13 geboden begon toch met een onthoofding of zo? Heb hem toen gelijk afgezet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:23 schreef Dotteke het volgende:
13 geboden is ook mooi .
Code 37.
Coppers
Wel de eersten volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ook vooral friesland we zijn ook de enigen die kick-out zwRte piet er niet inlieten
Ja mop. Mag toch nog niet normaal trainen dus alles aangepast en voorzichtigquote:
Ik doe tussen door zoveel dingenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat kon op een gegeven momwnt ook maar anders ondertiteling lezen is echt wrl de moeite waard
Hoofdinspecteur Pieter Van In en zijn team lossen misdaden en moorden op in en rond Brugge. Gebaseerd op de boeken van Pieter Aspe.quote:
Is niksquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
13 geboden begon toch met een onthoofding of zo? Heb hem toen gelijk afgezet.
de cock met cock in t belgsquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoofdinspecteur Pieter Van In en zijn team lossen misdaden en moorden op in en rond Brugge. Gebaseerd op de boeken van Pieter Aspe.
Nee de enigen wat denk je dat er na alle rechtzaken nog een paar mensen zijn die vrijwillig hun dayjob opzeggen/huis moeten verkopen etc.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja mop. Mag toch nog niet normaal trainen dus alles aangepast en voorzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |