Kunst academie is ook een school. Alleen een hoger niveau. Is hbo niveau. Valt vaak onder de hogeschool. Zie je het woord school daarin ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
en schule is niks met kunst conjo
in en schule zijn kinderen,je snapt niks
Kijk jij snapt de referentie tenminstequote:
Dat zal het virus leren!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef aKboR het volgende:
Men kan niet voorzichtig genoeg zijn..
Om virussen tegen te houden beter ook het internet afsluiten..
O dat wilde ik ook eten vandaag, had kaas en ham gehaaldquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh toch geen witlof vanavond.
Oh jakkes. Ik hou zo niet van boerenkoolquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wilde ik ook eten vandaag, had kaas en ham gehaald
Maar eet nu boerenkool
en schule vor kinderen is bedoelt hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunst academie is ook een school. Alleen een hoger niveau. Is hbo niveau. Valt vaak onder de hogeschool. Zie je het woord school daarin ?
Dus jij snapt niks .
[..]
Kijk jij snapt de referentie tenminste
School - > opleiding - > educatie van jong tot oudquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
en schule vor kinderen is bedoelt hoor
Eerlijk gezegd is het ook niet me favorietquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh jakkes. Ik hou zo niet van boerenkool
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh toch geen witlof vanavond.
Mag ik vragen welke provincie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:21 schreef aKboR het volgende:
Vrijdag weer naar school tenzij Corona uitbreid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |