Ja, das echt zo van " we sturen al de mondkapjes die we niet hebben naar Griekenland"quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je deze vraag/conclusie uit m'n post kunt halen en heb ook geen idee hoe erop te antwoorden.![]()
Behalve: nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat die VVD-mevrouw het serieus overweegt en kennelijk dus niet eens weet dat ze er niet zijn. Hoe wil je kapjes weggeven die er voor je eigen zorgpersoneel al niet zijn?
Ik zou verwachten dat iederéén in de kamer wel weet dat ze er niet zijn. Maar dat was kennelijk te veel gehoopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rare actie ook voor de VVD, dit zou ik eerder van GL verwachten.
Volgens de NWS-policy dienen bronnen daadwerkelijk gedegen te zijn, en waar mogelijk ge-fact-checkt te worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het tegen de policy was om dingen te posten van FB. Dat er maar 1 persoon per woning wordt getest heeft de GGD ook gewoon toegegeven. Dat is om de druk op de GGD te verlichten.
twitter:9NewsAUS twitterde op donderdag 12-03-2020 om 01:01:35The Morrison government's package to deal with the fallout from the coronavirus will inject $17.6 billion into the Australian economy. #COVID19 #9News https://t.co/pQzd6STf2i reageer retweet
twitter:gmaurice61 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 00:44:50BREAKING: Casual workers who have to be isolated because of coronavirus will be eligible for a "sickness payment" through newstart. @9NewsAUS #auspol #Coronavirus reageer retweet
twitter:Fi_Willan twitterde op donderdag 12-03-2020 om 00:44:04‘Households will receive a stimulus payment of $750 across the full gambit of those who receive...benefit payments. The biggest beneficiaries of that will be pensioners...but they also will be extended to those in family tax benefits’ - PM on #coronavirus #auspol @9NewsAUS https://t.co/2Ttg0Tt7YZ reageer retweet
Het wordt ook overal als politiek middel ingezet, te triest voor woorden, maar zo rollen ze in 2020.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat iederéén in de kamer wel weet dat ze er niet zijn. Maar dat was kennelijk te veel gehoopt.
Dus al die twitterberichten zijn wel betrouwbaar?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens de NWS-policy dienen bronnen daadwerkelijk gedegen te zijn, en waar mogelijk ge-fact-checkt te worden.
En serieus ... Één kritische blik op dat artikel, en het valt compleet uit elkaar.
Incorrect Nederlands al in de eerste zin (en vele erna). Geen enkele bewering is via Google of andere bronnen te verifiëren. De zin "Wij tellen deze situatie als 1 officiële besmetting." die in dezelfde alinea als een RIVM quote geplaatst wordt zodat lijkt alsof het deel is van wat het RIVM gezegd heeft.
Maar bovenal .. Het RIVM zou toegeven dat ze zich flink verkeken hebben, en 'AA nieuws' is echt de énige die daarover bericht? Kom op zeg.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens de NWS-policy dienen bronnen daadwerkelijk gedegen te zijn, en waar mogelijk ge-fact-checkt te worden.
En serieus ... Één kritische blik op dat artikel, en het valt compleet uit elkaar.
Incorrect Nederlands al in de eerste zin (en vele erna). Geen enkele bewering is via Google of andere bronnen te verifiëren. De zin "Wij tellen deze situatie als 1 officiële besmetting." die in dezelfde alinea als een RIVM quote geplaatst wordt zodat lijkt alsof het deel is van wat het RIVM gezegd heeft.
Maar bovenal .. Het RIVM zou toegeven dat ze zich flink verkeken hebben, en 'AA nieuws' is echt de énige die daarover bericht? Kom op zeg.
En ja, dat maakt die huisartsen 9000 uitspraak dus compleet ongeloofwaardig.
Trustequote:Op donderdag 12 maart 2020 01:14 schreef Greys het volgende:
We moeten slapen. Goed voor de weerstand. Ik ga een poging wagen. Lief zijn.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:14 schreef Greys het volgende:
We moeten slapen. Goed voor de weerstand. Ik ga een poging wagen. Lief zijn.
Hallelujaquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus al die twitterberichten zijn wel betrouwbaar?
Als ze van betrouwbare bronnen komen of te verifiëren zijn, dan wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar het lijkt me gewoon niet slim om dit soort 'uitspraken van huisartsen' de wereld in te helpen / verder te verspreiden.quote:
Dat ligt eraan van wie ze zijn. Van verified accounts als WHO, Sander de Hosson, de Nederlandse correspondent in Italië etc etc kan je wel aardig aannemen dat ze betrouwbaar zijn. Van Nel op de hoek die zegt dat mandarijnenschillen in je oren stoppen helpt tegen corona iets minder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want door een draadje kwijl is zijn retweet van The White house naturlijk fake newsquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:17 schreef mazaru het volgende:
En Steve met dat draadje kwijl in zijn mondhoek is ook heel betrouwbaar
Ja sorry, ik wilde een fake news gifje erin gooien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar het lijkt me gewoon niet slim om dit soort 'uitspraken van huisartsen' de wereld in te helpen / verder te verspreiden.
Dan is het okee?quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
96,6% van de doden boven de 60 jaar..
Ah, ok.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:19 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wilde een fake news gifje erin gooien.
Anyway - teveel fakenews berichten. Maar dat is een tendens begrijp ik.
Loopt heerlijk, die zin.quote:RIVM geeft toe : Er zijn meer Nederlanders besmet, dan dat ze cijfers toegeven.
Ga je me nu vertellen dat ik die schillen dus uit mn oren kan halen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt eraan van wie ze zijn. Van verified accounts als WHO, Sander de Hosson, de Nederlandse correspondent in Italië etc etc kan je wel aardig aannemen dat ze betrouwbaar zijn. Van Nel op de hoek die zegt dat mandarijnenschillen in je oren stoppen helpt tegen corona iets minder.
Heeft rivm die kapjes niet op amazon besteld?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve: nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat die VVD-mevrouw het serieus overweegt en kennelijk dus niet eens weet dat ze er niet zijn. Hoe wil je kapjes weggeven die er voor je eigen zorgpersoneel al niet zijn?
Behalve als je moslim bent, dan moet je een watje met olie in je aars duwen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat ik die schillen dus uit mn oren kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |