Eensquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niet anders denk ik met deze aantallen.
Hebben ze überhaupt nog postkantoren in Italië?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Koekoek alles op slottwitter:mousmar twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:58:27BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown reageer retweet
En nu dan... is de vraag. Hopen dat het virus gewoon uitbrand als het ware? En dan de rest van het jaar de grenzen op slot zetten omdat je anders zo weer met een nieuwe brandhaard zit? Ik ben heel benieuwd...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Koekoek alles op slottwitter:mousmar twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:58:27BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown reageer retweet
Mja, of grenzen dichtgooien of rest van Europa zou moeten volgens anders is het een soort van dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En nu dan... is de vraag. Hopen dat het virus gewoon uitbrand als het ware? En dan de rest van het jaar de grenzen op slot zetten omdat je anders zo weer met een nieuwe brandhaard zit? Ik ben heel benieuwd...
Pfoeeee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown
Ik denk dat dat wel onder essentiele zaken valt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Zouden benzinestations ook dicht gaan? Hoe gaan ze alles bevoorraden dan?
Sowieso alles behalve supermarkten, hoe worden die bevoorraad dan? Hoe worden de producten geproduceerd? Het is nogal wat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Op zich lijkt het Corona virus zich redelijk door de lucht te kunnen verplaatsen en voornamelijk bij wat zwakkere personen voor een longontsteking te zorgen. Mondkapjes en dergelijke schijnen daar ook niet tegen te helpen. En denk dat er geen politicus zo machtig is om de verplaatsing van lucht tergen te houden normaal gesproken toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:58 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat onze regering snel met aanvullende maatregelen komt, want alle maatregelen die we nu nemen hebben pas over 1 á 2 weken effectWe hollen achter de feiten aan. As we speak zitten hoestende mensen hun opaatjes en omaatjes te besmetten.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef MissHobje het volgende:
Welk land volgt hierna met zulke maatregelen? Wij?
Mensen die nu nog een cruise nemen kan je sowieso beter op zee laten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:09 schreef maily het volgende:
Cruisemaatschappijen: alleen nog gezonde ouderen toelaten aan boord
Voorraad/Importeren, supermarkten worden in de nacht bevoorraad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso alles behalve supermarkten, hoe worden die bevoorraad dan? Hoe worden de producten geproduceerd? Het is nogal wat.
Elk land zal volgen. Dus het maakt niet uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar damn, hoelang dan ook? Weken? Maanden? Wat een giganintische financiele gevolgen gaat dit hebben voor het toch al economisch niet zo stabiele Italie...
Eseentiële diensten blijven opereren, fabrieken ook beperkt. Het zijn vooral de "reguliere" winkels die gaan sluiten. Kantoren zijn niet specifiek vermeld, maar ik denk dat niet veel bedrijven nog normaal kunnen opereren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Ik krijg het gevoel dat je de boel probeert op te stoken dan wel ons bangmaken. Wil je ajb kappen daarmee Ik beschuldig nooit iemand licht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Wat ik mij wel afvraag is waarom sommige met Corona zulke luchwegproblemen krijgen dat ze het heel erg benauwd krijgen.
Krijgen de meesten hier last van of alleen degenen met hele zware symptomen?
Italie is toch nog altijd de 3de grootse economie in Europa ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar damn, hoelang dan ook? Weken? Maanden? Wat een giganintische financiele gevolgen gaat dit hebben voor het toch al economisch niet zo stabiele Italie...
Niemand heeft maskers. Zo hou je mensen thuis.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef remlof het volgende:
Alles gaat dicht in Italië, behalve essentiële voorzieningen zoals supermarkten en bepaalde overheidsinstanties. OV blijft wel rijden, maar waarschijnlijk beperkt. Bedrijven mogen alleen nog mensen thuis laten werken.
Mondmaskers worden verplicht buiten. Om verspreiding te voorkomen neem ik aan.
Nope, eerst gaan Spanje, Frankrijk en Duitsland voordat wij ook maar iets doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef MissHobje het volgende:
Lijkt me niet lang vol te houden. Daarnaast gaan mensen toch wel naar buiten of zoeken ze familie op. In het beste geval is dit een hele dure ‘afremknop’.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gezien de harde stijging de afgelopen dagen gok ik op Spanje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef MissHobje het volgende:
En de speeltuinen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef remlof het volgende:
Alles gaat dicht in Italië, behalve essentiële voorzieningen zoals supermarkten en bepaalde overheidsinstanties. OV blijft wel rijden, maar waarschijnlijk beperkt. Bedrijven mogen alleen nog mensen thuis laten werken.
Dezelfde kant op als Griekenland denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Begrijpelijk, denk ik, maar zijn die nog te krijgen in Italie dan? Heeft elke Italiaan die al gehamsterd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef remlof het volgende:
afgeslaten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://petities.nl/petit(...)gelen-tegen-covid-19
Verplicht is een groot woord, maar het wordt aangeraden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef _I het volgende:
[..]
Niemand heeft maskers. Zo hou je mensen thuis.
In oorlogstijd is er ook heel weinig commerciele activiteit, en wordt er vooral gewerkt voor de strijd. Zolang de voedselvoorziening is veiliggesteld kunnen we nog heel ver zakken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef Kekster het volgende:
[..]
Lijkt me niet lang vol te houden. Daarnaast gaan mensen toch wel naar buiten of zoeken ze familie op. In het beste geval is dit een hele dure ‘afremknop’.
0,1%?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef Confetti het volgende:
Ik las ergens dat de Italiaanse economie misschien met 1% gaat krimpen. Waarschijnlijk zijn ze een 0 vergeten.
1 of 2 topics terug volgens mij, dat haar terugvlucht gecanceled was en de alternatieve vluchten ook. en ze niet wist hoe ze nu terug moest komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een paar dagen kwam hier nog een verhaal voorbij over een Nederlands stelletje wat zou gaan trouwen ergens in Italie, ondanks alle problemen. Is daar al een update van
RIVM 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef Revanches het volgende:
Nederland moet zeer snel met maatregelen komen. RIVM lijkt niet over bijzonder veel introspectief vermogen te bezitten, ook omdat andere microbiologen/epidemiologen de zaken doorgaans anders stellen. Hopelijk wordt dit ook achter de schermen benadrukt.
Het is ook oorlog, zo moet je het zien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit kan niet. Dat is een oorlogssituatie.
Ja hier dacht ik dus ook aan!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een paar dagen kwam hier nog een verhaal voorbij over een Nederlands stelletje wat zou gaan trouwen ergens in Italie, ondanks alle problemen. Is daar al een update van
De Madrilenen wachten al een hele tijd op lockdown maar er gebeurt vooralsnog niets. Nochtans is de toestand daar dramatisch te noemen. Mensen kopen vlotjes in supermarkten want de beslissing kan (en zal) elk moment kunnen vallen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef LTVDK het volgende:
Gezien de harde stijging de afgelopen dagen gok ik op Spanje.
Ah, okee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Verplicht is een groot woord, maar het wordt aangeraden.
Tsja, het zou niet hoeven als je gewoon direct maatregelen neemt. Daarom erger ik me ook aan de houding van de Nederlandse overheid nu.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef _I het volgende:
[..]
Elk land zal volgen. Dus het maakt niet uit.
Als we hier gemiddeld 70+ zijn wel...quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef Xenorium het volgende:
statistisch gezien gaan we 5 mensen van de 100 hier in dit draadje niet meer terugzien over een paar maanden als bijna iedereen besmet is.
Das best fucked up.
NLse kappersbranche heeft al om financiele ondersteuning gevraagd, las ik vandaag bij de NOS.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef kilon het volgende:
Het gaat druk worden bij de kappers hier komende week.
Iets is beter dan niets, 10% opgevangen virussen is toch 10%.quote:
Italië is economisch instabiel? Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
dan ben je al te laat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, het zou niet hoeven als je gewoon direct maatregelen neemt. Daarom erger ik me ook aan de houding van de Nederlandse overheid nu.
ALLE grote evenementen zouden nu per direct afgelast moeten worden bijvoorbeeld, ook die in Amsterdam, ookal zijn daar maar een paar cases. Blijkbaar moeten het er eerst een paar honderd worden voor men iets durft te besluiten.
Nou nou poe poequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vier verdachte patienten bij elkaar op een kamer "in quarantaine" zetten was idd ook heel daadkrachtig, als je het nog niet had kreeg je het wel.
En dan achteraf zeggen dat ze er niet over mogen praten...
Ohja wel goed bedacht..tja hier laks..of NL gaat ineens extreem.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope, eerst gaan Spanje, Frankrijk en Duitsland voordat wij ook maar iets doen
Dit ondanks wat Denemarken nu aan maatregelen neemt
Prima hoor, ik sta morgen toch op een basisschool mijn oppaskinderen op te halen, ik ben toch wel fuckedquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze sturen alle getinte kinderen naar Amsterdam-Noord.om daar te spelen.
De dienstverlenende commercie ligt inderdaad wat stil, ook in restaurants en bars is het veel minder. De appetijt is minder dan de vergelijkbare periode vorig jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Jane het volgende:
NLse kappersbranche heeft al om financiele ondersteuning gevraagd, las ik vandaag bij de NOS.
'Ja maar het is vooral in Brabant, dus laten we daar eerst maatregelen nemen, dan zal het allemaal wel loslopen'.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, het zou niet hoeven als je gewoon direct maatregelen neemt. Daarom erger ik me ook aan de houding van de Nederlandse overheid nu.
ALLE grote evenementen zouden nu per direct afgelast moeten worden bijvoorbeeld, ook die in Amsterdam, ookal zijn daar maar een paar cases. Blijkbaar moeten het er eerst een paar honderd worden voor men iets durft te besluiten.
twitter:kieranhannon twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:09:18@karaswisher This chart highlights the various states by country. https://t.co/7ulyOl1Z2m reageer retweet
Zie dit topic, wat al een jaar looptquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Italië is economisch instabiel? Wat?
We lopen ca. 2 weken achter op Italiëquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Jojoke het volgende:
Als je te laat reageert, gaat uiteindelijk dus het hele land op slot. Over hoeveel weken is het zover in Nederland?
nouja ze zijn hier wel flink gaa minderen met testen dus als er geen gevallen officieel bij komen ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Jojoke het volgende:
Als je te laat reageert, gaat uiteindelijk dus het hele land op slot. Over hoeveel weken is het zover in Nederland?
zelfs hier in het dorp heb je op elke straat een kapper zitten, weinig kappers die ook baarden doen en gewoon voor meer verzorging voor het gezicht gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
NLse kappersbranche heeft al om financiele ondersteuning gevraagd, las ik vandaag bij de NOS.
Dan moet je je als land isoleren, alle grenzen dicht. En zelfs dan red je het niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Och jee, dat is wel vervelendquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Fukushima het volgende:
[..]
1 of 2 topics terug volgens mij, dat haar terugvlucht gecanceled was en de alternatieve vluchten ook. en ze niet wist hoe ze nu terug moest komen
Hoe je ziekenhuizen helemaal overvol laat raken van patiënten? En te weinig personeel inzet? En ouderen de deur uitwijst?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Volgens mij moeten we naar Italie kijken en er veel lering uit trekken, wij komen er achteraan..[ afbeelding ]twitter:kieranhannon twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:09:18@:karaswisher This chart highlights the various states by country. https://t.co/7ulyOl1Z2m reageer retweet
Op mijn werk moet iedereen hun laptop meenemen naar huis en heeft iedereen een VPN gekregen mocht het nodig zijn. Oftewel in lockdown doorwerkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef cherrycoke het volgende:
Ik denk eerder dat er heel veel druk komt vanuit de markten om toch mensen te pushen om naar werk te komen en alles maar zo lang mogelijk uit te stellen.
Doe niet zo gek, dat mag niet van Unilever.quote:
4 weken is enkel genoeg als je met max 2 mensen per woning bent. Anders moet je nog veel langer isoleren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef _I het volgende:
[..]
Dan moet je je als land isoleren, alle grenzen dicht. En zelfs dan red je het niet.
We hadden gelijk op 23 januari 4 weken met de hele wereld in isolatie moeten gaan. Dat kan niet.
Zijn grote evenementen de grootste besmettingsbronnen dan? Wat dacht je van werk, OV, familiebezoeken, of een simpel bezoekje aan de supermarkt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je cijfers? Want dit klopt volgens mij nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouja ze zijn hier wel flink gaa minderen met testen dus als er geen gevallen officieel bij komen ?
Dat is toch prima?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Op mijn werk moet iedereen hun laptop meenemen naar huis en heeft iedereen een VPN gekregen mocht het nodig zijn. Oftewel in lockdown doorwerken
Eens. Ik gaf maar een voorbeeld. Die evenementen zijn laaghangend fruit bedoel ik meer, maar zelfs dat wordt niet geplukt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zijn grote evenementen de grootste besmettingsbronnen dan? Wat dacht je van werk, OV, familiebezoeken, of een simpel bezoekje aan de supermarkt?
En zet dit zou eens af tegen het gemiddelde aantal bedden per inwoner, ipv het totaal per land.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Volgens mij moeten we naar Italie kijken en er veel lering uit trekken, wij komen er achteraan..[ afbeelding ]twitter:kieranhannon twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:09:18@:karaswisher This chart highlights the various states by country. https://t.co/7ulyOl1Z2m reageer retweet
9 dagen volgensmij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We lopen ca. 2 weken achter op Italië
Oké, de komende dagen dus nog wat extra boodschappen doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kinderen hebben de eerste jaren continue een loopneus. Dus ja, dan vind ik het bijzonder dat een kind op basis daarvan geweigerd wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:59 schreef Markesh het volgende:
[..]
Waarom? Beter geen enkel risico nemen lijkt mij
Bron?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ohh lieve Greys ik ga toch vrezen voor je songfestivalquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee klopt, alhoewel het wel bizar blijft als je erover nadenkt: 60 miljoen man moet binnen blijven wegens 12.000 zieken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreemde manier van denken denk ik. Ik woon toch niet in Italië of wel? 5 doden hier triest, En door wanbeleid daar 200 doden nog triester dat is toch geen vergelijking.quote:
Dat verbod op publiek heeft wel nut...twitter:sportbible twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:34:26PSG fans outside the stadium. 😳 https://t.co/cn8UYYxDN4 reageer retweet
Welkom terug!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ben er nog wel, maar ik moest ineens heel veel werken, en alles wat een beetje leuk is in Brabant is dicht of afgeschaft.
Voor degenen die mij riepen.
@:toefjes @:voss
Wat klopt er dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee klopt, alhoewel het wel bizar blijft als je erover nadenkt: 60 miljoen man moet binnen blijven wegens 12.000 zieken.
En alles moet ontsmet worden. Onmogelijke taak. gewoon accepteren dat ziektes erbij horen en tijdnodige hebben om tot rust te komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef -0- het volgende:
[..]
4 weken is enkel genoeg als je met max 2 mensen per woning bent. Anders moet je nog veel langer isoleren.
De vraag is dus ook of het niet tot silstand komt om daarna weer op te laaien als je weer alles opstart. Voor Italie dan wel mogelijk met een wat betere controle.
Ik ook 'quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh lieve Greys ik ga toch vrezen voor je songfestival
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
Dat verbod op publiek heeft wel nut...twitter:sportbible twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:34:26PSG fans outside the stadium. 😳 https://t.co/cn8UYYxDN4 reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:21:38#Break De geldigheid van alle visa's voor India zijn opgeschord. Komt er op neer dat je India niet meer kunt bezoeken tussen 13 maart en 15 april. https://t.co/uYy6AXWfY9 reageer retweet
Klopt ja, alleen het streepje in de naam vond ik wat verdacht, en natuurlijk dit extreme, zeer plotselinge besluit natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wow, je ziet zelden zo recht in je gezicht fake news. Als je op het logo klikte ging je zelfs naar de officiele RTL site volgens mij
Daarom dacht ik zelf ook dat het echt was, is wel heel goed in elkaar gezet die.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wow, je ziet zelden zo recht in je gezicht fake news. Als je op het logo klikte ging je zelfs naar de officiele RTL site volgens mij
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:22:10BREAKING: Washington, D.C. declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Ja en op het eind verliezen wequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt gezien deze reeks wel.
Hoop dat het wel net uitstel ofzo doorgaat.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat stond er in de beruchte neplink? Net gemist!
alle scholen en unis dichtquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Spoort niet, dom wijfquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Grote evenementen trekken mensen uit andere regios. Als er 100 besmet worden kan je uitbraken in 100 verschillende steden, buurten, dorpen krijgen. Als er 100 in een supermarkt besmet raken heb je één grote uitbraak in die buurt of stad, en misschien enkele wat verder weg...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zijn grote evenementen de grootste besmettingsbronnen dan? Wat dacht je van werk, OV, familiebezoeken, of een simpel bezoekje aan de supermarkt?
Echt he. Altijd braafste jongetje van de klas en net als het een keer goed zou uitkomen zijn wij opeens "stout".quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Jojoke het volgende:
De manier waarop Nederland alle Gevaar!-bordjes negeert, want we zijn een beetje stoutWe zijn nooit stout, waarom nu juist wel
Voor mij was het de 44 minuten geleden time stamp, maar geen enkel ander bericht ergensquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, alleen het streepje in de naam vond ik wat verdacht, en natuurlijk dit extreme, zeer plotselinge besluit natuurlijk.
Dat is denk vraagquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De maatregelen zijn begrijpelijk.
Dat scholen en universiteiten dicht gingen. Ik trapte volledig in die sitequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Dat Nederland ook alle scholen zou sluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Alleen hadden ze wel ff wat meer info in het berichtje kunnen stoppen; zoiets extreems wordt nooit in een paar zinnetjes verteld.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Daarom dacht ik zelf ook dat het echt was, is wel heel goed in elkaar gezet die.
Wat was het voor nieuws?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor mij was het de 44 minuten geleden time stamp, maar geen enkel ander bericht ergensZoiets zou meteen gepushed worden als breaking news op nos en nu.nl
Gelul over dat alle scholen, universiteiten en dagopvang per direct gesloten zouden worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
In ieder geval een tijdelijke van een week jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat Nederland ook alle scholen zou sluiten.
Poster van neplink mag wmb wel een ban krijgen
Dat alle scholen en uni's per direct zouden sluiten.quote:
Dat was het hier ook. Als het 44 minuten geleden bekend was geworden, dan wisten wij dat hier inmiddels echt wel!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor mij was het de 44 minuten geleden time stamp, maar geen enkel ander bericht ergensZoiets zou meteen gepushed worden als breaking news op nos en nu.nl
Nogmaals, geen benul.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is toch fake nwsquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop ook dat het doorgaat en ik ga hier ook eerlijk typen dat ik altijd kijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoop dat het wel net uitstel ofzo doorgaat.
Eerst iedereen herstellen en weer fris en fruitig worden![]()
Wb
Die milde vormen zijn er al. De andere coronavarianten dacht ik. Bestaan er al langer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef _I het volgende:
[..]
En alles moet ontsmet worden. Onmogelijke taak. gewoon accepteren dat ziektes erbij horen en tijdnodige hebben om tot rust te komen.
Laten we hopen dat er snel een milde vorm uitbreekt.
Scholen dicht, OV plat, horeca dicht zijn effectieve middelen om de infectie- snelheid te verminderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Nexum het volgende:
Kunnen de scholen please dicht ik heb echt zin om lekker thuis te zitten namelijk
Banaanvragen worden niet gewaardeerd. 🍌quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De tafel zit nog wel gewoon goed vol, zijn de gasten minder besmettelijk dan het publiek?quote:
Waar zie je hem? of bedoel je afgelopen uitzending (nog niet gezien)quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:26 schreef _I het volgende:
Arjen Lubach vindt het nu toch wel wat serieus.
Een van de gasten had verzocht op geen publiek, vanwege kans op coronabesmettingquote:
Heeft iemand weer wat centen aan verdient denk ik. Meteen een paar duizend man op geklikt waarschijnlijk, waarvan een groot deel toch geen adblock heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:27 schreef PinkLow het volgende:
Ik kreeg die link per Whatsapp! Maar omdat het hier daar totaal niet over ging, wist ik dat het nep was... lang leven fok!
Daar is ze toch weer!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dank je wel, maar dit topic gaat heeeeeel hard.
Ja, daar lering uit trekken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hoe je ziekenhuizen helemaal overvol laat raken van patiënten? En te weinig personeel inzet? En ouderen de deur uitwijst?
Nah, ze hebben diverse strains vastgesteld, daar kan je nog niet uit concluderen dat er 1 milder is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:26 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die milde vormen zijn er al. De andere coronavarianten dacht ik. Bestaan er al langer.
**Nevenvraagje:
Zou iemand die in het verleden een andere corona al heeft gehad hiervoor nu minder gevaar lopen?
Bij Eva aan tafelquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar zie je hem? of bedoel je afgelopen uitzending (nog niet gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |