Niet gaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef Minimunt het volgende:
ik twijfel om te gaan sporten in de sportschool. Zijn nu 3 gevallen bekend in de gemeente. Wat zal ik doen?
quote:Following a notification, a State Party shall continue to communicate to WHO timely, accurate and sufficiently detailed public health information available to it on the notified event, where possible including case definitions, laboratory results, source and type of the risk, number of cases and deaths, conditions affecting the spread of the disease and the health measures employed; and report, when necessary, the difficulties faced and support needed in responding to the potential public health emergency of international concern.
Als je jonger bent dan 35, gewoon gaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef Minimunt het volgende:
ik twijfel om te gaan sporten in de sportschool. Zijn nu 3 gevallen bekend in de gemeente. Wat zal ik doen?
ik ben jonger dan 35 jaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 35, gewoon gaan
Die liggen ondertussen al onder de grond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef polderturk het volgende:
In Qatar 238 nieuwe gevallen.
Het is daar 40 graden.twitter:anadoluagency twitterde op woensdag 11-03-2020 om 19:30:29Number of #coronavirus cases in #Qatar rises to 262
Qatari Health Ministry confirms 238 new virus cases
https://t.co/V57IhnrbG4 https://t.co/VBzAZEevKB reageer retweet
En het was vandaag biddag, blijkbaar zitten ze dan 2 maal in de kerk met een groep te bidden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Ook de noodtoestand in geheel Slowakije vanaf maandag. Onder meer religieuze bijeenkomsten worden dan verboden, best een dingetje. Dat gaat er hier sowieso niet komen, dan krijgen we een partij rellen in de Bible Belt die zijn weerga niet kennen.
Heb je geen home-gym thuis?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef Minimunt het volgende:
Wacht, maar dat kon helemaal niet! Het virus zou verdwijnen bij warmer weer?!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Qatar in één dag van 24 naar 262 is ook wel een dingetje, goeiemorgen.
Het bericht legt vooral uit waarom veel mensen niet getest worden. Het is vaak gewoon niet relevant. RIVM is er daarnaast wel degelijk van op de hoogte dat het daadwerkelijke aantal hoger ligt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is exact Kyran z'n tekst maar die werd niet serieus genomen.
Of dit is stiekem @:Kyran
Vooral omdat ze bang zijn dat de toelevering in de problemen gaat komen denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:35 schreef bleiblei het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom je wc papier zou gaan hamsteren?
Of is die discussie al geweest.
Ja joh, hartstikke gezellig. Wel de scholen dicht op de Bible Belt vandaag, want biddag, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En het was vandaag biddag, blijkbaar zitten ze dan 2 maal in de kerk met een groep te bidden.
https://nl.wikipedia.org/(...)n_Arbeid?wprov=sfla1
Eens kijken of de statistiek van meer gevallen in de biblebelt dan over een week of 2 is uitgekomen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tja er gaan mensen dagelijks dood aan honger in Afrika en dat boeit ook niemand
Over het algemeen zijn refos zeer gezagstrouw.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt omdat het nu voor de mensen die hier niet lezen nog niet zo erg lijkt. Als de maatregelen in Brabant landelijk worden neem ik wel aan de ze er zich aan zullen houden hoor.
En zo niet, sja, so be it dan.
Hier nog stapels in de supermarkt vandaag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral omdat ze bang zijn dat de toelevering in de problemen gaat komen denk ik.
Pff ook flink wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef Houtenbeen het volgende:
497 nieuwe gevallen en 15 nieuwe doden te betreuren in Frankrijktwitter:Le_Figaro twitterde op woensdag 11-03-2020 om 19:34:39🔴 Coronavirus - La France compte 2281 cas confirmés, dont 48 décès ⤵
https://t.co/S5ZbyDDgv4 #covid_19fr reageer retweet
En dan ga je 2 jaar voorraad aan pleepapier in huis halenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral omdat ze bang zijn dat de toelevering in de problemen gaat komen denk ik.
Blijkbaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dan ga je 2 jaar voorraad aan pleepapier in huis halen
Enige verklaring die ik kan bedenken is dat mensen verwachten geen stromend, of schoon water te hebben. Dat gebeurd vaak na een orkaan (Kan me nog herrinneren dat na de laatste grote orkaan in de VS sommige mensen een maand zonder stromend water zaten. Dan kan ik me voorstellen dat WC papier wel handig is, aangezien je je niet kan wassen. Maar dat zie ik hier niet gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:35 schreef bleiblei het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom je wc papier zou gaan hamsteren?
Of is die discussie al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |