Iquote:
Hequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie meer Haags en Dud dit soort dingen doen![]()
Gewoon hierquote:
Ik ben blji dat ik die neukpartijen van hen nog nooit gezien heb.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie meer Haags en Dud dit soort dingen doen![]()
[spoiler][ [url=http://www.forumsmileys.nl/smileys/huillach/huillach_poppetjes.gif]afbeelding ][/url] [/spoiler]
Geen idee, heb het maar weer verwijderd, maar helaas je hebt het geqoutequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
He, waarom doet die spoiler het niet
MOet je ook niet willen denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben blji dat ik die neukpartijen van hen nog nooit gezien heb.
in SESquote:
Ben net gebeld, ben nu op het werk, mocht/moest toch weer komen...quote:
Ik mag er 3 per dag.Ik heb ook geen last van mijn maag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Neem je er wel een maagbeschermer bij?
kwam doordat je de link en de spoiler samen had staan ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, heb het maar weer verwijderd, maar helaas je hebt het geqoute
Hnnngquote:
iets met voorkomenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag er 3 per dag.Ik heb ook geen last van mijn maag.
Heb het 'fixed'quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, heb het maar weer verwijderd, maar helaas je hebt het geqoute
Te veel ziekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben net gebeld, ben nu op het werk, mocht/moest toch weer komen...
Volgens mij werd het iets te druk.
[ afbeelding ]
Oke, heb het toch al vaker gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam doordat je de link en de spoiler samen had staan ofzo
tja die spoiler hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |