Gezeik hier altijd om niksquote:
Voor mij hoeft dat niet ik luister dat toch nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me is alles meestal en song
zall ik dat kutliedje plaatsen?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef skysherrif het volgende:
doe maar geen kutliedje mario daar ben ik te jongvoor
ik heb een hekel aan nutteloze bejaarden. Dat wist je toch al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je blijft er maar over door hameren
JE zoekt het zelfs terug
Wat is jou probleem?
al ben ik 89
En ik de pest aan zielige mannetjes die hier op jongen vrouwen zitten te geilenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan nutteloze bejaarden. Dat wist je toch al.
En het is jouw*
arme @skysherrifquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik de pest aan zielige mannetjes die hier op jongen vrouwen zitten te geilen
EN als ik jou wil posten dan post ik jou
Ja vannacht begon het al hard te waaien volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie ook zoveel wind Mrs L het beukt hier tegen de ramen?
dat is voor jou ook niet zo moeilijk, jong broekie dat je bentquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik val alleen op oudere vrouwen
Ja, dacht dat het mooi weer zou worden. Maar het is weer herfstquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja vannacht begon het al hard te waaien volgens mij
Volgende week veel zon en droog zag ikquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het mooi weer zou worden. Maar het is weer herfst
hou oud ben je?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik val alleen op oudere vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |