Ff niet trollen man. Ik snap je sarcasme, maar daar hebben we nu even niks aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:23 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er nog wel genoeg die er in trappen, totdat straks de ziekenhuizen in de VS vol liggen met mensen die de ziekenhuisrekeningen niet kunnen betalen, hypotheken moeten opzeggen, op straat komen te staan, mensen geen ziekenhuiszorg willen omdat ze het niet kunnen betalen, mensen moeten blijven doorwerken want geen of onvoldoende ziekteverlof en vakantiedagen...
Wel grappig trouwens dat juist hij flink heeft gesneden in het budget van de CDC, juist voor landen als China.
[..]
Onzin, niets te laat, want Trump = GOAT en heeft altijd gelijk en reageert altijd kordaat, fors, streng en op tijd.
[..]
Zie boven, Trump maakt nooit fouten, alles wat hij doet heeft een reden.
EN NOU KAPPEN MET DAT TRUMP BASHEN, WANT TRUMP IS GOAT EN JULLIE ZIJN EEN STELLETJE TDS'ERS!!!
[..]
Ow, niet moeilijk, hij is duidelijk virus-gedreven, want Trump is een virus, dus alles wat ie doet is per definitie virus-gedreven.
ik zie het zelf niet meer als betrouwbare bron, stelletje clownsquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van de logica van het RIVM. Ook niet een heel klein beetje.
Ik begin te vermoeden dat de rol van het RIVM anders is dan naar buite gecommuniceerd wordtquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het zelf niet meer als betrouwbare bron, stelletje clowns
@tesssssssss, moest je veel werken de laatste tijd? We misten je al. Ik dacht al dat je het niet meer leuk vond hier, of dat je zelf last had van iets.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan moet je minimaal een beetje logisch kunnen nadenken. Ik weet niet of jij wel eens op Facebook komt, maar als je daar een beetje leest dan weet je al dat dat niet gaat lukken.
k nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef maily het volgende:
Wie zei hier gisteren iets over vitamine D? @:bitterbal ? @:Greys ?
OK, sorry. Ik ga maar eens aan de slag vandaag. Ik zal me gedragen (de rest van de dag).quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ff niet trollen man. Ik snap je sarcasme, maar daar hebben we nu even niks aan.
Inhoudelijk eens, maar blijf alsjeblieft wel lachen! Lachen is goed voor je afweersysteem en met weken van maatregelen in het vooruitzicht, is een beetje optimisme nooit weg!quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ff niet trollen man. Ik snap je sarcasme, maar daar hebben we nu even niks aan.
Als ik niet opvakantie ging wel ja. Benieuwd hoe de situatie is als ik terug komquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Zijn er a mensen die zich druk maken om hun baan?
SeLang was hetquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef maily het volgende:
Nou, we werken achterlijk veel voor de vastgoed, en die konden de stikstofcrisis al niet heel goed handelen, laat staan als deze crisis er bovenop komt. Dus niet direct mijn eigen baan, wel voor klanten wat betekent dat het ook invloed gaat hebben op mijn baan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Persoonlijk niet echt. Ik werk in de zorg, dus wij gaan gewoon door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Ik heb het enigszins aangepast; ik zal me gedragen en moet echt eens serieus iets aan mijn werk doen. Ik probeer me ook nog een beetje te vermaken, zoveel te lachen is er hier niet in Brabant als ik alles zo hoor en lees.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef _I het volgende:
[..]
Inhoudelijk eens, maar blijf alsjeblieft wel lachen! Lachen is goed voor je afweersysteem en met weken van maatregelen in het vooruitzicht, is een beetje optimisme nooit weg!
Het is Nederland. Verwacht geen al te streng overheidsingreep. Tenminste waar het niet om belasting innen gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:20 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Zolang de overheid blijft communiceren dat het 'adviezen' zijn, weet je dat grote getallen mensen er geen gehoor aan gaan geven.
Men moet gewoons strenger zijn in de toon die ze aanslaan. Dan heb je geen 'gewapende agenten' nodig, de kracht van sociale controle is erg groot.
ik heb deze, die zijn het hoogst gedoseerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:28 schreef maily het volgende:
[..]
Solgar multi-nutrient met D2 10 "ug".
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
zoals ik al eerder heb gezegt, het zijn duidelijk "puppets" van onze regeringquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat de rol van het RIVM anders is dan naar buite gecommuniceerd wordt
Eerst het land zowat slopen met hun stikstof kolder, en nu het laatste zetje, het RIVM is gewoon een doomsdaydevice
goud
De verwachting dat dat gebeurt is er ook niet, ik hoop het alleen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Het is Nederland. Verwacht geen al te streng overheidsingreep. Tenminste waar het niet om belasting innen gaat.
Ik niet maar een aantal van mijn cliënten zijn ZZP-ers of kleine ondernemers met 5 á 10 werknemers. Diens baan/bedrijf staan wel op het spel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Ik zit in de consultancy, maar wel op het gebied van data analyse / data science. Dus ik denk dat die branche niet bijzonder hard geraakt wordt. Alleen als consultancy blijf je altijd heel kwetsbaar natuurlijk. De eerste mensen bij KLM gaan al wegquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, we werken achterlijk veel voor de vastgoed, en die konden de stikstofcrisis al niet heel goed handelen, laat staan als deze crisis er bovenop komt. Dus niet direct mijn eigen baan, wel voor klanten wat betekent dat het ook invloed gaat hebben op mijn baan.
Goed dat je je geen illusies maakt. Ben je een nuchtere mens? 🤭quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:33 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
De verwachting dat dat gebeurt is er ook niet, ik hoop het alleen.
Yup, vooral omdat het ook supporters uit het hele land aantrekt, zoals bij Ajax of Feyenoord.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snap niet dat er nog steeds evenementen zijn zoals betaald voetbal die ze gewoon door willen laten gaan.
Dit zijn toch de abc-tjes.
Zo snel al?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef influcted het volgende:
[..]
Ik niet maar een aantal van mijn cliënten zijn ZZP-ers of kleine ondernemers met 5 á 10 werknemers. Diens baan/bedrijf staan wel op het spel.
Dat nog niet. Ik denk dat het voor ons zelfs wel goed kan uitpakken zolang we onszelf kunnen laten bevoorraden (groothandel in levensmiddelen). Je merkt toch wel dat mensen wat extra voedsel inslaan en we hebben nog genoeg. Het blijft daarbij wel afhankelijk van de aanlevering van leveranciers maar dat lijkt vooralsnog ook gewoon goed te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Geen idee hoor maar kunnen verenigingen hun eigen verantwoording nemen of moeten ze naar de KNVB luisteren ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snap niet dat er nog steeds evenementen zijn zoals betaald voetbal die ze gewoon door willen laten gaan.
Ik zou niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit in de consultancy, maar wel op het gebied van data analyse / data science. Dus ik denk dat die branche niet bijzonder hard geraakt wordt. Alleen als consultancy blijf je altijd heel kwetsbaar natuurlijk. De eerste mensen bij KLM gaan al weg
Hier in Brabant is bijna lles afgeschaft wat maar af te schaffen valt. Zelfs mijn creatieve hobbyclubje van 10 mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:27 schreef Salina het volgende:
[..]
@:tesssssssss, moest je veel werken de laatste tijd? We misten je al. Ik dacht al dat je het niet meer leuk vond hier, of dat je zelf last had van iets.![]()
Jij woont ook in Brabant toch? Merk jij al veel van de maatregelen hier? Werk je in de zorg of kinderopvang? Ik las dat je veel moest werken de laatste dagen.
Zou het al zo heftig zijn ja?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Nah, logisch. Beetje onwennige situatie, licht gespannen en onzeker over de toekomst. Is niet heel gek dat je ietwat gefrustreerd raakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik heb het enigszins aangepast; ik zal me gedragen en moet echt eens serieus iets aan mijn werk doen. Ik probeer me ook nog een beetje te vermaken, zoveel te lachen is er hier niet in Brabant als ik alles zo hoor en lees.
Mijn post was er misschien een beetje over.
Het is godsgeklaagd. Pak nou eens door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, dat lijkt me redelijk veilig inderdaad. Al zal elke branche wel een knauw krijgen door economische stilstand/achteruitgang.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit in de consultancy, maar wel op het gebied van data analyse / data science. Dus ik denk dat die branche niet bijzonder hard geraakt wordt. Alleen als consultancy blijf je altijd heel kwetsbaar natuurlijk. De eerste mensen bij KLM gaan al weg
Dat doe ik dan ook niet. Maar tot nu toe ging het uitstekend met het bedrijf. Al jaren flink aan het groeien, maar ik weet ook wel dat het allemaal snel om kan slaan.quote:
Naja, mensen in de bouw of de horeca zullen wel hard geraakt worden mocht er een lockdown komen. Minder opdrachten of een paar maand zeer weinig inkomen brengt ze snel in financiële problemen.quote:
Sommige ondernemers kunnen hier vrij snel aan kapot gaan ja..quote:
Zoiets hoorde ik vanochtend ook in de wandelgangen, geen bron die het kan bevestigen overigens..quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
Volgens een maat die in Kopenhagen woont nu ook totale lockdown a la Italië in Denemarken. Kan iemand dat bevestigen?
Wij laten de Efteling rustig open
Als het nog een paar maanden aanhoudt (en dat verwacht ik wel) zullen er best wat bedrijven gaan sneuvelen. Maar dat is echt puur amateureconomie van mijn kant hoorquote:
https://leefbewust.nu/corona-virus-behandeling-symptomen/quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef maily het volgende:
Geef het tijd. Als iedereen is gewend aan het idee van Italie, volgt het hier ook snel. Al is de kans groot dat het in een minder drastische vorm zal zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
Volgens een maat die in Kopenhagen woont nu ook totale lockdown a la Italië in Denemarken. Kan iemand dat bevestigen?
Als je dan ook maar terugkomt om mij te vertellen hoe en watquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me redelijk veilig inderdaad. Al zal elke branche wel een knauw krijgen door economische stilstand/achteruitgang.
Had ik maar een tijdmachine, een jaartje doorspoelen zou wel interessant zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
https://leefbewust.nu/corona-virus-behandeling-symptomen/
Slim plan ditquote:Als je niet ziek bent, stel ik voor om 3-5.000 mg / dag vitamine C te nemen. Persoonlijk neem ik 10.000mg per dag! Twee maal Nobelprijs winnaar Linus Pauling nam zelf 18.000mg per dag en werd er 93 jaar mee! Bij het eerste signalen van een ziekte, zou ik voorstellen om 1000 mg / uur te nemen totdat diarree ontstaat, en dan zeker een paar uur helemaal niets in te nemen. Dan weer opbouwen.
Ze gaan dus reizen vanuit de USA verbieden en dat als een hoogwaardige politieke prestatie waar heel veel harde samenwerking en compromissen aan vooraf gingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:39 schreef _I het volgende:
[..]
Geef het tijd. Als iedereen is gewend aan het idee van Italie, volgt het hier ook snel. Al is de kans groot dat het in een minder drastische vorm zal zijn.
vanmiddag om 14:00 kamerdebat. Wie weet.
Dat weten ze nog niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:39 schreef KI1234 het volgende:
Dus als je eenmaal het virus hebt gehad kun je het opnieuw krijgen? Of ben je er immuun voor dat streng zoals bij de verkoudheidsvirussen?
Wedstrijd waar ik heen zou gaan ligt er wel uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is godsgeklaagd. Pak nou eens door.
Ik stond normaal in Canada ingepland voor 2 shows (demonstratie werk waar veel mensen op afkomen,200.000+ verspreid over 15 dagen). Ik heb zelf geannuleerd en besloten in Hong Kong te blijven voor een maand of 2. Vind mijn gezondheid belangrijker dan geld verdienen op het moment.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
ik zou me meer zorgen maken om je gezondheid en dat van je familie, die baan komt wel goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ja dit zal goed voor je zijnquote:Als je niet ziek bent, stel ik voor om 3-5.000 mg / dag vitamine C te nemen. Persoonlijk neem ik 10.000mg per dag! Twee maal Nobelprijs winnaar Linus Pauling nam zelf 18.000mg per dag en werd er 93 jaar mee! Bij het eerste signalen van een ziekte, zou ik voorstellen om 1000 mg / uur te nemen totdat diarree ontstaat, en dan zeker een paar uur helemaal niets in te nemen. Dan weer opbouwen.
Lekker vocht kwijtraken terwijl je koorts krijgt en je lichaam overtoeren moet maken.quote:
shows in hendig sjiek slippen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik stond normaal in Canada ingepland voor 2 shows (demonstratie werk waar veel mensen op afkomen,200.000+ verspreid over 15 dagen). Ik heb zelf geannuleerd en besloten in Hong Kong te blijven voor een maand of 2. Vind mijn gezondheid belangrijker dan geld verdienen op het moment.
Ik had namelijk als eis dat ik enkel demonstreerde als ik een mondkapje kon dragen. Dit had men liever niet. Dus dan is het voor mij snel klaar
Huh? Je gevolgtrekkingen zijn niet helemaal juist.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:41 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ze gaan dus reizen vanuit de USA verbieden en dat als een hoogwaardige politieke prestatie waar heel veel harde samenwerking en compromissen aan vooraf gingen.
Tja, heel begrijpelijk (en verstandig).quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik stond normaal in Canada ingepland voor 2 shows (demonstratie werk waar veel mensen op afkomen,200.000+ verspreid over 15 dagen). Ik heb zelf geannuleerd en besloten in Hong Kong te blijven voor een maand of 2. Vind mijn gezondheid belangrijker dan geld verdienen op het moment.
Ik had namelijk als eis dat ik enkel demonstreerde als ik een mondkapje kon dragen. Dit had men liever niet. Dus dan is het voor mij snel klaar
Donder anders gewoon even op met je vage bronnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Als ze hier zouden zeggen dat we thuis moeten gaan werken, dan kan ik dat in ieder geval niet. Geen surface, geen telefoon van de zaak, thuis geen mogelijkheid om op het netwerk van de zaak te komen, dus dan wordt het maar betaald verlof..quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
@compexoquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
RIVM zou ik buiten beschouwing laten. buitenlandse bronnen lijken betrouwbaarder en nee na 24 uur zonder test kan je niet voorstellen dat je genezen bentquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe zit het nou met 'genezen'? Blijft dat volgens het RIVM nog steeds '24 uur zonder symptomen ben je genezen en mag je weer doen en laten wat je wil.' of moet men daar ook op terugkomen?
Australie, en die hebben niet eens zoveel besmettingen lanceren al een pakket van +/- 11 miljard euro om de economie draaiende te houden en mensen hun baan te laten behouden.quote:
Laat die knuppels eerst eens met cijfers van genezen mensen komen in NL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe zit het nou met 'genezen'? Blijft dat volgens het RIVM nog steeds '24 uur zonder symptomen ben je genezen en mag je weer doen en laten wat je wil.' of moet men daar ook op terugkomen?
Heb je van dat laatste ook een bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIVM zou ik buiten beschouwing laten. buitenlandse bronnen lijken betrouwbaarder en nee na 24 uur zonder test kan je niet voorstellen dat je genezen bent
wij hebben een vestiging in Denemarken ik zal ook eens rondmailen naar die gastenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
Bejaardenzorg, dat is zwaar werk denk ik (mentaal ook vooral)? En zeker nu in deze tijden. Dat is de kwetsbare doelgroep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hier in Brabant is bijna lles afgeschaft wat maar af te schaffen valt. Zelfs mijn creatieve hobbyclubje van 10 mensen.
ik werk in de bejaaardenzorg.
Mijn man werkt nog gewoon in het van Gogh museum in Amsterdam. Onder andere. Dat moet hij gewoon, Samen met collega's uit Brabant.
Dus ik zie het heel somber in wat betreft dat stoppen van die verspreiding.
Mijn man en zijn collega's werken door het hele land, en sinds gisteren mogen ze pas niet meer met het OV reizen.
Nou. Dan kan je zelf wel nagaan wat er gebeurt.
Maar mocht er een milde versie zijn, dan wil je graag dat de mensen die weinig symptomen vertonen of snel beter zijn, die vorm verspreiden en dus snel weer naar buiten gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIVM zou ik buiten beschouwing laten. buitenlandse bronnen lijken betrouwbaarder en nee na 24 uur zonder test kan je niet voorstellen dat je genezen bent
logisch als je niet test kan je niet genezen worden verklaard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een bron?
Nee demonstreren van keukengadgets. Dit geeft me de mogelijkheid al zo lang op reis te zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
shows in hendig sjiek slippen?
Nee, mijn werk gaat prima vanuit huis en onze klanten gaan niet zo snel failliet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Welke buitenlandse bronnen vindt jij betrouwbaarder dan het RIVM dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders zou ik inmiddels met 26 verkoudheden en 5 griepjes lopenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch als je niet test kan je niet genezen worden verklaard.
Jij bent voor Mexico dan wel een risicogevalletjequote:Op donderdag 12 maart 2020 09:51 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vlieg 18 april naar Mexico, geen idee of dat nog een risicogevalletje is?
Momenteel veranderen dingen met de dag. Afwachten, veel meer kun je op dit moment niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:51 schreef HulkHeld het volgende:
campel, medcram, Peak Prosperityquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Welke buitenlandse bronnen vindt jij betrouwbaarder dan het RIVM dan?
Thanks man. Ik waardeer je reactie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef _I het volgende:
[..]
Cut yourself some slack. De overheid mag dan wel draaiboeken en protocollen hebben waarmee ze goed voorbereid zijn, denk dat wij allemaal onze berusting hier in moeten vinden. Met horten en stoten.
Tag mij even als je info hebt, vind zelf ook niks terug, maar zou dinsdag richting Kopenhagen moeten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:47 schreef Fukushima het volgende:
[..]
wij hebben een vestiging in Denemarken ik zal ook eens rondmailen naar die gasten
Medram ben ik het mee eens, dat is een net kanaal. Maar ik denk dat er bij het RIVM meer kennis zit, enkel al vanwege de omvang.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
campel, medcram, Peak Prosperity
maar ja, er altijd van die mensne die niet de tijd nemen om een filmpje te zien, die willen alle info in een titel hebben
Ik heb nog niemand gehoord in mijn directe omgeving die met het virus besmet is of iemand kent die daarmee is besmet, maar ik zei ook al tegen mijn vriendin: ik begin mij nu toch af te vragen of de vakantie wel doorgaat..quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent voor Mexico dan wel een risicogevalletje
Ja dat is ook zo.. kon niet zo snel vinden of er daar ook al coronagevallen waren gesignaleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef Tris het volgende:
[..]
Momenteel veranderen dingen met de dag. Afwachten, veel meer kun je op dit moment niet.
meer kennis maar bestuurd en gemuilkorfd door onze overheid......reken maar dat er een paar bij het RIVM dit allang hadden aan zien komen en ook bepaalde dingen ervan vindenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Medram ben ik het mee eens, dat is een net kanaal. Maar ik denk dat er bij het RIVM meer kennis zit, enkel al vanwege de omvang.
Drugskartels genot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:51 schreef HulkHeld het volgende:
Als het aan mij ligt ga jij gewoon naar Mexico. Het is inmiddels echt gekte over de hele wereld en ik heb daar inmiddels wel genoeg van. Maar ik zal niet de enige zijn die zo denkt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. kon niet zo snel vinden of er daar ook al coronagevallen waren gesignaleerd.
je hebt niks aan kennis als je er niks mee doet en geen maatregelen stelt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Medram ben ik het mee eens, dat is een net kanaal. Maar ik denk dat er bij het RIVM meer kennis zit, enkel al vanwege de omvang.
Doe wat je kan, probeer voor je omgeving te zorgen, maar laat het ook los. Je kan het pad die bewandeld moet worden niet wijzigen. Je kan er wel voor zorgen dat je een leuke en zorgzame reispartner bent. Accepteer wat je niet kan veranderen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks man. Ik waardeer je reactie.![]()
Tja, draaiboeken en protocollen hoop je van de overheid. Maar hoe zit het met ons, burgers? Hebben wij draaiboeken om hiermee om te gaan?
Ik probeer informatief te zijn, logisch na te denken, eventueel anderen op andere gedachten te laten komen. Maar zeker ook positief te blijven, beetje lachen mag nog wel hoop ik.
Kwestie van tijd en dan wordt het #ikbenvirusvrij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:56 schreef PinkLow het volgende:
Goedemorgen allemaal! Aangezien het zo snel gaat hier, geen idee of dit al geplaatst is. Zo ja excuses..
Tom Hanks en vrouw besmet met Corona
https://www.metronieuws.n(...)m_campaign=Promotion
quote:Lewis Hamilton is niet te spreken over het feit dat de Formule 1 'gewoon' doorgaat terwijl wereldwijd meerdere sportevenementen worden geschrapt. De zesvoudig wereldkampioen steekt zijn mening dan ook niet onder stoelen of banken: "Geld regeert."
Het is het gesprek van de dag in Melbourne: het coronavirus. Meerdere teamleden van Haas en Renault zitten in quarantaine en ook in de paddock zijn de nodige maatregelen genomen. Voor zesvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton is dat echter niet genoeg. "Ik ben verbaasd dat we hier zijn", vertelt de Britse Mercedes-coureur tijdens een aangepaste vorm van de persconferentie, waarbij hij samen met Sebastian Vettel, Nicholas Latifi en Daniel Ricciardo op een bankje zit. "Ik vind het geweldig dat we races kunnen houden, maar ik vind het schokkend dat we allemaal in deze kamer zitten."
Ga je naar Playa del Carmen? Veel Italiaanse toeristen daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gehoord in mijn directe omgeving die met het virus besmet is of iemand kent die daarmee is besmet, maar ik zei ook al tegen mijn vriendin: ik begin mij nu toch af te vragen of de vakantie wel doorgaat..
Dat "gemuilkorf" heeft als reden damage control als het er al is. Maar vooral lekker eigen belang voorop stellen en alle mondkapjes plunderen e.d.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
meer kennis maar bestuurd en gemuilkorfd door onze overheid......reken maar dat er een paar bij het RIVM dit allang hadden aan zien komen en ook bepaalde dingen ervan vinden
Vliegen op Cancun en vervolgens gaan we rondreizen, Playa del Carmen zit daar inderdaad ook tussen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ga je naar Playa del Carmen? Veel Italiaanse toeristen daar.
Afgezien van de vrouw en 2 kinderen was niemand die met deze mensen in contact was geweest besmet geraakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:58 schreef joyvke het volgende: [..] Doordat ze snel hebben kunnen handelen en mensen meteen die in contact waren geweest hebben kunnen isoleren. Ik vraag me af of het nu nog mogelijk is dit te doen.
Kans is aannemelijk dat je gewoon kunt gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vliegen op Cancun en vervolgens gaan we rondreizen, Playa del Carmen zit daar inderdaad ook tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |