Ik heb geen kat.quote:
quote:
Dacht ik al ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat had ik niet eens gezien.
Jij kent iedereen en weet alles.quote:
firefox? die gebruik ik al een tijdje niet meer .. hamgt mn systemen hierquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kent iedereen en weet alles.
Mijn browser heeft een update gehad, misschien ook een nieuwe spellingscontrole.
Nee Opera, die vind ik net wat fijner dan FFquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
firefox? die gebruik ik al een tijdje niet meer .. hamgt mn systemen hier
Ah OK die gebruik ik niet ..quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee Opera, die vind ik net wat fijner dan FF
Ik vind die wel fijn, maakt weinig gebruik van je hardware en loopt voor op andere browsers.quote:
misschien eens proberen danquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind die wel fijn, maakt weinig gebruik van je hardware en loopt voor op andere browsers.
Wat ik wel fijn vind met de laatste update is dat er 2 werkbladen zijn. Zo kan ik alle vacaturesites op het 2de werkblad zetten.quote:
Ìk ken het van lang geleden op de iPhone vroegerquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik wel fijn vind met de laatste update is dat er 2 werkbladen zijn. Zo kan ik alle vacaturesites op het 2de werkblad zetten.
Het is ook ieder zijn ding wat jezelf fijn vind.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ìk ken het van lang geleden op de iPhone vroeger
Klopt, een wereldwijde uitbraak/besmetting.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Pandemie is toch een globale uitbraak zover ik weet
Wat lult die vent van het WHO dan ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, een wereldwijde uitbraak/besmetting.
Weet ik veel ik heb hem niet op facebook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat lult die vent van het WHO dan ?
Ze proberen het plebs te kalmeren maar weten eigenlijk wel beterquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel ik heb hem niet op facebook.
Ik denk dat het totale aantal nog te laag is.
Als je de definitie van pandemie op van zoekt van het WHO dan zitten we in de hoogste fase.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze proberen het plebs te kalmeren maar weten eigenlijk wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |