Uitzending staat nog niet online, ik kom er op terug.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Thanks alvast.
Vermoeden is nogal zweverig namelijk, ook niet echt professioneel van RTL nieuws om het zo te brengen.
Waarom ontken je de waarheid? Waarom vergelijk je maatregelen voor een virus waar niemand weerstand tegen heeft, met een griep, waar elk jaar een miljoen mensen een inenting voor krijgen?quote:
Schijnt wel een besmettingshaard te zijn daar. Geen idee of dat ook een bejaardentehuis is of zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:07 schreef Whipper het volgende:
Ik zie dat Madrid intussen ook geel is. Hopelijk wordt dat pas oranje/rood als ik zondag weer terug kom
Nee, wij hebben 1150 bedden, waarvan 60% tot 70% bezet momenteel. Wij hebben dus nog maar 500 vrije bedden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat is wat wij ongeveer aan kunnen toch? Qua IC bedden?twitter:BNODesk twitterde op woensdag 11-03-2020 om 19:48:21At least 1,028 coronavirus patients in Italy are now in intensive care, which is up from 877 yesterday https://t.co/DncULwHjVK reageer retweet
Thnx.quote:
Wie zei dat??quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie zei het dan op het nieuws?? Was het niet het rivm?
Niks verzonnen aan. Alle ziekenhuizen zijn zich hierop aan het voorbereiden.quote:
Geen idee, iemand riep RTL volgens mij. Er is echter ook een Duits onderzoek die dit zegt en daar hecht ik wel waarde aan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie zei het dan op het nieuws?? Was het niet het rivm?
En hoeveel van die positieve tests in NL is kritiek en hoeveel is mild?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben 1150 bedden, waarvan 60% tot 70% bezet momenteel. Wij hebben dus nog maar 500 vrije bedden.
IC bedden klinkt allemaal spannend, maar het gaat er natuurlijk om of we genoeg mensen kunnen beademen dat kan ook gewoon in de gewoon ziekenhuis bed met beademings apparatuur.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben 1150 bedden, waarvan 60% tot 70% bezet momenteel. Wij hebben dus nog maar 500 vrije bedden.
Gisteren heb ik een interview gezien van een Italiaanse arts dat ze niet kijken naar leeftijd maar naar de slagingskans van overlevenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een beetje het Trolly probleem? Ik zou iig niet degene willen zien die moet besluiten welke mensen er van de IC gegooid moeten worden...
Dat is dus lastig te vergelijken aangezien het RIVM geen duidelijkheid geeft en ook nog eens halverwege van "tactiek" wisselt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En hoeveel van die positieve tests in NL is kritiek en hoeveel is mild?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)/rtl-nieuws-1930-uurquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee, iemand riep RTL volgens mij. Er is echter ook een Duits onderzoek die dit zegt en daar hecht ik wel waarde aan.
Leuk dat je dit vraagt. Ik ben deze week bezig met dit vraagstuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komen er binnen een paar dagen ruim 1000 voor 2 a 3 weken lang op de IC te liggen, zodat je normale zorg ook niet meer door kan gaan?
Het meest dodelijkste organisme in de wereld wat de meeste ziektes verspreid is de mug.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef _I het volgende:
[..]
Waarom ontken je de waarheid? Waarom vergelijk je maatregelen voor een virus waar niemand weerstand tegen heeft, met een griep, waar elk jaar een miljoen mensen een inenting voor krijgen?
Mijn god je kan ook overdrijven maat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:12 schreef Za het volgende:
Dit is bijna een soort oorlogssituatie met deels onbekende vijand.
Wanneer ik de tv aanzet met al die jolige programmaatjes kan ik dat eigenlijk niet meer begrijpen gezien de omstandigheden.
Voor mijn gevoel is alles of een groot deel van wat we ooit voor lief namen of wat vanzelfsprekend was verdwenen.
Misschien lees ik al te lang mee hier.
Er is wel hoop toch, kijkend naar China.
Waarom zou je iemand van de IC afgooien ten faveure van een 85-jarige met corona?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Markesh het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een interview gezien van een Italiaanse arts dat ze niet kijken naar leeftijd maar naar de slagingskans van overleven
Thanks, even kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)/rtl-nieuws-1930-uur
op 4:33
Omdat die iemand van de IC misschien 87 jaar is met onderliggende kwalen. Je zult dan een keuze moeten gaan maken, daar had men het in Italie ook al over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand van de IC afgooien ten faveure van een 85-jarige met corona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |