Ik snap ook niks van die logica. Eerst iemand uit Italie hier volop Carnaval laten vieren, en daarna alles dicht gooien.quote:
twitter:le_Parisien_PSG twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:39:31L'explosion de joie des supporters parisiens après le but de Neymar > https://t.co/FKAwDpqvzO https://t.co/JEmbZRE33X reageer retweet
Voorraadje eten inslaan, paracetamol halen en het allerbelangrijkste: geen 80 worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik maak me zorgen om mijn oom en tante die dik in de zeventig zijn. Wat kan je die mensen aanraden, behalve dat ze voorzichtig moeten zjn als ze de komende maanden een keer naar buiten gaan?
Ze moeten juist wel naar buiten. Alleen een beetje afstand houden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik maak me zorgen om mijn oom en tante die dik in de zeventig zijn. Wat kan je die mensen aanraden, behalve dat ze voorzichtig moeten zjn als ze de komende maanden een keer naar buiten gaan?
Niet te veel bezoek krijgen of bij anderen op bezoek gaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Sommige mensen verdienen het ook gewoonquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef Caland het volgende:
In Frankrijk werd er achter gesloten deuren en zonder publiek gevoetbald vanwege het coronavirus. Dat zag er zo uittwitter:le_Parisien_PSG twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:39:31L'explosion de joie des supporters parisiens après le but de Neymar > https://t.co/FKAwDpqvzO https://t.co/JEmbZRE33X reageer retweet
Gezond eten, goed slapen, cardio op orde houden en hopen op het beste.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Nou dat zal flink helpen tegen de verspreiding.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef Caland het volgende:
In Frankrijk werd er achter gesloten deuren en zonder publiek gevoetbald vanwege het coronavirus. Dat zag er zo uittwitter:le_Parisien_PSG twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:39:31L'explosion de joie des supporters parisiens après le but de Neymar > https://t.co/FKAwDpqvzO https://t.co/JEmbZRE33X reageer retweet
En bidden. Veel bidden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat we geen idee hebben hoe en wanneer. Het kan ons allemaal treffen. Jong en oud. Tot nu toe is het vooral ouderen die er aan sterven, maar die hadden al een scala van ziektes waar dit corona virus bovenop kwam. Dus is het logisch dat die gestorven zijn.
We kunnen dus niets, behalve hopen dat het ons en onze naasten niet treft.
Ja het geeft een beter gevoel maar zal niks helpen.quote:
Goeie. Maar helaas is die generatie ook nog zo verdomd eigenwijs en laconiek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet te veel bezoek krijgen of bij anderen op bezoek gaan
Noem je dit ingrijpen ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Toen de vorige pandemie in de VS was greep Obama pas in na 1000! dode Amerikanen, Trump na 1......
Goede plek om hier tips te vragen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Daarom werkt een lock down hier niet. Dit soort mensen kan je met het leger gaan tegenhouden om samen te scholen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef Caland het volgende:
Ja, dat heeft al de doden in de naam van religie altijd al goed gedaanquote:
En boven de 70? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:33 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de ziekenhuizen vol lopen met mensen onder de 60 of zelfs 70.
Sterkte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:41 schreef Markesh het volgende:
En Jahoor, bij mij in het dorp ook een besmetting.
Lekker dan😠
Dus jij denkt dat Italië nu onnodige maatregelen neemt door het land op slot te doen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het geeft een beter gevoel maar zal niks helpen.
Een algehele stop van alles wel maar daar gaan meer mensen kapot aan.
Nee, wat hij echt heeft gedaan, nou ja laten doen, wel. TDSclips tellen nietquote:
Meer dan ze advies geven kun je niet. Heb je iig gedaan wat je kon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goeie. Maar helaas is die generatie ook nog zo verdomd eigenwijs en laconiek.
Geeef jij eens een tip over waar hij tips moet gaan vragen, danquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goede plek om hier tips te vragen.
Vooral niet langer hun huishoudelijke hulpen binnen laten. Die gaan van de een naar de ander en wassen 9 van de 10 keer niet hun handen als ze, rijdens hun pauze, met clienten koffie drinken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Die generatie is wel banger dan de onze, dus hopelijk luisteren ze er toch naar. Wat vooral vervelend is, is dat ouderen niet zo snel facetimen of contact onderhouden via internet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goeie. Maar helaas is die generatie ook nog zo verdomd eigenwijs en laconiek.
Dit vind ik altijd zo gemeen he. Dus al die mensen die verschrikkelijke dingen is overkomen, hebben niet hard en genoeg gebeden?quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Meer dan ze advies geven kun je niet. Heb je iig gedaan wat je kon.
Goed filmpje Henkquote:
Ja de noordzijde snap ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Italië nu onnodige maatregelen neemt door het land op slot te doen?
Een tweet van hemzelf, maar kan hem nu even niet vinden.quote:
Waar had ik het beter kunnen doen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goede plek om hier tips te vragen.
Een gezond mens heeft weinig te vrezen, voor hen is het hoogstens niet meer dan een zware griep. Als we er met een goede oplossing voor kunnen zorgen dat de zwakkeren en oudjes niet massaal ziek worden waardoor de ziekenhuizen vollopen is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat we geen idee hebben hoe en wanneer. Het kan ons allemaal treffen. Jong en oud. Tot nu toe is het vooral ouderen die er aan sterven, maar die hadden al een scala van ziektes waar dit corona virus bovenop kwam. Dus is het logisch dat die gestorven zijn.
We kunnen dus niets, behalve hopen dat het ons en onze naasten niet treft.
Omdat je hem verzonnen hebtquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een tweet van hemzelf, maar kan hem nu even niet vinden.
Wat dacht je van het WHO, RIVM, diverse experts die naar voren geschoven worden in nog enigszins serieus te nemen media en overig simpel zelfonderzoek?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Geeef jij eens een tip over waar hij tips moet gaan vragen, dan
twitter:shossontwits twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:32:14Helaas heb ik ook geen tijd meer om vragen te beantwoorden. Ook niet via DM. Dat zal voor veel zorgverleners gelden momenteel. Iedereen succes met de voorbereidingen en maatregelen. Er verandert snel veel. reageer retweet
Je ouders beslissen zelf toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar had ik het beter kunnen doen?
De RIVM en website huisarts heb ik natuurlijk allang gehad, ik was benieuwd wat jullie doen.
Idd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Nu andere landen om ons heen in lockdown gaan en wij niks doen voelt het als een nachtmerrie. Zo een waarin je wil rennen maar niet vooruit komt.
Ik zou in ieder geval niet je Fok! naam verklappen aan ze.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ken deze longarts, zeer realistisch persoon. Dit beangstigt mij ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:45 schreef Greys het volgende:
Wat mij zelf vandaag eigenlijk het meest bezorgd maakte is (niet lachen) deze tweet van longarts De Hosson, omdat hij tot nu toe juist - itt tot velen - enorm was van de 'mensen doe eens rustig het komt allemaal wel goed joh en RIVM doet alles goed luister nou maar naar ze'. Dan klinkt dit ineens toch een beetje anders voor m'n gevoel, dat laatste.
twitter:shossontwits twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:32:14Helaas heb ik ook geen tijd meer om vragen te beantwoorden. Ook niet via DM. Dat zal voor veel zorgverleners gelden momenteel. Iedereen succes met de voorbereidingen en maatregelen. Er verandert snel veel. reageer retweet
Ik denk dat hij iets meer zoekt dan handen wassen en in de elleboog niezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dacht je van het WHO, RIVM, diverse experts die naar voren geschoven worden in nog enigszins serieus te nemen media en overig simpel zelfonderzoek?
Domme kutfransen zijn nog erger dan Brabanders.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef Caland het volgende:
Of hij moet een keer aan het werk ipv tweeten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik ken deze longarts, zeer realistisch persoon. Dit beangstigt mij ook.
Maar dit is ook belangrijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:45 schreef Greys het volgende:
Wat mij zelf vandaag eigenlijk het meest bezorgd maakte is (niet lachen) deze tweet van longarts De Hosson, omdat hij tot nu toe juist - itt tot velen - enorm was van de 'mensen doe eens rustig het komt allemaal wel goed joh en RIVM doet alles goed luister nou maar naar ze'. Dan klinkt dit ineens toch een beetje anders voor m'n gevoel, dat laatste.
twitter:shossontwits twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:47:48@heisenberg_dani Dat is nog steeds zo. Paniek heeft ons nooit ergens gebracht. Ik ben ook niet in paniek, maar stel prioriteiten. reageer retweet
Dat is die longarts waar ik heel vaak dat filmpje van heb geplaatst.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:45 schreef Greys het volgende:
Er veranderd snel veel in positieve zinquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik ken deze longarts, zeer realistisch persoon. Dit beangstigt mij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |