5x opzichtig niezen in de plooi van je elleboog als je manager in de buurt is en je kunt twee weken gamen op kosten van je werkgever.quote:
Haha, die manager werkt allang ergens anders joh. Directeur kwam net langsgewandeld dus ik hoopte al op "we gaan dicht" maar nee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
5x opzichtig niezen in de plooi van je elleboog als je manager in de buurt is en je kunt twee weken gamen op kosten van je werkgever.
Opzichtig niezen in de buurt van de directeur dan. Klein beetje oplossingsgericht te werk gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, die manager werkt allang ergens anders joh. Directeur kwam net langsgewandeld dus ik hoopte al op "we gaan dicht" maar nee.
Ik nies al de hele dag joh!quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opzichtig niezen in de buurt van de directeur dan. Klein beetje oplossingsgericht te werk gaan.
Pics van je monitor die onder de spetters zit....quote:
Ik nies toch niet overal overheen viezerikquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je monitor die onder de spetters zit....
Oh, ik dacht dat jij wel een viezerikje was.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik nies toch niet overal overheen viezerik.
Je moet niet alles smerig willen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij wel een viezerikje was.![]()
Tussen de regels door lees ik dat ik deels gelijk heb.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet niet alles smerig willen hebben.
Waar komt dit ineens vandaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb Master of puppets opgezet om nog even de laaste loodjes door te komen.quote:
Blegh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Master of puppets opgezet om nog even de laaste loodjes door te komen.
The classicsquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Master of puppets opgezet om nog even de laaste loodjes door te komen.
Zo ver wil ik niet gaan hoor, maar dit is wel echt een klassieker, en ik was altijd wel fan, echt zo vaak live gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand met verstand van muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |