Nee maar gelukkig lees je hier alleen feiten en absoluut geen paniekerige reacties. Dus komt goed vriendquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:12 schreef Za het volgende:
Dit is bijna een soort oorlogssituatie met deels onbekende vijand.
Wanneer ik de tv aanzet met al die jolige programmaatjes kan ik dat eigenlijk niet meer begrijpen gezien de omstandigheden.
Voor mijn gevoel is alles of een groot deel van wat we ooit voor lief namen of wat vanzelfsprekend was verdwenen.
Misschien lees ik al te lang mee hier.
Er is wel hoop toch, kijkend naar China.
Nou zeg datquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FFS. Dat wist men over de hele wereld weken terug al.....
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:14:45Major coronavirus updates so far today:
- Italy: 2,313 new cases, 196 new deaths
- Iran: 958 new cases, 63 new deaths
- Spain: 527 new cases, 18 new deaths
- France: 497 new cases, 15 new deaths
- Germany: 343 new cases, 1 new death
https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Rtl zegt ook gewoon niet waar ze het vandaan hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)/rtl-nieuws-1930-uur
op 4:33
Die 85-jarige corona-patient kan ook onderliggende kwalen hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat die iemand van de IC misschien 87 jaar is met onderliggende kwalen. Je zult dan een keuze moeten gaan maken, daar had men het in Italie ook al over.
maak je je helemaal geen zorgen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig lees je hier alleen feiten en absoluut geen paniekerige reacties. Dus komt goed vriend
Raar maar wel solidair. Overigens zijn de genoemde hoeveelheden een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb niks met Wilders maar mijn hemel..:twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 11-03-2020 om 18:58:19Wat een verraad!
VVD-Sts Broekers-Knol zegt te overwegen 15.000 stuks mondkapjes + handgel van Nederland naar Griekenland te sturen terwijl we er hier zelf een tekort aan hebben!
PVV-Kamerlid Emiel van Dijk wast haar terecht de oren!
#coronavirus #corona #coronavirusNederland https://t.co/dw7FolRtIF reageer retweet
Nee, 0,0 echt niet.quote:
Ja denken, dat is anders dan feiten hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
in 1vandaag 1 a 2 procent denken ze van de brabanders zijn besmet.
Doe dan ook meteen even die blauwdrukken, apparatuur etc. om even een paar ziekenhuizen uit de grond te stampen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Kan China niet die 40K artsen naar de EU toe sturen nu ze toch niks meer te doen hebben
En als zoveel mensen besmet raken dat de ziekenhuizen vol komen met zwakkeren?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, 0,0 echt niet.
Noem me maar gek ik denk nog steeds: niets aan het handje tenzij je ook bang moet zijn met een zwakke gezondheid.
2.5 miljoen ongeveer.quote:
Ook met een goede gezondheid heb je last. Als jij een operatie nodig hebt, dan is daar geen plek meer voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, 0,0 echt niet.
Noem me maar gek ik denk nog steeds: niets aan het handje tenzij je ook bang moet zijn met een zwakke gezondheid.
Ja als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot, zei mijn opa altijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als zoveel mensen besmet raken dat de ziekenhuizen vol komen met zwakkeren?
Daar zullen de mensen die hun behandeling mislopen vanwege een gebrek blij mee zijn zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Raar maar wel solidair. Overigens zijn de genoemde hoeveelheden een druppel op een gloeiende plaat.
Tja pech dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook met een goede gezondheid heb je last. Als jij een operatie nodig hebt, dan is daar geen plek meer voor.
nee maar serieusquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot, zei mijn opa altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |