is zo makkelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gebeurd, gaat bijna sneller al typen
Volgens mij bedoelde je hier 'lelijk'.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben niet zo van het zelf bakken.
Ben ook vrij lui eigenlijk.
je keek in de spiegel?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde je hier 'lelijk'.
Nee op haags z'n instaquote:
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde je hier 'lelijk'.
Duurt langer dan naar de ah fietsenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
men zette de mixer aan en mikken een half ei er in, de boter en de meel
als het gemixt is hale men het uit de bak en make men een bal er van
pakke men de taartvormdinges en vette die in
ramme de bol deeg er op en douwe het aan en rekke het uit en mikke het 25min in de oven
maar wel stukken goedkoper en stiekem ook lekkerderquote:
om dat ik niks meer heb ,katzenfutter, brot,jogurt,käse,almdudlerquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom Mario?
Deel je de winst met mij
Naar de AH fietsen duurt ook langer dan Haags een koek op z'n bakkes te geven.quote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef Pumpalov het volgende:
WOEST DAT HIJ MIJN PM NIEt BEANTWOORD HEEFT
Yeesssssquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef Jippie68 het volgende:
Om humanitaire redenen (haags) zie ik verder af van het plaatsen van halucinogene gijes om Nizno te sarren.
Is getekend
Jippie68
Heel m'n leven getraind voor dit momentquote:
Deze is best goedquote:
Dat wel. Maar tijd is geld! Dus als ik die tijd reken met m'n uurloon is het een verdomd dure koek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel stukken goedkoper en stiekem ook lekkerder
ff insmeren voor de glansquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
is zo makkelijk
ow vergeet nog dat je ergens die tweede helft ei nog op de koek moet mikke trouwens voor hij in de oven gaat en nadat hij over het blik verdeeld is
Doeidoeiquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:55 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik wat leuks doen.
dag dag doei doei tjuus
Nee, ik bedoelde de lottoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ik niks meer heb ,katzenfutter, brot,jogurt,käse,almdudler
Alleen voor Haags?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef Jippie68 het volgende:
Om humanitaire redenen (haags) zie ik verder af van het plaatsen van halucinogene gifjes om Nizno te sarren.
Is getekend
Jippie68
Speel al 40j lottoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de lotto
Daar doe je toch altijd aan mee. Daarom zei ik , de winst delen
ooit wel eens wat gewonnen?quote:
Haags was de enige die aangaf dat hij 'beroerd' werd van die trippy gif, maar blij jou hiermee ook een plezier te doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen voor Haags?
Man ik dank je op me blote knieën
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Haags was de enige die aangaf dat hij 'beroerd' werd van die trippy gif, maar blij jou hiermee ook een plezier te doen
Tja ieder zijn ding en alles mag hierquote:
Bijna allesquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja ieder zijn ding en alles mag hier
Boterkoekquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
men zette de mixer aan en mikken een half ei er in, de boter en de meel
als het gemixt is hale men het uit de bak en make men een bal er van
pakke men de taartvormdinges en vette die in
ramme de bol deeg er op en douwe het aan en rekke het uit en mikke het 25min in de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |