Elke dag?quote:
Ja moet ik ook nog kijken maar dat is ook heftig qua martelingen ofzo??quote:
Ja wel als ik het nofig heb om te ontspannen maar ja bijna elke dag.quote:
Netflixquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dank voor deze tip! Videoland of Netflix?
Lekker. Ik heb helaas geen badquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja wel als ik het nofig heb om te ontspannen maar ja bijna elke dag.
Nee hoor,leuke serie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja moet ik ook nog kijken maar dat is ook heftig qua martelingen ofzo??
Daar kan ik niet zo naar kijken
Alles gaat stil voetbal ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:15 schreef mario390 het volgende:
tot 25.märz staat
de volleyball-meesterschaft still
quote:
Ik net een maandje ofzo maar het is een bad zoals een kinderbad maar dan voor volwassenen... dikke pret!quote:
Helaas?quote:
Oke ga ik die ook kijken... de ridder heeft al 4 seizoenen heerlijk lekker lang kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,leuke serie.
Ik heb De Ridder even in mijn lijstje gezet.
Ja, die heb ik helemaal gekeken, zeker een leuke seriequote:Op woensdag 11 maart 2020 19:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik zag dat jullie in vorige deel nog weer over series kijken hadden de Ridder is een leuke serie advocaten/ministerie justitie serie vlaams... met een onmeunige lekkere roodharige procureur-generaal!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heb ik helemaal gekeken, zeker een leuke serie
Oh my nou dan os de dekkingsgraad compleet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:20 schreef Nizno het volgende:
yeah grunn heeft t virus ook, tis niet eens een vindicattert, wel student
Helemaal blauw nu?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh my nou dan os de dekkingsgraad compleet.
Ben vandaag in drachten geweest ook corona en lig nu in de desinfecteer te weken.
uhuhquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh my nou dan os de dekkingsgraad compleet.
Ben vandaag in drachten geweest ook corona en lig nu in de desinfecteer te weken.
Er zit speelgoed in?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik net een maandje ofzo maar het is een bad zoals een kinderbad maar dan voor volwassenen... dikke pret!
Ja is toch af en toe lekker om gewoon even te dobberen met een biertje en Netflix aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |