Dit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de mensen die uit allerlei wereldwijde bronnen bewijs verzamelen zitten op FOK!, niemand hier beweert zelf expert te zijn. Maar met eenpaar min research had het RIVM dit gewoon kunnen weten.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de mensen die uit allerlei wereldwijde bronnen bewijs verzamelen zitten op FOK!, niemand hier beweert zelf expert te zijn. Maar met eenpaar min research had het RIVM dit gewoon kunnen weten.
Nou jij onderschat mij overduidelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, alleen bij "ons" denk ik dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik snap ook totaal niet waarom het RIVM dat ontkende, daarmee hebben ze behoorlijk wantrouwen gecreëerd.
Ik had het iig prettig gevonden als ze het zekere voor het onzekere hadden genomen en dan maar wat meer mensen direct in quarantaine hadden gezet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu vrees ik dat je mijn post verkeerd interpreteert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al vanaf de eerste berichten dat mensen niet getest werden omdat ze niet ziek waren had ik al iets van..... eeeeeeeehmmm, ok?!quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had het iig prettig gevonden als ze het zekere voor het onzekere hadden genomen en dan maar wat meer mensen direct in quarantaine hadden gezet.
Dat denk ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik krijg de indruk dat Nederland wacht op Duitsland en Frankrijk met maatregelen. Als daar de boel op slot gaat, gaan wij ook.
En dat grote witte ding in het midden is trouwens je hart.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:52 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dit is geen "normale" corona-longontsteking maar een excess. Wat je met name ziet op een CT scan (heel veel rontgenfotos gecombineerd tot een 3D beeld) is een zwartwit plaatje. Zwart is lucht, hoe witter, hoe dichter de stof. Je longen horen redelijk luchthoudend te zijn, dus zwart. Vocht in je longen, zoals bij een longontsteking, is wit. Dat zie je met name op deze foto's.
Vergeeft me een links Volkskrantartikel maar wellicht goed om te lezen wat dit klote virus doet op cellulaire niveau.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:54 schreef Confetti het volgende:
Het is bevestigd. In Italie zijn alle commerciele activiteiten verboden.
En die mongool van een Rutte zit nog te lachen. ALs het hier ook zo misgaat over twee weken moet hij berecht worden voor moord.
SPOILER: lang verhaal; vast weer paniekerig ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, dat kan, mijn excuses dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu vrees ik dat je mijn post verkeerd interpreteert.
Mijn god, ben je nog bezig? Volgens mij kan ik midden in de nacht inloggen en dan is dit nog een van de eerste dingen die ik leesquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het toch echt schandalig dat hier op FOK! wekenlang wordt geroepen dat het besmettelijk is voordat je klachten krijgt en dat de zogenaamde experts er nu pas mee komen.
Ondertussen bij het RIVM:
doe es niet zo eng johquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef Xenorium het volgende:
statistisch gezien gaan we 5 mensen van de 100 hier in dit draadje niet meer terugzien over een paar maanden als bijna iedereen besmet is.
Das best fucked up.
Wat ik mij wel afvraag is waarom sommige met Corona zulke luchwegproblemen krijgen dat ze het heel erg benauwd krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:52 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dit is geen "normale" corona-longontsteking maar een excess. Wat je met name ziet op een CT scan (heel veel rontgenfotos gecombineerd tot een 3D beeld) is een zwartwit plaatje. Zwart is lucht, hoe witter, hoe dichter de stof. Je longen horen redelijk luchthoudend te zijn, dus zwart. Vocht in je longen, zoals bij een longontsteking, is wit. Dat zie je met name op deze foto's.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef Xenorium het volgende:
statistisch gezien gaan we 5 mensen van de 100 hier in dit draadje niet meer terugzien over een paar maanden als bijna iedereen besmet is.
Das best fucked up.
Neuh, dat denk ik niet. Hier posten niet zoveel bejaarden en onder die leeftijd valt het allemaal nog wel mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef Xenorium het volgende:
Das best fucked up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |