Kan je lekker doorwerken, zonder gestoord te worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef STING het volgende:
Het lijkt op straat en op kantoor wel of er schoolvakantie is
Aanstellers. Het is maar een griepje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef STING het volgende:
Het lijkt op straat en op kantoor wel of er schoolvakantie is
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:28 schreef gcjoel het volgende:
Laat ze eens opschieten met die thuiswerk tokens. Wil thuiswerken.
Wel netjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.
mooi woord voor scrabble.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.
Ja hier moet je als je uit Brabant komt, echter niemand durft als eerst te zeggen dat ze dat ook gaan doen. En vanuit de directie doen ze ook niks. Top die regels.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Coronavirusthuiswerkbeslisboomvoorzorgsmaatregel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi woord voor scrabble.
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hier moet je als je uit Brabant komt, echter niemand durft als eerst te zeggen dat ze dat ook gaan doen. En vanuit de directie doen ze ook niks. Top die regels.
Maar pas op hoor geen koffie voor elkaar halen ivm corona!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Coronavirusthuiswerkbeslisboomvoorzorgsmaatregel.
Ik vind dat ze het bij onze 3e concurrent wel wat beter aanpakken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wel netjes
Hier is dat nog allemaal lekker vaag vooralsnog. We weten alleen dat het in de lucht hangt dat we binnenkort opgesplitst mogen gaan werken
Klein bedrijfje, dan kan datquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het bij onze 3e concurrent wel wat beter aanpakken.
Die geeft het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
rip.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delen
En over twee weken zit het hele bedrijf ziek thuis, allemaal tegelijk!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |