Ik stond normaal in Canada ingepland voor 2 shows (demonstratie werk waar veel mensen op afkomen,200.000+ verspreid over 15 dagen). Ik heb zelf geannuleerd en besloten in Hong Kong te blijven voor een maand of 2. Vind mijn gezondheid belangrijker dan geld verdienen op het moment.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Zijn er a mensen die zich druk maken om hun baan?

ik zou me meer zorgen maken om je gezondheid en dat van je familie, die baan komt wel goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:

quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
https://leefbewust.nu/corona-virus-behandeling-symptomen/
Ja dit zal goed voor je zijnquote:Als je niet ziek bent, stel ik voor om 3-5.000 mg / dag vitamine C te nemen. Persoonlijk neem ik 10.000mg per dag! Twee maal Nobelprijs winnaar Linus Pauling nam zelf 18.000mg per dag en werd er 93 jaar mee! Bij het eerste signalen van een ziekte, zou ik voorstellen om 1000 mg / uur te nemen totdat diarree ontstaat, en dan zeker een paar uur helemaal niets in te nemen. Dan weer opbouwen.

Evenstar

Evenstar

Lekker vocht kwijtraken terwijl je koorts krijgt en je lichaam overtoeren moet maken.quote:

shows in hendig sjiek slippen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik stond normaal in Canada ingepland voor 2 shows (demonstratie werk waar veel mensen op afkomen,200.000+ verspreid over 15 dagen). Ik heb zelf geannuleerd en besloten in Hong Kong te blijven voor een maand of 2. Vind mijn gezondheid belangrijker dan geld verdienen op het moment.
Ik had namelijk als eis dat ik enkel demonstreerde als ik een mondkapje kon dragen. Dit had men liever niet. Dus dan is het voor mij snel klaar

Huh? Je gevolgtrekkingen zijn niet helemaal juist.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:41 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ze gaan dus reizen vanuit de USA verbieden en dat als een hoogwaardige politieke prestatie waar heel veel harde samenwerking en compromissen aan vooraf gingen.

Tja, heel begrijpelijk (en verstandig).quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik stond normaal in Canada ingepland voor 2 shows (demonstratie werk waar veel mensen op afkomen,200.000+ verspreid over 15 dagen). Ik heb zelf geannuleerd en besloten in Hong Kong te blijven voor een maand of 2. Vind mijn gezondheid belangrijker dan geld verdienen op het moment.
Ik had namelijk als eis dat ik enkel demonstreerde als ik een mondkapje kon dragen. Dit had men liever niet. Dus dan is het voor mij snel klaar

Donder anders gewoon even op met je vage bronnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
https://leefbewust.nu/corona-virus-behandeling-symptomen/

Als ze hier zouden zeggen dat we thuis moeten gaan werken, dan kan ik dat in ieder geval niet. Geen surface, geen telefoon van de zaak, thuis geen mogelijkheid om op het netwerk van de zaak te komen, dus dan wordt het maar betaald verlof..quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:

@compexoquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
Volgens een maat die in Kopenhagen woont nu ook totale lockdown a la Italië in Denemarken. Kan iemand dat bevestigen?
Wij laten de Efteling rustig open

RIVM zou ik buiten beschouwing laten. buitenlandse bronnen lijken betrouwbaarder en nee na 24 uur zonder test kan je niet voorstellen dat je genezen bentquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe zit het nou met 'genezen'? Blijft dat volgens het RIVM nog steeds '24 uur zonder symptomen ben je genezen en mag je weer doen en laten wat je wil.' of moet men daar ook op terugkomen?

Australie, en die hebben niet eens zoveel besmettingen lanceren al een pakket van +/- 11 miljard euro om de economie draaiende te houden en mensen hun baan te laten behouden.quote:

Laat die knuppels eerst eens met cijfers van genezen mensen komen in NL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe zit het nou met 'genezen'? Blijft dat volgens het RIVM nog steeds '24 uur zonder symptomen ben je genezen en mag je weer doen en laten wat je wil.' of moet men daar ook op terugkomen?

Heb je van dat laatste ook een bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIVM zou ik buiten beschouwing laten. buitenlandse bronnen lijken betrouwbaarder en nee na 24 uur zonder test kan je niet voorstellen dat je genezen bent

wij hebben een vestiging in Denemarken ik zal ook eens rondmailen naar die gastenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
Volgens een maat die in Kopenhagen woont nu ook totale lockdown a la Italië in Denemarken. Kan iemand dat bevestigen?
Wij laten de Efteling rustig open

Bejaardenzorg, dat is zwaar werk denk ik (mentaal ook vooral)? En zeker nu in deze tijden. Dat is de kwetsbare doelgroep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hier in Brabant is bijna lles afgeschaft wat maar af te schaffen valt. Zelfs mijn creatieve hobbyclubje van 10 mensen.
ik werk in de bejaaardenzorg.
Mijn man werkt nog gewoon in het van Gogh museum in Amsterdam. Onder andere. Dat moet hij gewoon, Samen met collega's uit Brabant.
Dus ik zie het heel somber in wat betreft dat stoppen van die verspreiding.
Mijn man en zijn collega's werken door het hele land, en sinds gisteren mogen ze pas niet meer met het OV reizen.
Nou. Dan kan je zelf wel nagaan wat er gebeurt.

Maar mocht er een milde versie zijn, dan wil je graag dat de mensen die weinig symptomen vertonen of snel beter zijn, die vorm verspreiden en dus snel weer naar buiten gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIVM zou ik buiten beschouwing laten. buitenlandse bronnen lijken betrouwbaarder en nee na 24 uur zonder test kan je niet voorstellen dat je genezen bent

logisch als je niet test kan je niet genezen worden verklaard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een bron?

Nee demonstreren van keukengadgets. Dit geeft me de mogelijkheid al zo lang op reis te zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
shows in hendig sjiek slippen?
 heb hetzelfde werk in Australie gedaan
 heb hetzelfde werk in Australie gedaan

Nee, mijn werk gaat prima vanuit huis en onze klanten gaan niet zo snel failliet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:

Welke buitenlandse bronnen vindt jij betrouwbaarder dan het RIVM dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |