een leeg weekend ? denk het nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat je dit gaat waarderen omdat het nooit meer gebeurt en dan snak je er naar.
Beetje geluk bij hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als er punten te pakken zijn is dat wel leuk
taktikquote:
nee ben wel beetje dts moe met tegenzin mijn best gedaan niet eruit gehaald zo als ik het wilde doe dan liever wat anders.quote:
Jawel. Zodra je een gezin hebt. Echt waar. Dan wil je ze soms gewoon vernietigen even een paar dagen.quote:
altijd lekker als ze een weekend naar opa en oma zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:55 schreef 00wildchild het volgende:
Pffff zo lekker jacuzziiiiii geen moeder zijn geen koken geen grote bek geen gezeik geen schoonmaken geen boekje voorlezen geen op tijd op moeten geen aan hoeven kleden geen niks ben echt zooooooooo zooooooooooooooooo blij.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:55 schreef 00wildchild het volgende:
Pffff zo lekker jacuzziiiiii geen moeder zijn geen koken geen grote bek geen gezeik geen schoonmaken geen boekje voorlezen geen op tijd op moeten geen aan hoeven kleden geen niks ben echt zooooooooo zooooooooooooooooo blij.
kan niet eens een vrouw houden johquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jawel. Zodra je een gezin hebt. Echt waar. Dan wil je ze soms gewoon vernietigen even een paar dagen.
Pfffff ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
altijd lekker als ze een weekend naar opa en oma zijn
Lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan niet eens een vrouw houden joh
Lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan niet eens een vrouw houden joh
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze wil juist af van haar kinders voor een dagje.
ook een optie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pfffff ja.
Ben nu zelf maar gewoon gevlucht.![]()
DOEI
heerlikquote:
ga jij ook weg danquote:
ik denk zeg ook nog maar watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |