haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Knappe TT's hebben die mods altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat zeker ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee de enigen wat denk je dat er na alle rechtzaken nog een paar mensen zijn die vrijwillig hun dayjob opzeggen/huis moeten verkopen etc.
Helden echt maar tegen een te dure prijs.
Achterlijk gedoe dat kick out zwarte piet
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
nope je had lekker geen lapoquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Gekaapt word zou ik zeggen maar nee... een databasefout in fok
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wrom zou ik een TT bedenken?quote:
geen TT is beste TTOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Boerenkool is bijna klaar.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Klopt, stel mafkezenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:34 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat zeker ja.
Achterlijk gedoe dat kick out zwarte piet![]()
Nee duhh dat zeg ik toch ik had database fot waardoor mn post niet doorkwamquote:Sweet but not that sweet !![]()
ja die had ik er ff in gezetquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee duhh dat zeg ik toch ik had database fot waardoor mn post niet doorkwam
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze gaan nu om de zoveel maanden demonstreren om de zaak actueel te houden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zonder tt is dat makkelijk te doenquote:
Maar ach boeien ook zo tt ik zie hem soms niet eens of 1 keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pciesquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zonder tt is dat makkelijk te doen
Maar ach boeien ook zo tt ik zie hem soms niet eens of 1 keerSweet but not that sweet !![]()
kloptquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tuurlijk je bent een reuzekeutelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Top TTDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
dit was ook geen mod
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5402Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die uitspraak ken ik van thuis.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tuurlijk je bent een reuzekeutel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn gestoorden, en niet anders. Uitkering afpakken en aan het werk trappen!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan nu om de zoveel maanden demonstreren om de zaak actueel te houden.![]()
Droeftoeters.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan nu om de zoveel maanden demonstreren om de zaak actueel te houden.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5393 en ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5394 had ook geen mod als TsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:geniet er van.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar ik zie idd wel dat haags wel erg vaak geen TT gebruikt om snel te zijn
Nou niet janken en doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ze moeten wel die arme users, anders krijgen ze geen kans om te openen omdat er kapers op de kust zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5393 en ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5394 had ook geen mod als Ts
enjoyquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Protte wille.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
coroniaansquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo maar dat is romantischOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, de romantiek is ver te zoekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo maar dat is romantischWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Etenstijd
Het is allemaal nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
smakelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eet smakelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eet smakelijk 84Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Dankquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
88-1quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dank uquote:
ga eten danOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ga ik doenquote:
dat sowiesoquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eten is koud als hij eerst iedereen bedankt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik ga stuk
R.I.P DTS.![]()
secondelijm gooienOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waarom, waar blijf je nou man.quote:
Kom punten halen
Ik zie je bijna niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ksstquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, waar blijf je nou man.
Kom punten halen
Ik zie je bijna niet meerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
veel aan het hoofdquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, waar blijf je nou man.
Kom punten halen
Ik zie je bijna niet meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
twee oren sowieso neem ik aanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Garcia out
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds met je ex?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee andere dingenee andere dingenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben je nu nog aan het zoeken NizWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mooi FFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gooi er nog meer imgtags om heen johquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ [url=img]http://www.berkery.nl/fok/00smile/hug.gif]afbeelding[/url] ][/img]
Tis wel een knuffel hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zag t aan de naam iddOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat goed van jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dus.... sommige mensen sporen niet
ONZ / Bi bi bli ode dode bobo bediededade wada shjediededade sjieOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jij zit ook overalquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:03 schreef Nizno het volgende:
ONZ / Bi bi bli ode dode bobo bediededade wada shjediededade sjieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
euh, ja blauw dan zie je wat meer voorbij komenquote:
En zit je ook op je eigen forumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
somsquote:
🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis kalmpjes daar he
ow straks ff tussen kunst en kitsch kijken, komt een mondriaantjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
niet gekliktquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:03 schreef Nizno het volgende:
ONZ / Bi bi bli ode dode bobo bediededade wada shjediededade sjieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
verstandigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2020 20:08 schreef Nizno het volgende:
tis kalmpjes daar he
ow straks ff tussen kunst en kitsch kijken, komt een mondriaantjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of was vorige week de mondriaan en nu de rembrandt
dat kan ook nogOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Sweetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was idd vorige week mondriaan en deze week rembrandtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ach,is bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Nizno het volgende:
was idd vorige week mondriaan en deze week rembrandt
ja, mijn geheugen is soms wat zevigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
TralalalalalalaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tiedeledie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waar moest ik naar zoeken trouwens dot?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
DomdomperdedomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nergens naarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of je moet willen zoeken. Dan mag je zoeken wat je zoeken wiltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jij vroeg of ik nog aan het zoeken wasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Op zoek met Nizno.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar topics zonder tt 😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die hoef je niet te zoeken. Die is niet te missen 🙃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ahhhhh nee daar was ik al mee klaar nadat ik veel haags zonder TT zagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je gooide er nog een in van mrsL toen zei ik ben nog aan het zoeken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhhhh nee daar was ik al mee klaar nadat ik veel haags zonder TT zagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarna gooide ik nog twee in 1 post en zei ik dat ik snapte dat haags t idd vaak deedquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gooide er nog een in van mrsL toen zei ik ben nog aan het zoeken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En dat de beste TT geen TT is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarna gooide ik nog twee in 1 post en zei ik dat ik snapte dat haags t idd vaak deed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Haags is er een held in. Die kaapt er heel wat per dag. Alhoewel hij er een heel stuk minder is de laatste tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is goed voor hem wat minder hier te DTSen
Zouden meer MODS moeten doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
is goed voor hem wat minder hier te DTSen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke
lucht t op?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Was loos skeet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😇quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow das wel kutquote:
een deur kapot slaan een optie?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sla wel zo die rembrandt kapotquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow das wel kut
een deur kapot slaan een optie?![]()
quote:
Of een stoel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow das wel kut
een deur kapot slaan een optie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook een optie.quote:
ik ga thee zetten en alvast klaar zitten![]()
zal wel pas tegen 20.50 voorbij komenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tis weer rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij is dat programma niet live.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey plymWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:22 schreef skysherrif het volgende:
Dank mensen
Ik ben echt kuuuuuuuuuut
Zo![]()
Hoi JipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet gekliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I know the reason you've been cryin'quote:
And I heard she won't be needin' you
How does it feel, bein' the one left behind
(What's the matter baby) What's the matter baby, is she hurtin' you?
And I heard you found out she's been cheatin'
Oh yeah and I heard she even thought that she was untrue
Well how does it feel being on the outside lookin' in
(What's the matter baby) What's the matter baby, is she hurtin' you?
What's the matter baby, is she hurtin' you?
Remember, remember when I needed you so bad
Remember, what you had to say
You told me Little girl, find another sooner... (too much noise here)
You left, you left then and you walked away
I know, I know that hou've been askin' about me
(What's the matter baby) well I'm sorry baby but I've got somebody new
Whoa, whoa, whoa my hurt, my hurt, my hurt is just about over
Well let me tell you somethin' baby, it's just startin' for you
What's the matter baby baby baby, that girl has she been hurtin' you?
What's the matter baby?
What's the matter, uh?
Come on boy, you can tell me
Remember I'm a very good friend of yours
Yes and I know a little bit about pain
Does it hurt?...
Does it hurt, uh? What's the matter baby?...![]()
Niet gelezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor. Geen belangstelling 😝Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb je een nee nee sticker daarvoor?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vast wel. Breng der ff op gedachten.
![]()
![]()
ik was al bezig iddOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja zoietsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja hoor aKboR is ook aan gestoken door het poëziealbum virusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zie dubbelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor aKboR is ook aan gestoken door het poëziealbum virus![]()
![]()
je weet wat voor album dat is mario?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik schreef toch van die 68 jarige man die in Zaanstad zou zijn overleden aan Corona. Hoor ik net dat zijn dochter op Facebook plaatst dat het beter met haar vader gaat
Dat is toch ook wat!![]()
ow das bijzonderquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef Jippie68 het volgende:
Ik schreef toch van die 68 jarige man die in Zaanstad zou zijn overleden aan Corona. Hoor ik net dat zijn dochter op Facebook plaatst dat het beter met haar vader gaat
Dat is toch ook wat!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ben wel benieuwdquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eigen interpretatie waarschijnlijkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef Jippie68 het volgende:
Dat is toch ook wat!
Wie vertelt zoiets?!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
geen koorts?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Das raarquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef Jippie68 het volgende:
Dat is toch ook wat!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jippie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roddels gaan snel hoor, net de media.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef Jippie68 het volgende:
Dat is toch ook wat!![]()
Die verzint mensen dood? Jippiequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nee joh. Had ze gehoord of gelezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als eenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zwerende vingerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
sweet dreamsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik maak geen koeien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot straks Plym.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HalloDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hoi 88Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou niet durven Engine!quote:
Kreeg het te horen via een Groepsapp en ws heeft zijn dochter het ook gehoord via via![]()
![]()
![]()
Hoi
Hoi mrsLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Miss
hallo allemaal
wat fijn dat je er bentOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Jip
Hoi FerrousWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BBen je voor het eerst hier?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ben je voor het eerst hier?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
grinnikOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gelukkigOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gaat het weer een beetje skeet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb je wel eens vaker hier gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeft niet hoor kan alle topics al zo een beetje wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik je ff rondleiding geven dan?![]()
ik kijk nooit naar usernames enzo
blok alleen maarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Goh, dat was nog niet opgevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bollekeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dus jij bent een echte blokkendoos?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:04 schreef Nizno het volgende:
ik kijk nooit naar usernames enzo
blok alleen maar![]()
remisollekeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Snolle.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😅quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dus jij bent een echte blokkendoos?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee een blokkepotquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dus jij bent een echte blokkendoos?
PotvisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Piranha ook wel een beetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en das de reden dat ik gordijnen hebquote:
zowat hetzelfde maar dan blokkendquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:09 schreef Ferrous het volgende:
Blokke
[..]
Wat is een blokkepot? Weet wel een bokkepootOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niz valt op vrouwen en ze blokt graagquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:09 schreef Ferrous het volgende:
Blokke
[..]
Wat is een blokkepot? Weet wel een bokkepootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb mn momentenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet zo vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, enkelequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jeetje ik heb geleerd waar de term smeerlap vandaan komtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
KeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertelquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:12 schreef Nizno het volgende:
jeetje ik heb geleerd waar de term smeerlap vandaan komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in amsterdam ontstonden files door rijkoetsen, dus werden ze verboden, dat vonden regenten vervelend dus werd het weer toegestaan, maar kregen ze rijwielbelastingquote:
dus toen waren er mensen die namen geen koets op wielen maar op ijzers, en de koetsier liep er naast ipv op de bok met een lap met olie om de ijzers te kunnen smeren
de smeerlapOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer wat geleerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel grappig ja zo leer ik nog eens watquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
in amsterdam ontstonden files door rijkoetsen, dus werden ze verboden, dat vonden regenten vervelend dus werd het weer toegestaan, maar kregen ze rijwielbelasting
dus toen waren er mensen die namen geen koets op wielen maar op ijzers, en de koetsier liep er naast ipv op de bok met een lap met olie om de ijzers te kunnen smeren
de smeerlap![]()
een leerzaam programma, tussen kunst en kitschOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit zijn van die nutteloze feitjes die je nooit meer vergeetquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
in amsterdam ontstonden files door rijkoetsen, dus werden ze verboden, dat vonden regenten vervelend dus werd het weer toegestaan, maar kregen ze rijwielbelasting
de smeerlap![]()
![]()
idd. en dat dankzij fritsquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dit zijn van die nutteloze feitjes die je nooit meer vergeetOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
goed kauwenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die Frits tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar het klopt niet helemaal,een koets heeft wielen,zonder wielen noemt men het een slee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ma.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het klopt niet helemaal,een koets heeft wielen,zonder wielen noemt men het een slee.
Lijkt wel een dodensleequote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nee een koets op ijzers noem je een sleepkoetsquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het klopt niet helemaal,een koets heeft wielen,zonder wielen noemt men het een slee.![]()
![]()
Weten we ook gelijk waar het woord lul de behanger voor staat met een beetje fantasie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
de smeerlap![]()
ja joh ik kan er niets aan doen dat die amsterdammers het nodig vonden om de rijwielbelasting te ontduikenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Of een een toeslede.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee een koets op ijzers noem je een sleepkoets“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
30.000 euro voor de rembrandtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Leuke feitjes.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
LatersDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
dag hoorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Doei.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
![]()
Ferrous
kleurtjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
SchijtkleurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
roodoranjegeelgroenblauwmodbreakOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oké dan.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
spielereiOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niz verveeld zich. En dan noemt ze de plaatjes van Jip,irritant 😝Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
grinnik
HihiDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 564 / 3377
2. devzero / 450 / 1581
3. Dr.Mikey / 435 / 2780
4. PlymouthFury / 405 / 2668
5. skysherrif / 335 / 2780
6. engine / 304 / 1713
7. aKboR / 261 / 1662
8. Jippie68 / 244 / 2269
9. dud0r / 241 / 1918
10. FreshFruit / 227 / 1717
11. mario390 / 150 / 1587
12. Mrsloveable / 135 / 1139
13. madam-april / 129 / 1684
14. Nizno / 128 / 1416
15. Mickytjuh / 120 / 1174
16. Filosoofert / 71 / 660
17. Pumpalov / 70 / 556
18. noodgang / 51 / 375
19. SoS87 / 49 / 130
20. Grrrrrrrr / 46 / 345SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nog 6. Zit je er klaar voor NizWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[error] rood [/error]quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
[info] blauw [/info]![]()
neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Flauw hoor };|quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
[error] rood [/error]
[info] blauw [/info]![]()
bij mij doet ie t welquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
[error] rood [/error]
[info] blauw [/info]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: