Kijk, dat is nog eens een maatregel die zoden aan de dijk zet. Mensen uit de risico groep beschermen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef Belg het volgende:
In België mogen de mensen niet meer op bezoek in een rusthuis bron VTM nieuws
Daar ken ik er maar 2 van!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Is dat die YouTube clown die zogenaamd geen agenda heeft?
Hoe gaat het met jouw ziekteverschijnselen!?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef -Straw- het volgende:
Nou, officieel een pandemie dus. Was het eigenlijk al een tijdje.
Brandspiritus of ethanol gemengd met een beetje water in een kleine spray flacon doen?quote:
Whyquote:
Over een paar dagen is dat het dagaantal. Tenzij je denkt dat virale infecties zich niet exponentieel uitbreiden (zijn een aantal fokkertjes die dat glashard beweren hier)quote:
brandspiritus meurt wel ergquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Brandspiritus of ethanol gemengd met een beetje water in een kleine spray flacon doen?
Zelfs als ik niets te doen had dan zou ik nog niet 10 uur per dag vloggen waarbij ik allerlei tweets en twijfelachtige berichtjes ging voorlezen. Maar goed, dit scoort, want mensen zijn dom dus die kijken graag naar dingen waar ze vooral dom van blijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die gewoon de Tweets van het WHO voorleest, wat moet je nou de hele tijd?.
Het schijnt nogal problematisch te zijn om voldoende grondstoffen te vinden. En dan mogen fabrieken ook nog eens een maximale hoeveelheid ethanol verwerken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Elan het volgende:
Ook achterlijk dat je al een week geeneens desinfectiemiddelen kan krijgen in dit land.
Schroef dan de productie op.
Pandemie is wereldwijd, epidemie niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef Belg het volgende:
Kan iemand verschil uitleggen tussen pandemie en epidemie?
Het is gewoon zijn werk inmiddels, je weet wel, het is 2020 enzo. Die jongen doet echt niets verkeerd, hitst niemand op, speculeert niet, hij verzamelt feiten, that's it.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zelfs als ik niets te doen had dan zou ik nog niet 10 uur per dag vloggen waarbij ik allerlei tweets en twijfelachtige berichtjes ging voorlezen. Maar goed, dit scoort, want mensen zijn dom dus die kijken graag naar dingen waar ze vooral dom van blijven.
Als je al die adviezen volgt kom je nooit meer buiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Was wel benieuwd naar het reisadvies wat andere landen inmiddels aan Nederland hebben gehangen.
Canada:
[..]
Nieuw-Zeeland:
[..]
Australië:
[..]
Verenigde Staten:
[..]
Lijkt mij een prima maatregel inderdaad. Ik had hem ook al bedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een maatregel die zoden aan de dijk zet. Mensen uit de risico groep beschermen.
Niet het gezeur van openbare opsluiting van iedereen.
Beste Belg, in een volgend leven iets beter opletten op school.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef Belg het volgende:
Kan iemand verschil uitleggen tussen pandemie en epidemie?
Als je het niet wilt zien klik het niet aan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zelfs als ik niets te doen had dan zou ik nog niet 10 uur per dag vloggen waarbij ik allerlei tweets en twijfelachtige berichtjes ging voorlezen. Maar goed, dit scoort, want mensen zijn dom dus die kijken graag naar dingen waar ze vooral dom van blijven.
Hij klopt inderdaad niets op, leest feiten op. Maar ja Youtube, dat kan natuurlijk nooit goed zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon zijn werk inmiddels, je weet wel, het is 2020 enzo. Die jongen doet echt niets verkeerd, hitst niemand op, speculeert niet, hij verzamelt feiten, that's it.
Ach ja. Andere mensen kijken weer naar de wereld draait door. Of naar heel holland bakt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |