Geen idee, ik luister nooit naar wat ie zegtquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:40 schreef Sodeknetters het volgende: [..] Rutte spreekt in typo’s. Halloooooo
![]()
![]()
Is ook maar het beste. Er komt niks zinnigs uit die gast.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister nooit naar wat ie zegt
Sinds zijn stortvloed aan gesproken ‘typo’s’, ik ook niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister nooit naar wat ie zegt
Dat handenschudden was wel de druppelquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rutte heeft al meerdere keren aantoonbaar gelogen. Als een ware VVD’er.
Nou idd, het een beweren en vervolgens het ander doen. Schande!quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat handenschudden was wel de druppel
Nederland is een lachertje geworden door deze premier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou idd, het een beweren en vervolgens het ander doen. Schande!
Ja en daarvoor was het ook al niet best.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nederland is een lachertje geworden door deze premier.
GB heeft je kennis nodigquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
ohohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo raad de plaat
quote:
Ruim beter, ik snapte er geen knars vanquote:
Dat kanquote:
Nee ik las even terugquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het ging over typos.. dus ga er wel van uit.. Anders moet je Sode ff vragen
Oh die heb ik nog niet ... Maar ze werken nog aan het assortimentquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef TillyB het volgende:
Nou de amazon app valt tegen imois dit nou de grote entree in NL.
Wat is de big deal? Ik bestel waar ik wilquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef TillyB het volgende:
Ik ook, en da's meestal de goedkoopstequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is de big deal? Ik bestel waar ik wil
WC papierquote:
Oh dat ook alquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Amazon prime voor 3 euro per maand. Nog meer series kijken
Ik zit inmiddels in drie series ofzoquote:
Ja mij ook en de prijzen en de website, ik denk dat Nederland verder is qua online shoppen alquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef TillyB het volgende:
Wilde u ook deelnemen aan de 40+ subleague van de F1 manager?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mij ook en de prijzen en de website, ik denk dat Nederland verder is qua online shoppen al
Win je daar Tony Chocolony meequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Wilde u ook deelnemen aan de 40+ subleague van de F1 manager?
Nee ik faal liever voor een groter podiumquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Wilde u ook deelnemen aan de 40+ subleague van de F1 manager?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |