Ff niet trollen man. Ik snap je sarcasme, maar daar hebben we nu even niks aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:23 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er nog wel genoeg die er in trappen, totdat straks de ziekenhuizen in de VS vol liggen met mensen die de ziekenhuisrekeningen niet kunnen betalen, hypotheken moeten opzeggen, op straat komen te staan, mensen geen ziekenhuiszorg willen omdat ze het niet kunnen betalen, mensen moeten blijven doorwerken want geen of onvoldoende ziekteverlof en vakantiedagen...
Wel grappig trouwens dat juist hij flink heeft gesneden in het budget van de CDC, juist voor landen als China.
[..]
Onzin, niets te laat, want Trump = GOAT en heeft altijd gelijk en reageert altijd kordaat, fors, streng en op tijd.
[..]
Zie boven, Trump maakt nooit fouten, alles wat hij doet heeft een reden.
EN NOU KAPPEN MET DAT TRUMP BASHEN, WANT TRUMP IS GOAT EN JULLIE ZIJN EEN STELLETJE TDS'ERS!!!
[..]
Ow, niet moeilijk, hij is duidelijk virus-gedreven, want Trump is een virus, dus alles wat ie doet is per definitie virus-gedreven.
ik zie het zelf niet meer als betrouwbare bron, stelletje clownsquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van de logica van het RIVM. Ook niet een heel klein beetje.
Ik begin te vermoeden dat de rol van het RIVM anders is dan naar buite gecommuniceerd wordtquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het zelf niet meer als betrouwbare bron, stelletje clowns
@tesssssssss, moest je veel werken de laatste tijd? We misten je al. Ik dacht al dat je het niet meer leuk vond hier, of dat je zelf last had van iets.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan moet je minimaal een beetje logisch kunnen nadenken. Ik weet niet of jij wel eens op Facebook komt, maar als je daar een beetje leest dan weet je al dat dat niet gaat lukken.
k nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef maily het volgende:
Wie zei hier gisteren iets over vitamine D? @:bitterbal ? @:Greys ?
OK, sorry. Ik ga maar eens aan de slag vandaag. Ik zal me gedragen (de rest van de dag).quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ff niet trollen man. Ik snap je sarcasme, maar daar hebben we nu even niks aan.
Inhoudelijk eens, maar blijf alsjeblieft wel lachen! Lachen is goed voor je afweersysteem en met weken van maatregelen in het vooruitzicht, is een beetje optimisme nooit weg!quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ff niet trollen man. Ik snap je sarcasme, maar daar hebben we nu even niks aan.
Als ik niet opvakantie ging wel ja. Benieuwd hoe de situatie is als ik terug komquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Zijn er a mensen die zich druk maken om hun baan?
SeLang was hetquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef maily het volgende:
Wie zei hier gisteren iets over vitamine D? @:bitterbal ? @:Greys ?
Nou, we werken achterlijk veel voor de vastgoed, en die konden de stikstofcrisis al niet heel goed handelen, laat staan als deze crisis er bovenop komt. Dus niet direct mijn eigen baan, wel voor klanten wat betekent dat het ook invloed gaat hebben op mijn baan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Persoonlijk niet echt. Ik werk in de zorg, dus wij gaan gewoon door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Ik heb het enigszins aangepast; ik zal me gedragen en moet echt eens serieus iets aan mijn werk doen. Ik probeer me ook nog een beetje te vermaken, zoveel te lachen is er hier niet in Brabant als ik alles zo hoor en lees.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef _I het volgende:
[..]
Inhoudelijk eens, maar blijf alsjeblieft wel lachen! Lachen is goed voor je afweersysteem en met weken van maatregelen in het vooruitzicht, is een beetje optimisme nooit weg!
Het is Nederland. Verwacht geen al te streng overheidsingreep. Tenminste waar het niet om belasting innen gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:20 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Zolang de overheid blijft communiceren dat het 'adviezen' zijn, weet je dat grote getallen mensen er geen gehoor aan gaan geven.
Men moet gewoons strenger zijn in de toon die ze aanslaan. Dan heb je geen 'gewapende agenten' nodig, de kracht van sociale controle is erg groot.
ik heb deze, die zijn het hoogst gedoseerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:28 schreef maily het volgende:
[..]
Solgar multi-nutrient met D2 10 "ug".
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
zoals ik al eerder heb gezegt, het zijn duidelijk "puppets" van onze regeringquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat de rol van het RIVM anders is dan naar buite gecommuniceerd wordt
Eerst het land zowat slopen met hun stikstof kolder, en nu het laatste zetje, het RIVM is gewoon een doomsdaydevice
goud
De verwachting dat dat gebeurt is er ook niet, ik hoop het alleen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Het is Nederland. Verwacht geen al te streng overheidsingreep. Tenminste waar het niet om belasting innen gaat.
Ik niet maar een aantal van mijn cliënten zijn ZZP-ers of kleine ondernemers met 5 á 10 werknemers. Diens baan/bedrijf staan wel op het spel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Ik zit in de consultancy, maar wel op het gebied van data analyse / data science. Dus ik denk dat die branche niet bijzonder hard geraakt wordt. Alleen als consultancy blijf je altijd heel kwetsbaar natuurlijk. De eerste mensen bij KLM gaan al wegquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, we werken achterlijk veel voor de vastgoed, en die konden de stikstofcrisis al niet heel goed handelen, laat staan als deze crisis er bovenop komt. Dus niet direct mijn eigen baan, wel voor klanten wat betekent dat het ook invloed gaat hebben op mijn baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |