Hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:52 schreef fetX het volgende:
Wat een gigantische flopmods in COR. Mijn hemel.
quote:Dat het de Aziaten menens was, bleek toen de website van Waregem1 werd aangevallen uit Amerika en Azië. Net als de sites van twee zusterstations, VlaamseArdennen1 en Radio Media. „Het ging om een zogenaamde DDoS-aanval, waarbij constant een heleboel gegevens worden gestuurd totdat de webserver eruit ligt”, zegt Daelman. „Onze stations staan gelukkig op een andere locatie, maar ze dreigden ermee ook die uit te schakelen.”
Ik post een artikel waarbij ik zeg: 'dit bericht kreeg ik doorgestuurd, weet iemand of dit echt is / wat de bron is?quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef DonRaja het volgende:
@:caland Ik heb alle 3 seizoenen van Top Boy nu gezien. Was echt een goede tip, thanks!
Blij dat je het geld terugkrijgt. Ken genoeg mensen die het niet terugkrijgen (lol).quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
Vlucht is officieel geannuleerd trouwens, krijgen de kosten + airbnb volledig vergoed. Kk leven
Goed om te lezen dat de mods wat gedaan hebben met mijn TR.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik post een artikel waarbij ik zeg: 'dit bericht kreeg ik doorgestuurd, weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Wordt mijn hele post verwijderd
Vuile klootzak.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de mods wat gedaan hebben met mijn TR.
weet iemand of dit echt is / wat de bron is?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik post een artikel waarbij ik zeg: 'dit bericht kreeg ik doorgestuurd, weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Ja, logisch toch want het was al aangetoond fake nieuws.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Dit vroeg je helemaal niet, debiel.
Huhquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Dit vroeg je helemaal niet, debiel.
Ja je post gewoon onzin met de tekst 'dit kreeg ik net via WhatsApp!!!1' erbijquote:
Boterhamzakje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Pijpt Rebekka nu nog zonder condoom? Ik vraag dit voor een vriend i.v.m. COVID-19.
Prima organisatie dat swiss Airquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Blij dat je het geld terugkrijgt. Ken genoeg mensen die het niet terugkrijgen (lol).
hè? Ik postte ook over de onduidelijkheid van de bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je post gewoon onzin met de tekst 'dit kreeg ik net via WhatsApp!!!1' erbij
Daar heeft NIEMAND iets aan.
Nee dat deed je niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
hè? Ik postte ook over de onduidelijkheid van de bron?
IK WORD BEFLIKKERD
Schiet m overhoop!quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:11 schreef DonRaja het volgende:
Corona bij mijn schietclub, alle activiteiten per direct gestaakt.
RIPquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:11 schreef DonRaja het volgende:
Corona bij mijn schietclub, alle activiteiten per direct gestaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |