Blijven de mensen in de rij elkaar weer besmetten.. zo werkt het toch niet die lockdownquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen moeten eten hč? Maar er mogen nu al nog maar x personen tegelijk naar binnen, afhankelijk van de grootte, dus je moet in de rij staan voor je naar binnen mag.
Er bestaat niet zo iets als een etnische Singaporean.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef Fox. het volgende:
[..]
Het ligt voor de hand dat China gewoon keihard heeft gelogen over de cijfers.
Holy shit. Dit is schokwekkend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Markesh het volgende:
Schokkende röntgenfoto's van de 44-jarige Chinese man, gedood door het coronavirus, laten zien wat de ziekte doet met de longen van de slachtoffers
https://www.dailymail.co.(...)tter_impression=true
Dit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zoek op Google images op CT en Pneumonia. Lijkt zeer schokkend, maar 'normaal' beeld bij een uitgebreide longontsteking.
Gebeurd er bij een "normale" longontsteking hetzelfde met je longen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zoek op Google images op CT en Pneumonia. Lijkt zeer schokkend, maar 'normaal' beeld bij een uitgebreide longontsteking.
In de rij ook verplicht een grotere afstand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Blijven de mensen in de rij elkaar weer besmetten.. zo werkt het toch niet die lockdown
Dat het hier is geroepen is niet boeiend, dat het al overal OFFICEEL bekend was en hier niet is het idiote.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het toch echt schandalig dat hier op FOK! wekenlang wordt geroepen dat het besmettelijk is voordat je klachten krijgt en dat de zogenaamde experts er nu pas mee komen.
Ondertussen bij het RIVM:
Reddit schijnt ook wel een aardige bron te zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:49 schreef Arts-assistent het volgende:
Zullen we het interpreteren aan ingewikkelde medische beeldvorming zonder verdere dossierkennis aan radiologen en ervaren artsen overlaten? En niet aan de Dailymail en FOK! users?
De echte experts zitten op FOK!.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het toch echt schandalig dat hier op FOK! wekenlang wordt geroepen dat het besmettelijk is voordat je klachten krijgt en dat de zogenaamde experts er nu pas mee komen.
Ondertussen bij het RIVM:
Dit zijn geen fijne beelden, MAAR een flinke longontsteking geeft vergelijkbaar beeld.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Markesh het volgende:
Schokkende röntgenfoto's van de 44-jarige Chinese man, gedood door het coronavirus, laten zien wat de ziekte doet met de longen van de slachtoffers
https://www.dailymail.co.(...)tter_impression=true
Eens, ik heb geen idee hoe het er uit zou moeten zienquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:49 schreef Arts-assistent het volgende:
Zullen we het interpreteren aan ingewikkelde medische beeldvorming zonder verdere dossierkennis aan radiologen en ervaren artsen overlaten? En niet aan de Dailymail en FOK! users?
Goed idee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:49 schreef Arts-assistent het volgende:
Een week geleden moest die ene huisarts in Limburg 48 uur wachten op het resultaat. Als dit nu 6 dagen is dat best schrikbarend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef Lafoy het volgende:
Ik hoor trouwens net dat iemand die gisteren een test heeft gehad pas MAANDAG de uitslag krijgt??
Als hij uit Wuhan komt dan had ie idd een grote kwaal, elke dag:quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:50 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat mij verbaast is dat ie man 44 jaar jong was. Had ie onderliggende kwalen?
Nee, de mensen die uit allerlei wereldwijde bronnen bewijs verzamelen zitten op FOK!, niemand hier beweert zelf expert te zijn. Maar met eenpaar min research had het RIVM dit gewoon kunnen weten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De echte experts zitten op FOK!.![]()
Al kan ik de trollen en serieuze posters nauwelijks meer van elkaar onderscheiden.
Dit is geen "normale" corona-longontsteking maar een excess. Wat je met name ziet op een CT scan (heel veel rontgenfotos gecombineerd tot een 3D beeld) is een zwartwit plaatje. Zwart is lucht, hoe witter, hoe dichter de stof. Je longen horen redelijk luchthoudend te zijn, dus zwart. Vocht in je longen, zoals bij een longontsteking, is wit. Dat zie je met name op deze foto's.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:49 schreef Markesh het volgende:
[..]
Gebeurd er bij een "normale" longontsteking hetzelfde met je longen?
Ik zie het ja 😔jquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |