Nee, want bij veel kankersoorten speelt 'ongezond' leven wel een rol. En met 'ongezond' leven doel ik in de breedste zin des woords zoals arbeidsomstandigheden, leefomstandigheden, stress etcquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, dus opm over ongezond leven is bull
Ook dat kan, maar maak een dagelijks 'kanker journaal' en mensen gaan bewuster leven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef dud0r het volgende:
je kan ook gewoon heel veel pech hebben en kanker krijgen
terug gaan dusquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Was bij de Kruidvat net, had ik wat gekocht voor mijn haar omdat 1+1 gratis was, ik betalen maar vond het bedrag al niet kloppen. Dus loop ik weer naar binnen toe, zegt die miep dat het wel klopt, check ik net de site en had ik wel gewoon 1 van de 2 producten gratis moeten krijgen..
terug dan en geld eisen!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Was bij de Kruidvat net, had ik wat gekocht voor mijn haar omdat 1+1 gratis was, ik betalen maar vond het bedrag al niet kloppen. Dus loop ik weer naar binnen toe, zegt die miep dat het wel klopt, check ik net de site en had ik wel gewoon 1 van de 2 producten gratis moeten krijgen..
Teruggaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
knokploegquote:
die van hier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |