L is de agressieve mutatie, S is de originele.quote:
Dat lijkt me wel.. hoe sneller hoe beter en ik hoop dan ook dat het vandaag bekend wordt. Er heerst nog zoveel schouderophalend gedrag (ook hier in Brabant), zo lang dat de tendens is omdat er vanuit de overheid niet serieus wordt gehandeld, kun je dit nooit in gaan dammen op korte termijn en heeft het virus vrij spel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef XDo het volgende:
[..]
De vraag is of het nog wat uithaalt om nu de regels nog aan te passen. Is dat nog wel zinvol?
Brabant?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef SunZomer het volgende:
[..]
In welke wereld leeft deze man?
https://www.nu.nl/coronav(...)odig.html?redirect=1
Moet wel denk want zelfs de regels worden nu niet nageleefd op mijn werk want volgens sommige leidinggevenden is het maar een griepjequote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef XDo het volgende:
[..]
De vraag is of het nog wat uithaalt om nu de regels nog aan te passen. Is dat nog wel zinvol?
Ja, want vertragen zodat het zorgsysteem niet overbelast raakt. Dat is eigenlijk het enige wat je nog kan doen want stoppen kan idd niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef XDo het volgende:
Zal van Dissel zwaar onder druk gezet worden door de politiek om te blijven downplaten of zal dit echt zijn eerlijke mening zijn?
Heeft ome Trump nou voor niks zijn beurzen om zeep geholpen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef _I het volgende:
Dit is ook interessant (althans, vind ik)
De twee verschillende 'strains' zijn duidelijk te zien (zie instellingen aan de linkerkant op genotype)
[ afbeelding ]
En er is te zien dat de US niet besmet is door de EU
[ afbeelding ]
Link
Als ik filter op alleen de US, is nog beter te zien dat de besmettingen niet uit de EU komen
[ afbeelding ]
Ik hoop ergens het eerste, anders is deze man wel heel erg (wereld)vreemd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef XDo het volgende:
Zal van Dissel zwaar onder druk gezet worden door de politiek om te blijven downplaten of zal dit echt zijn eerlijke mening zijn?
Dat is op basis van die 103 samples niet te zeggen, omdat je ook te maken hebt met de persoonlijke reactie. Tot zover ze nu kunnen zien zitten de mutaties niet in die gebieden die er voor zorgen dat het virus echt muteert, het zijn fouten in niet actieve elementen.quote:
Die alleen oude mensen doodmaakt, dus niet zo erg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet wel denk want zelfs de regels worden nu niet nageleefd op mijn werk want volgens sommige leidinggevenden is het maar een griepje
Welke strain is gevaarlijker?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef _I het volgende:
De twee verschillende 'strains' zijn duidelijk te zien (zie instellingen aan de linkerkant op genotype)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Als ik filter op alleen de US, is nog beter te zien dat de besmettingen niet uit de EU komen
[ afbeelding ]
Hoe kan er nou een lijn over Turkije heen lopen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad heel interessant. Dankje!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
twitter:sjoerddendaas twitterde op donderdag 12-03-2020 om 09:01:24Over dat ‘herstarten’ van de bedrijvigheid in China. Bellen al dagen met bedrijven in oa Hebei die volgens overheidslijstjes weer aan de slag zouden zijn. Tot nu toe variëren de antwoorden van ‘we zijn nog niet opgestart’, tot ‘ik ben nog niet op de zaak geweest’. reageer retweet
Uiteraard is dat zinvol. Je doet net alsof heel Nederland 'toch al wel' besmet is. Dit is natuurlijk helemaal niet zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef XDo het volgende:
[..]
Tja dat is een raszuivere populist. Die strategie mislukt soms.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef Kekster het volgende:
[..]
Heeft ome Trump nou voor niks zijn beurzen om zeep geholpen?
Denk je dat hij virus-gedreven is, of politiek gedreven? Zijn beslissingen staan los van waar de ziekte echt vandaan komt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef Kekster het volgende:
[..]
Heeft ome Trump nou voor niks zijn beurzen om zeep geholpen?
Er zullen vast wel veel meer dan 218 besmet zijn in het hele land hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Uiteraard is dat zinvol. Je doet net alsof heel Nederland 'toch al wel' besmet is. Dit is natuurlijk helemaal niet zo.
Er zijn zeer zeker te weten meer dan 218 besmet, een heleboel meer zelfs.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel veel meer dan 218 besmet zijn in het hele land hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |