punten hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zei 150
dus ik 200
toen melde iemand 250
dus zei ik 300
en ineens zei ik 450 its amazing
en ja nu is mario van slag
if it sounds...quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je een groot geldbedrag wint of een auto. Moet je wel eerst even wat persoonsgegevens en een kopie van je ID/paspoort sturen. Natuurlijk doe ik dat met zo'n verleidelijk aanbod.
Vooral via de anonieme mailtjes die je binnen krijgtquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je een groot geldbedrag wint of een auto. Moet je wel eerst even wat persoonsgegevens en een kopie van je ID/paspoort sturen. Natuurlijk doe ik dat met zo'n verleidelijk aanbod.
Ik denk dat ik netflix aan zetquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Straks maar eens kijken wat er te loeren valt op de tv vanavond( of video/netflix)
ach neeeeee meen je dat nou?quote:
Yepquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral via de anonieme mailtjes die je binnen krijgt
Spannend, ben benieuwd wat voor maatregelen ze daar gaan nemen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef mario390 het volgende:
nu onze regierung live
met nieuwe maßnahmen
Ik zeg geen handen schudden, niet kussen met vreemden en geen BB Brazil meer kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef mario390 het volgende:
nu onze regierung live
met nieuwe maßnahmen
want dan denk ik aan Brabant want daar is het dicht,..quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, ben benieuwd wat voor maatregelen ze daar gaan nemen.
Grenzen dicht toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, ben benieuwd wat voor maatregelen ze daar gaan nemen.
Dan ben je echt gek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo'n kans laat je toch niet liggen?
IK weet het nog niet, kijk een serie op Videoquote:
oehhhh dat laatste is wel gemeen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zeg geen handen schudden, niet kussen met vreemden en geen BB Brazil meer kijken
Koekje?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach neeeeee meen je dat nou?
jezus mario ga eens gewoon normaal doen ipv steeds obsessief te doen en anderen niet te begrijpen als ze een grapje maken. want he jij bent zo serieus
DOes s liefffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach neeeeee meen je dat nou?
jezus mario ga eens gewoon normaal doen ipv steeds obsessief te doen en anderen niet te begrijpen als ze een grapje maken. want he jij bent zo serieus
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zeg geen handen schudden, niet kussen met vreemden en geen BB Brazil meer kijken
misschien wel een idee.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef mario390 het volgende:
vanaf volgende week mandaag
geen schole meer vor kinderen de ouder zijn hoe 14 jaar
tot ostern
DIcht is een groot woord, maar zijn wel strenge maatregelenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
want dan denk ik aan Brabant want daar is het dicht,..
Kijk de laatste tijd graag docuseries, maar daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet het nog niet, kijk een serie op Video
Maar ben een beetje ja weet niet wat heb nergens zin in
mIsschien moet ik een avondje overslaan en gewoon niets gaan kijken
Mag ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel een idee.
heb boterkoek gemaakt
Wat voor serie dan..quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet het nog niet, kijk een serie op Video
Maar ben een beetje ja weet niet wat heb nergens zin in
mIsschien moet ik een avondje overslaan en gewoon niets gaan kijken
Tot Pasen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef mario390 het volgende:
tot ostern
Oke, en jonge kinderen mogen wel?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef mario390 het volgende:
tot ostern
Ik klik nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef 88-4 het volgende:
Gewoon overal op klikken, word je vanzelf miljonair.
neequote:
O dat is lekker. Heb ik al lang niet meer gemaakt ,dik-makers zijn hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel een idee.
heb boterkoek gemaakt
Je hangt ook niet op?quote:
Lekker! Heb dat nog nooit zelf gemaaktquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel een idee.
heb boterkoek gemaakt
Dan ga ik dat helemaal niet kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kijk de laatste tijd graag docuseries, maar daar wordt je niet vrolijk van.
dann werden jonge kinderen huilen dat ze niet scholvrij hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, en jonge kinderen mogen wel?
Dat is raar.
Maar goed dat ze ingrijpen. Beter voorkomen dan genezen.
ja, daarom maak ik een mooie grote ronde en snijd ik die in 12 stukken, 4 naar ouders, 3 naar zus en dan heb ik nog 5 over.... is het toch al de helft minder dikmakendquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker. Heb ik al lang niet meer gemaakt ,dik-makers zijn het
euhhhhhh private practice of zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor serie dan..
Dat kan je ook doen, of gewoon iets kijken waar niet teveel bij na hoeft te denken, doe ik ook wel eens..
En je bent eigen baas, dus dan bel je jezelf ook niet?quote:
af en toe ff serierust nemenquote:
het gaat om dat dat oudere online leren kunnen dat is zo de idee van de regieerungquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, en jonge kinderen mogen wel?
Dat is raar.
Maar goed dat ze ingrijpen. Beter voorkomen dan genezen.
Ja, die zouden dat niet leuk vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann werden jonge kinderen huilen dat ze niet scholvrij hebben
Nee ik hang meteen op lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef 88-4 het volgende:
[..]
En je bent eigen baas, dus dan bel je jezelf ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |