Wel zo verstandig idd. Andere opties heb hij ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon met een keizersnede toch?
Username combineren met de operatiequote:
Die andere opties lijken me niet zo prettig neequote:Op donderdag 12 maart 2020 01:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wel zo verstandig idd. Andere opties heb hij ook niet.
Wil jij dan mijn piemeltjequote:Op donderdag 12 maart 2020 01:05 schreef Nizno het volgende:
He sherrif als je de stokkies er ook bij neemt enzo... kun je zelf ook eitjes leggen in de toekomst.
Kan hij zichzelf bevruchtenquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:05 schreef Nizno het volgende:
He sherrif als je de stokkies er ook bij neemt enzo... kun je zelf ook eitjes leggen in de toekomst.
Neuh houd maar. Desnoods lijst je hem inquote:
Oeh ook een koel idee.quote:
Die gun ik jouquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:08 schreef madam-april het volgende:
Ik wil slapen maar eigenlijk ook nog 1 puntje![]()
Ik ga mn ogen wel sluiten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:08 schreef madam-april het volgende:
Ik wil slapen maar eigenlijk ook nog 1 puntje![]()
Sorry ik las je lieve berichtje daarna pasquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
flikker dan maar op met je punt
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ga mn ogen wel sluiten.
Lig al te knikkebollen
MA wou nog 1 puntje en dan ging ze en die had ze bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MA wou nog 1 puntje en dan ging ze en die had ze bijnawat doe je weer? man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hequote:
warummquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu moet je me ook punten gunnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |