En in India dan? Daar is het lekker warm momenteel. Nee joh, is om het volk rustig te houden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:24 schreef quirina het volgende:
Op het nieuws bij editie.nl beweren ze dat het virus weg gaat door het lente weer.
Op Tenerife is het altijd lente en is de Corona ook niet weg en zaten mensen gevangen in hun hotel...
Ja hoor.
Na de E3 verdomme ook de E2 alquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:03 schreef crystal_meth het volgende:
A major fair for the gaming industry, E2 2020 in Los Angeles, has joined the long list of events that have fallen victim to attempts to minimise the spread of coronavirus.
Op basis van wat precies?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat het in Nederland wat geleidelijker gaat.
Ok, hier kunnen we wel iets meequote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Milaan gewoond, je wilt niet weten hoeveel (illegale) Chinezen daar wonen. het verwonderde me niets dat het daar maximaal begonnen is. Ik denk dat het in Nederland wat geleidelijker gaat.
Mag je al niet meer in, hele land is op slot.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef Stance het volgende:
[..]
En in India dan? Daar is het lekker warm momenteel. Nee joh, is om het volk rustig te houden.
Ik mocht 1wk niet werken, dus thuis, en ik moet mijn temperatuur goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je bent thuis? Hoop dat je je snel beter voelt! Als de uitslag corona is word je dan opgenomen of is daar niks van gezegd?
En dan de F1quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na de E3 verdomme ook de E2 al![]()
Straks gaat de E1 er ook aan
Ik denk dat het huidige probleem niet meer China is, maar Italië.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Milaan gewoond, je wilt niet weten hoeveel (illegale) Chinezen daar wonen. het verwonderde me niets dat het daar maximaal begonnen is. Ik denk dat het in Nederland wat geleidelijker gaat.
Fijn om te horen dat sommige artsen pro-actief handelen!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:03 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Nergens om gevraagd.
De arts besloot zelf direct een vinger prik te doen om te kijken of het bacterieel was, en heeft mij direct doorgestuurd voor een “erg uitgebreid onderzoek” toen dit niet het geval bleek.
Ze kunnen alleen maar naar andere landen kijken, zelf de leiden nemen kennen ze niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:03 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, dit kan wel, naar voorbeeld van andere landen. Maar andere landen sluiten ook scholen, grenzen, etc.
oke. Hoop dat je snel beter voeltquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:05 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik mocht 1wk niet werken, dus thuis, en ik moet mijn temperatuur goed in de gaten houden.
Kinderen/man etc mogen gewoon naar school/werk
Thx voor de tip!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:05 schreef DawN het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat sommige artsen pro-actief handelen!
Desalniettemin, spannend! Sterkte!
Uit eigen ervaring weet ik, dat een beetje rechterop slapen helpt tegen het "borrelen"
Thxquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Hoop dat je snel beter voelt
Ja maar als we dat doen dan iedereen ook boos. Want: "willen weer het braafste jongetje van de klas zijn"quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen maar naar andere landen kijken, zelf de leiden nemen kennen ze niet.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
ik heb even gemist wie deze Steve is?
Zie het als een paard en wagen die getrokken wordt door 12 paarden. Als die in paniek raken maakt het niet meer uit wat jij doet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:05 schreef Jake_Skywalker het volgende:
De enige ‘onnodige paniek’ is de onnodige paniek voor onnodige paniek
Bij noodsituaties als deze lijkt het wel alsof onze autoriteiten banger zijn voor die ‘onnodige paniek’ dan voor de gevolgen van de ramp zelf. Ik vraag me af waarom.
Nou als je start met 1000 geïnfecteerde (geïnfecteerde Chinezen die allemaal rond dezelfde tijd naar Italië gereisd zijn), of met een paar, is een verschil.quote:
Zo'n schreeuwerige autistische streamer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
ik heb even gemist wie deze Steve is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |