some slack. De overheid mag dan wel draaiboeken en protocollen hebben waarmee ze goed voorbereid zijn, denk dat wij allemaal onze berusting hier in moeten vinden. Met horten en stoten.
Thanks man. Ik waardeer je reactie. ^O^

Tja, draaiboeken en protocollen hoop je van de overheid. Maar hoe zit het met ons, burgers? Hebben wij draaiboeken om hiermee om te gaan?

Ik probeer informatief te zijn, logisch na te denken, eventueel anderen op andere gedachten te laten komen. Maar zeker ook positief te blijven, beetje lachen mag nog wel hoop ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191975847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:47 schreef Fukushima het volgende:

[..]

wij hebben een vestiging in Denemarken ik zal ook eens rondmailen naar die gasten
Tag mij even als je info hebt, vind zelf ook niks terug, maar zou dinsdag richting Kopenhagen moeten.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:54:10 #183
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191975867
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

campel, medcram, Peak Prosperity
maar ja, er altijd van die mensne die niet de tijd nemen om een filmpje te zien, die willen alle info in een titel hebben
Medram ben ik het mee eens, dat is een net kanaal. Maar ik denk dat er bij het RIVM meer kennis zit, enkel al vanwege de omvang.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_191975870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Jij bent voor Mexico dan wel een risicogevalletje
Ik heb nog niemand gehoord in mijn directe omgeving die met het virus besmet is of iemand kent die daarmee is besmet, maar ik zei ook al tegen mijn vriendin: ik begin mij nu toch af te vragen of de vakantie wel doorgaat..
pi_191975876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef Tris het volgende:

[..]

Momenteel veranderen dingen met de dag. Afwachten, veel meer kun je op dit moment niet.
Ja dat is ook zo.. kon niet zo snel vinden of er daar ook al coronagevallen waren gesignaleerd.
pi_191975879
Is Joran van de Sloot toch degene die het laatst lacht, die heeft geen last van het corona virus :P
pi_191975884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Medram ben ik het mee eens, dat is een net kanaal. Maar ik denk dat er bij het RIVM meer kennis zit, enkel al vanwege de omvang.
meer kennis maar bestuurd en gemuilkorfd door onze overheid......reken maar dat er een paar bij het RIVM dit allang hadden aan zien komen en ook bepaalde dingen ervan vinden
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_191975887
quote:
Drugskartels genot.
pi_191975890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo.. kon niet zo snel vinden of er daar ook al coronagevallen waren gesignaleerd.
Als het aan mij ligt ga jij gewoon naar Mexico. Het is inmiddels echt gekte over de hele wereld en ik heb daar inmiddels wel genoeg van. Maar ik zal niet de enige zijn die zo denkt.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:56:32 #190
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_191975894
Goedemorgen allemaal! Aangezien het zo snel gaat hier, geen idee of dit al geplaatst is. Zo ja excuses..

Tom Hanks en vrouw besmet met Corona
https://www.metronieuws.n(...)m_campaign=Promotion
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_191975898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Drugskartels genot.
Slechts een vakantie ;)
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:57:36 #192
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191975903
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

je hebt niks aan kennis als je er niks mee doet en geen maatregelen stelt.
pi_191975904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef Salina het volgende:

[..]

Thanks man. Ik waardeer je reactie. ^O^

Tja, draaiboeken en protocollen hoop je van de overheid. Maar hoe zit het met ons, burgers? Hebben wij draaiboeken om hiermee om te gaan?

Ik probeer informatief te zijn, logisch na te denken, eventueel anderen op andere gedachten te laten komen. Maar zeker ook positief te blijven, beetje lachen mag nog wel hoop ik.
Doe wat je kan, probeer voor je omgeving te zorgen, maar laat het ook los. Je kan het pad die bewandeld moet worden niet wijzigen. Je kan er wel voor zorgen dat je een leuke en zorgzame reispartner bent. Accepteer wat je niet kan veranderen.

Als je weet wat je moet doen en je voelt je voorbereid, zal je kalm reageren als het zover is. Laat het je leven niet begrenzen en zorg dat je geen risico bent voor anderen. Verder; mooi gaan! ^O^
pi_191975905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:56 schreef PinkLow het volgende:
Goedemorgen allemaal! Aangezien het zo snel gaat hier, geen idee of dit al geplaatst is. Zo ja excuses..

Tom Hanks en vrouw besmet met Corona
https://www.metronieuws.n(...)m_campaign=Promotion
Kwestie van tijd en dan wordt het #ikbenvirusvrij.
  Spellchecker donderdag 12 maart 2020 @ 09:58:11 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191975909
Hamilton verbaasd dat formule 1 doorgaat; geld regeert
quote:
Lewis Hamilton is niet te spreken over het feit dat de Formule 1 'gewoon' doorgaat terwijl wereldwijd meerdere sportevenementen worden geschrapt. De zesvoudig wereldkampioen steekt zijn mening dan ook niet onder stoelen of banken: "Geld regeert."

Het is het gesprek van de dag in Melbourne: het coronavirus. Meerdere teamleden van Haas en Renault zitten in quarantaine en ook in de paddock zijn de nodige maatregelen genomen. Voor zesvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton is dat echter niet genoeg. "Ik ben verbaasd dat we hier zijn", vertelt de Britse Mercedes-coureur tijdens een aangepaste vorm van de persconferentie, waarbij hij samen met Sebastian Vettel, Nicholas Latifi en Daniel Ricciardo op een bankje zit. "Ik vind het geweldig dat we races kunnen houden, maar ik vind het schokkend dat we allemaal in deze kamer zitten."
pi_191975915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik heb nog niemand gehoord in mijn directe omgeving die met het virus besmet is of iemand kent die daarmee is besmet, maar ik zei ook al tegen mijn vriendin: ik begin mij nu toch af te vragen of de vakantie wel doorgaat..
Ga je naar Playa del Carmen? Veel Italiaanse toeristen daar.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:59:51 #197
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191975924
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:55 schreef Predator40 het volgende:

[..]

meer kennis maar bestuurd en gemuilkorfd door onze overheid......reken maar dat er een paar bij het RIVM dit allang hadden aan zien komen en ook bepaalde dingen ervan vinden
Dat "gemuilkorf" heeft als reden damage control als het er al is. Maar vooral lekker eigen belang voorop stellen en alle mondkapjes plunderen e.d.
pi_191975934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:59 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ga je naar Playa del Carmen? Veel Italiaanse toeristen daar.
Vliegen op Cancun en vervolgens gaan we rondreizen, Playa del Carmen zit daar inderdaad ook tussen.
pi_191975960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 03:58 schreef joyvke het volgende: [..] Doordat ze snel hebben kunnen handelen en mensen meteen die in contact waren geweest hebben kunnen isoleren. Ik vraag me af of het nu nog mogelijk is dit te doen.
Afgezien van de vrouw en 2 kinderen was niemand die met deze mensen in contact was geweest besmet geraakt.
Dus ookal gingen zij in quarantaine nadat mensen positief testten, die mensen waren daarvoor dagenlang naar hun werk geweest, hadden deelgenomen aan allerhande activiteiten, waren op vakantie geweest, 1 werkte in een crèche de besmette kinderen waren gewoon naar de crèche geweest.

Dus ookal zet je al die mensen waarmee ze snel in contact waren geweest in quarantaine, achteraf is gebleken dat alleen de vrouw en 2 kinderen besmet waren, en heeft de snelle quarantaine daar niets mee te maken omdat ze daarvoor alle gelegenheid hadden anderen te besmetten.
pi_191975963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:01 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Vliegen op Cancun en vervolgens gaan we rondreizen, Playa del Carmen zit daar inderdaad ook tussen.
Kans is aannemelijk dat je gewoon kunt gaan.

Kijk er echter niet raar van op wanneer je niet terug kan. Dit zie je gewoon al mijlenver aankomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')