Dit is zo een statistiek waar ik vrij weinig van geloofquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:16 schreef polderturk het volgende:
Percentage van mensen die hin handen wassen na WC bezoek.twitter:enveryan twitterde op woensdag 11-03-2020 om 06:32:23Tuvalet sonrası el yıkama oranları:
🇧🇦Bosna-Hersek: %96
🇹🇷Türkiye: %94
🇽🇰Kosova: %85
...
🇳🇱Hollanda: %50
🇮🇹İtalya: %57
...
🇰🇷Güney Kore: %39
🇯🇵Japonya: %30
🇨🇳Çin: %23
[Kaynak: Gallup International 2015] reageer retweet
De GGD is ook van het niveau gratis condooms uitdelen aan heroïnehoertjes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:12 schreef HiZ het volgende:
Was net bij de GGD, en ik had het gevoel dat de arts de RIVM voorschriften al te veel vond.
Geen handenschudden was vooral omdat ik het afwees
avondklok instellen en laten bewaken door militairen en SOSquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Op de basissen. Voor degene die het niet weten bijna het gehele Nederlandse militaire apparaat bevindt zich in Brabant.
Je wilt mensen dwingend hun vrijheid afnemen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
avondklok instellen en laten bewaken door militairen en SOS
Dit is wel een true story. Die zijn echt al heel snel overwerkt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:17 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
De GGD is ook van het niveau gratis condooms uitdelen aan heroïnehoertjes.
Dit soort ambtenaren kunnen niet omgaan met een crisissituatie, op een normale werkdag gaan ze al om 15:00 naar huis![]()
Zal me niks verbazen dat de ambtenaren van het het RIVM en de GGD straks massaal thuiszitten met een burnout nu ze eens moeten gaan werken voor hun geld
ja, alles voor de volksgezondheid ala China!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je wilt mensen dwingend hun vrijheid afnemen?Weet je wel wat je zegt.
Mogen mensen die dit zeggen ook niet een ban krijgen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Serieus mogen dit soort insinuaties gebanned worden?
Misschien hadden ze daar moeten beginnen met het verbieden van levend vlees eten zoals vleermuizen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, alles voor de volksgezondheid ala China!
kan je het je voorstellen een mail of iedereen een uurtje wil overwerken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit is wel een true story. Die zijn echt al heel snel overwerkt.
Paniek in 't FOK! forum; de rest van Nederland gaat gewoon lekker door.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Mogen mensen die dit zeggen ook niet een ban krijgen?
Bij paniek is niemand gebaat.
Maar bij te hoge cijfers slaat wel de paniek toe en gaat er nog meer chaos komen.
Tja logisch dat ze niet getest wordt; ze is immers niet in een risicogebied geweest, toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:33 schreef Momo het volgende:
twitter:aafkeromeijn twitterde op woensdag 11-03-2020 om 08:08:08Twee van mijn moeders leerlingen blijken corona te hebben en zitten in isolatie. Mijn moeder heeft hen gewoon lesgegeven en is zelf ziek geworden. Toch wordt ze niet getest want ze is niet in Italië geweest. Hoe does this work? reageer retweet
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo intelligent bent, dan is het toch logisch dat het handig is voor mensen om te weten of ze besmet zijn?
Dan kunnen ze in elk geval zo goed als mogelijk alle contacten van de afgelopen dagen informeren. Die evt in quarantaine plaatsen etc.
Ik snap jullie wel en denk/dacht er wel hetzelfde over. Het is niet zozeer voor die mensen zelf nuttig om te weten of ze besmet zijn, maar voor de omgeving van die mensen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:58 schreef Greys het volgende:
Grotendeels eens. Maar als diegene bv man en kinderen heeft die op dat moment alleen een beetje snotterig zijn, hoe weet je dan of je die gewoon nog even om wat boodschappen kunt sturen of dat ze ook binnen moeten blijven? Als ze het willen indammen is het toch echt handig om te weten of huisgenoten binnen moeten blijven of niet.
zo, Spanje gaat hard, hadden die 2 weken gelden nog 0?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meer dan 1000 cases in Madrid nu, en meer dan 2000 in heel Spanje...
En de overheid doet er nauwelijks watWordt totaal geen 2e Italie zo...
OMDAT ER DAN DUIDELIJK IS WAAR DE BESMETTING VANDAAN KOMT.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja logisch dat ze niet getest wordt; ze is immers niet in een risicogebied geweest, toch?
RIVMgoden!
dat klopt niet......quote:
Gezien de laconieke houding van het gros van de mensen kan dat alleen maar meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Mogen mensen die dit zeggen ook niet een ban krijgen?
Bij paniek is niemand gebaat.
Maar bij te hoge cijfers slaat wel de paniek toe en gaat er nog meer chaos komen.
Verkoudheid is gewoon ziek zijn hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee.
Een verkoudheidje geeft geen koorts dus kan je dat niet echt een ziekte noemen meer.
Ga nou gewoon leuk in een ander forum klieren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Paniek in 't FOK! forum; de rest van Nederland gaat gewoon lekker door.
Haha, hee: ik vind sowieso dat er veel meer getest en gedaan moet worden hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
OMDAT ER DAN DUIDELIJK IS WAAR DE BESMETTING VANDAAN KOMT.
Op 1 maart zaten ze rond de 30-40 cases... Das dus 10 dagen geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo, Spanje gaat hard, hadden die 2 weken gelden nog 0?
Cijfers laten minder sterke groei zien. Alles onder controle! Paniekzaaierquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja logisch dat ze niet getest wordt; ze is immers niet in een risicogebied geweest, toch?
RIVMgoden!
Meer testen helpt het niet indammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, hee: ik vind sowieso dat er veel meer getest en gedaan moet worden hoor!
nee, dit is en kan gewoon onderbouwd worden met keiharde feitenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Serieus mogen dit soort insinuaties gebanned worden?
kloptquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Verkoudheidje is geen reden om van je werk weg te blijven.
Precies, en DUS werkt het beleid!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Cijfers laten minder sterke groei zien. Alles onder controle! Paniekzaaier![]()
Die was anders vanochtend bij mij op mijn werk in Groningenquote:
lees even de OPquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:22 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn de regels over wanneer men gaat testen op Corona eigenlijk bekend? In mijn omgeving zijn 3 verschillende personen waarvan ik serieus vermoed dat ze Corona kunnen hebben, maar ze worden alle 3 niet getest. Dus wat zeggen die cijfers over de dagelijkse besmettingen dan?
Hup alle brabanders ff Amerikanen aanhoesten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Op oefening? Amerikaans leger komt aan in de haven van Vlissingen voor grootste militaire oefening in 25 jaar
Nee, alleen haarden waar het nieuw is wil je testen. LEZEN jullie 't RIVM wel, ze zitten nog steeds in fase 1.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Door te kijken wie de ziekte heeft, verspreid je de ziekte?
Nou dan kan ik wel 2 maanden per jaar thuisblijven, met verkoudheid ga ik gewoon naar me werk, en ik denk 99% van Nederland.quote:
Zie je wel, ik was afgelopen nacht niet gek. Ik hoorde constant vliegtuigen overvliegen.. terwijl dat hier nooit is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Op oefening? Amerikaans leger komt aan in de haven van Vlissingen voor grootste militaire oefening in 25 jaar
Wow, heftig!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meer dan 1000 cases in Madrid nu, en meer dan 2000 in heel Spanje...
En de overheid doet er nauwelijks watWordt totaal geen 2e Italie zo...
Dat is niet correct. Overigens geeft zelfs (zelfsquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee.
Een verkoudheidje geeft geen koorts dus kan je dat niet echt een ziekte noemen meer.
Wel als die fouten aan kunnen tonen dat de huidige werkwijze wellicht niet afdoende is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het is de vraag welke meerwaarde het heeft op dit moment om naar de fouten in het verleden te kijken. Beter focussen we ons op verdere fouten voorkomen
Ik stel ook niet dat als je ziek ben je nooit naar werk moet gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan kan ik wel 2 maanden per jaar thuisblijven, met verkoudheid ga ik gewoon naar me werk, en ik denk 99% van Nederland.
Zet een TR. Niet op reageren ajb. Zie bovenstaande oproep.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat voegt deze zgn grappige opmerking toe?
we hebben ze zelf nodig om die lockdowns te bewaken, spelletjes doen ze maar een andere keer, gewoon ook aflasten omdat het een groot evenement isquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, ellebooghoesten en geen handjes geven!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, alleen haarden waar het nieuw is wil je testen. LEZEN jullie 't RIVM wel, ze zitten nog steeds in fase 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |