Ik heb alles dicht getimmerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:53 schreef _I het volgende:
[..]
Voorraad klaar? Deuren hermetisch afgesloten?
Je werd gemist.
Mooi, want we moeten geestelijke steun gaan geven aan alle unbelievers die straks omgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht getimmerd.
Dank je.
Iceberg ahead! Turn, turn, turn!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:51 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat RIVM niet meer 'een beetje stout' gaat zijn zoals Sjaak de Gouw het noemde en nu wél de richtlijnen van WHO gaat volgen.twitter:WHO twitterde op woensdag 11-03-2020 om 17:28:10"We have called every day for countries to take urgent and aggressive action.
We have rung the alarm bell loud and clear"-@:DrTedros #COVID19 #coronavirus reageer retweet
M'n bek viel ook echt open toen ik hier dat filmpje zag van Broekers-Knol die wel even in overweging wilde nemen om 15.000 mondkapjes naar Griekenland te sturen. Mens waar héb je het over, onze eigen huisartsen en ziekenhuizen schreeuwen erop. Die kapjes zijn er niet. Succes met het versturen naar andere landen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mensen hebben echt pech dat in deze tijd leven, alles staat "zwart op wit" en kan later gewoon gebruikt worden om ze alsog aan te pakken, Het is gewoon pure, onprofessionele onkunde.
... Van facebook. Zonder enige link of verdere bron in dat facebook 'artikel'.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:58 schreef probeer het volgende:
[..]
... Van facebook. Zonder enige link of verdere bron in dat facebook 'artikel'.
Sorry maar eh, hoe denk je dat het een goed idee is om zoiets als nieuwsbron te presenteren?
Ben benieuwd wat het is na 6 weken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
96,6% van de doden boven de 60 jaar..
Eerst waren het bejaarden en nu al "mensen boven de zestig?"quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Misschien staan die mondkapjes voor militairenquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n bek viel ook echt open toen ik hier dat filmpje zag van Broekers-Knol die wel even in overweging wilde nemen om 15.000 mondkapjes naar Griekenland te sturen. Mens waar héb je het over, onze eigen huisartsen en ziekenhuizen schreeuwen erop. Die kapjes zijn er niet. Succes met het versturen naar andere landen.
En ja, tuurlijk heeft RIVM hier véél meer kaas van gegeten (gelukkig) dat mevrouw Broekers-Knol, maar volgens mij heeft zowel RIVM als minister Bruins nog niet één keer duidelijk gezegd of er nou materialen in spoedbestelling staan ergens voor de huisartsen en ziekenhuispersoneel dat erom schreeuwt. Als ze dat soort dingen nou eens goed gingen communiceren dan weet mw Broekers-Knol voortaan ook waar ze het over heeft.
Zei het nog..gewoon de cijfers die bekend worden gemaakt vermenigvuldigen met 3/4quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe kan je een gezin van bv 4 personen nu tellen als 1 besmetting?
misschien wel meer want je mist nog 1.8% unknownquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Eerst de ouderen geholpen, daarna was het voor de iets jongeren al te laat. Zoiets denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Eerst waren het bejaarden en nu al "mensen boven de zestig?"
Okee.
60+ 8,4 %quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Eerst waren het bejaarden en nu al "mensen boven de zestig?"
Okee.
delen doorquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zei het nog..gewoon de cijfers die bekend worden gemaakt vermenigvuldigen met 3/4
Ik wist niet dat het tegen de policy was om dingen te posten van FB. Dat er maar 1 persoon per woning wordt getest heeft de GGD ook gewoon toegegeven. Dat is om de druk op de GGD te verlichten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:58 schreef probeer het volgende:
[..]
... Van facebook. Zonder enige link of verdere bron in dat facebook 'artikel'.
Sorry maar eh, hoe denk je dat het een goed idee is om zoiets als nieuwsbron te presenteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Als Brabant gebrek heeft aan mondkapjes moet Groningen ook weigeren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n bek viel ook echt open toen ik hier dat filmpje zag van Broekers-Knol die wel even in overweging wilde nemen om 15.000 mondkapjes naar Griekenland te sturen. Mens waar héb je het over, onze eigen huisartsen en ziekenhuizen schreeuwen erop. Die kapjes zijn er niet. Succes met het versturen naar andere landen.
En ja, tuurlijk heeft RIVM hier véél meer kaas van gegeten (gelukkig) dat mevrouw Broekers-Knol, maar volgens mij heeft zowel RIVM als minister Bruins nog niet één keer duidelijk gezegd of er nou materialen in spoedbestelling staan ergens voor de huisartsen en ziekenhuispersoneel dat erom schreeuwt. Als ze dat soort dingen nou eens goed gingen communiceren dan weet mw Broekers-Knol voortaan ook waar ze het over heeft.
Die site komt echt nogal dubieus over met nul bronnen bij hun 'artikelen'.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het tegen de policy was om dingen te posten van FB. Dat er maar 1 persoon per woning wordt getest heeft de GGD ook gewoon toegegeven. Dat is om de druk op de GGD te verlichten.
Ik heb geen idee hoe je deze vraag/conclusie uit m'n post kunt halen en heb ook geen idee hoe erop te antwoorden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als Brabant gebrek heeft aan mondkapjes moet Groningen ook weigeren?
van Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Uitbraak_SARS-CoV-2_in_Nederlandquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die site komt echt nogal dubieus over met nul bronnen bij hun 'artikelen'.Dus voor hetzelfde geld zuigen ze het compleet uit hun duim.
Als groningen ze zelf amper zou hebben en ze ook zelf nodig zou hebben wel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als Brabant gebrek heeft aan mondkapjes moet Groningen ook weigeren?
Rare actie ook voor de VVD, dit zou ik eerder van GL verwachten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je deze vraag/conclusie uit m'n post kunt halen en heb ook geen idee hoe erop te antwoorden.![]()
Behalve: nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat die VVD-mevrouw het serieus overweegt en kennelijk dus niet eens weet dat ze er niet zijn. Hoe wil je kapjes weggeven die er voor je eigen zorgpersoneel al niet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |